Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-01, 06:18   #16
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Wow vilken natt, allting lyckades vända sig mot mig i slutet av matcherna och det blev hela 6 torskar på 6 spel...

Pacers och Nets skjuter galet bra hela matchen och båda ligger över 50% och Pacers närmare 60% över 3 quarters, det va aldrig nära och det va high scoring ända till slutet så det va inte min kväll där...

Boston krossar Cavs enda till 4Q som Cavs vinner med 32-17 efter att de gjort 34 poäng total i 2Q+3Q. Ingen fara för -4 när Pierce avgör matchen då han langar i 5 och 6 poängs ledning från FT linjen med 2 sek kvar? Jodå, Cavs hinner med att sätta en för matchen betydelselös buzzer beater 3-poängare på de 2 sekunderna som va kvar och vinsten blir 93-90 för Celtics vilket hade fruktansvärt stor betydelse för mig då jag hade -4... huujaa...

Denver spelar ut Memphis i första halvlek men i andra är det hårdare. Denver tappar sin ledning i slutet och förlorar sedan på OT, tungt.

Nattens viktigaste match va frustrerande att se eftersom Warriors spelade ganska klent och ointresserat. Curry-Ellis gick 6-24 FG och fick inte spela i 4Q utan då spelade Warriors bänk och gjorde det bra. Ledning med 12 och 2.30 kvar känns ju ganska tryggt då man sitter med -3.5 men det skulle inte gå vägen här heller. NBA's minsta spelare kastar bollen så högt och hårt han kan 3 gånger vilket resulterar 9 poäng för Kings i slutet, Cousins sätter båda sina FT's för typ första gången denna säsongen och Warriors försöker bara döda tid vilket leder till att de inte får i några poäng. Thomas fortsätter att ta i så han spricker för att nå fram från 3-poängslinjen men han nailar varenda skott och det hela slutar med att Kings äter upp det säkra försprånget och även här blir vinsten 93-90 och då är det inte roligt att sitta på -3.5.

Hade inte varit så noga om Kings, Cavs och Memphis vunnit för de helt enkelt va bra, då är det bara att ta det, men när det ska falla på OT och dryga comebacks i slutet med buzzer beaters så blir man förbannad. Det hade ju kunnat räcka med 1 eller 2 spel som torskade så surt, inte hela skiten. Spelen som sitter gör det med 20-30 poäng igår vilket även va fallet på dagens enda rätt Knicks i en parlay (som ändå förlorades) satt med 23 poängs marginal men missarna är med 1 poäng efter sjuka slut! Imorn är det min tur, 3 buzzer beaters är beställda till min fördel om jag nu orkar gräva fram nå spel tills dess!


Senast redigerad av Lazlo den 2012-02-01 klockan 06:35.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 07:20   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Surt som fan. Att åka på en är väl kanske ok, sånt händer. Men ett flertal som inatt är helt sjukt.

Sen det här med att langa i 3-poängare i slutsekunderna, va fan är det? Har dem lirat själva....
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 07:25   #18
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Wow vilken natt, allting lyckades vända sig mot mig i slutet av matcherna och det blev hela 6 torskar på 6 spel...

Pacers och Nets skjuter galet bra hela matchen och båda ligger över 50% och Pacers närmare 60% över 3 quarters, det va aldrig nära och det va high scoring ända till slutet så det va inte min kväll där...

Boston krossar Cavs enda till 4Q som Cavs vinner med 32-17 efter att de gjort 34 poäng total i 2Q+3Q. Ingen fara för -4 när Pierce avgör matchen då han langar i 5 och 6 poängs ledning från FT linjen med 2 sek kvar? Jodå, Cavs hinner med att sätta en för matchen betydelselös buzzer beater 3-poängare på de 2 sekunderna som va kvar och vinsten blir 93-90 för Celtics vilket hade fruktansvärt stor betydelse för mig då jag hade -4... huujaa...

Denver spelar ut Memphis i första halvlek men i andra är det hårdare. Denver tappar sin ledning i slutet och förlorar sedan på OT, tungt.

