Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-09, 21:09   #1
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

NBA 9/3


Sååå, vad har vi ikväll? Det jag har plockat ut som värde hittills är:

Orlando -11,5
Orlando har smiskat LAC 6 gånger ATS i rad, och tror inte att ikväll blir ett undantag. Orlando är heta just nu och LAC är kalla. Tung public ligger på LAC och linan flyttar sig inte såvitt jag kan se. Orlando är skadefritt och ready to roll. Spelar även en Under 201,5, då varken snittet i inbördes möten, eller något av lagen har ett snitt över detta. Tror inte på att matchen springer iväg poängmässigt heller, finns ingen direkt anledning till det då LAC vill spara sig till morgondagen också, samt orka med resten av roadtripen.

Utah -4,5. Bulls är i lite problem och måste ta sig tillbaka, men de klarar det inte mot Utah trots deras rätt så starka historia med 4-1 ATS lagen emellan.
Under är även här en stark kandidat.

Måste även gilla ett stark Milwaukee på hemmaplan. De har vunnit många kronor i år åt mig, och kör vidare på det. Starka just nu med 9-2 ATS hemma och 11-2 SU hemma, senast vinst mot Cavs. Boston har inte sett jättebra ut, men är på väg tillbaka, men inte inatt. Ser dessutom Line movement till fördel för Milwaukee och kan inte passa på denna. Klart spel. Bucks -1,5

Vad har hänt med Toronto egentligen? inte sett bra ut på senaste, men plockar ändå dom som +11 mot Lakers. Jag hoppas att de tar sig i kragen, och litar dessutom som vanligt på att Lakers vinster hemma inte är speciellt stora.


Några andra idéer? Shoot!
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 21:16   #2
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Bucks ML spelad. Gillar också Magic ikväll och ditt resonemang kring underspelet köper jag. Public dunkar in deg på Raptors men linan rör sig till fördel för Lakers, avvaktar dock ytterligare, eventuella, förändringar på den linan då matchen inte startar förrän 04:00.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 21:34   #3
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Jepp, linan för Toronto rör sig väl inte direkt rätt, men jag funderar på att ignorera och spela ändå. Det är inte min starkaste rek, men värt ett spel tror jag.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 22:24   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

En dum fråga - men vad betyder ATS?
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 22:25   #5
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av macin Visa inlägg
En dum fråga - men vad betyder ATS?

https://www.sharps.se/forums/showthre...ight=akronymer

Där står allt du behöver veta om förkortningar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 00:39   #6
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 0
Standard

Vad som hänt med Toronto? Bosh har varit borta.

Boston kör för 5:e raka vinsten och Michael Finley borde spela sina första minuter i grönt i kväll. Jag tycker värdet snarare ligger med Celtics än med Bucks men det är ju ett spel som ligger runt 2 så det är ju inte så oväntat att åsikterna går isär.
Imagodei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 10:11   #7
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

ka-BLAMoo.. Synd att jag är en idiot och väntar efter att antingen linan ska vända mer till min fördel, eller att den avslöjar något kul.. Fick Orlando under till 199,5, dvs. förlust med 0,5, och spelade inte ens Toronto slutade på 134% ROI bara, när det kunde blivit såå mycket mer..
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td