Nattens viktigaste match va frustrerande att se eftersom Warriors spelade ganska klent och ointresserat. Curry-Ellis gick 6-24 FG och fick inte spela i 4Q utan då spelade Warriors bänk och gjorde det bra. Ledning med 12 och 2.30 kvar känns ju ganska tryggt då man sitter med -3.5 men det skulle inte gå vägen här heller. NBA's minsta spelare kastar bollen så högt och hårt han kan 3 gånger vilket resulterar 9 poäng för Kings i slutet, Cousins sätter båda sina FT's för typ första gången denna säsongen och Warriors försöker bara döda tid vilket leder till att de inte får i några poäng. Thomas fortsätter att ta i så han spricker för att nå fram från 3-poängslinjen men han nailar varenda skott och det hela slutar med att Kings äter upp det säkra försprånget och även här blir vinsten 93-90 och då är det inte roligt att sitta på -3.5.

Hade inte varit så noga om Kings, Cavs och Memphis vunnit för de helt enkelt va bra, då är det bara att ta det, men när det ska falla på OT och dryga comebacks i slutet med buzzer beaters så blir man förbannad. Det hade ju kunnat räcka med 1 eller 2 spel som torskade så surt, inte hela skiten. Spelen som sitter gör det med 20-30 poäng igår vilket även va fallet på dagens enda rätt Knicks i en parlay (som ändå förlorades) satt med 23 poängs marginal men missarna är med 1 poäng efter sjuka slut! Imorn är det min tur, 3 buzzer beaters är beställda till min fördel om jag nu orkar gräva fram nå spel tills dess!



Du är iaf duktig och har otur, jag är kass och har ingen tur
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 08:35   #19
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tungt Lazlo. Alla dina spel var vinnare imo och buzzer beaters är jävligt störigt. Det blir 6-0 inatt istället.

messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 10:32   #20
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad i hela !?$\%{|!~£#¥{¥| sysslar boston med i 4e?!?!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 12:15   #21
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 26
Sharp$: 400

NBA vol.2
Stats: 5 - 7 - 0
ROI: 129.48%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Surt för alla som plockade Celtics med -4 då Irving sätter trean i sista sekunden. Inte snyggt då det är i stort sett en oskriven regel att du inte skjuter i sista sekunderna om matchen redan är över, vilket den var.. jävla stat-padder.

Lyckligtvis plockade jag Celtics till -2 innan linan gick upp men point stands.
addthis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 12:27   #22
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addthis Visa inlägg
Surt för alla som plockade Celtics med -4 då Irving sätter trean i sista sekunden. Inte snyggt då det är i stort sett en oskriven regel att du inte skjuter i sista sekunderna om matchen redan är över, vilket den var.. jävla stat-padder.

Lyckligtvis plockade jag Celtics till -2 innan linan gick upp men point stands.
Whaat??

Hur är det med oss som var efterblivna nog o ta cavs +4.5?

2 Spel på två dagar där man har varit helt fel ute och ändå så täcker de!(magic och cavs)
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-02-01 klockan 12:44.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 13:41   #23
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 26
Sharp$: 400

NBA vol.2
Stats: 5 - 7 - 0
ROI: 129.48%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Whaat??

Hur är det med oss som var efterblivna nog o ta cavs +4.5?

2 Spel på två dagar där man har varit helt fel ute och ändå så täcker de!(magic och cavs)
Uhm, ja? Hur många slänger iväg en uncontested trea med 0.5 sekunder kvar när man ligger under med 6 poäng? Oftast dribblar man ut klockan.. Men rookies kan man aldrig lita på
addthis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 14:06   #24
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fondue din jävel! två dagar i rad du är inne och bråkar på celts för mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+2)
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 14:42   #25
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addthis Visa inlägg
Uhm, ja? Hur många slänger iväg en uncontested trea med 0.5 sekunder kvar när man ligger under med 6 poäng? Oftast dribblar man ut klockan.. Men rookies kan man aldrig lita på
Menar mer att det skulle finnas en "norm" som gjorde att man ej fick göra poäng ifall matchen vara avgjord (i slutet)

Man gör allt för bättre +/-
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-02-01 klockan 14:44.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 15:51   #26
 
dablos avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 114
Sharp$: 885
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dablo Visa inlägg
Bara jag som tycker ÖVER 178.5 i Boston matchen ser bra ut? Blev 175 nu senast, men jag räknar med ett bättre Boston idag.
told yah
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 17:14   #27
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 524
Standard

Kul att det satt!
Spelade under och hade gjort det igen...
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 17:28   #28
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dablo Visa inlägg
told yah
Haha, tacka Irving för det.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td