Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-15, 14:48   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

NBA 15/2


Ytterligare sex matcher på nattens kort, något ska vi nog kunna gräva fram. Vi bygger vidare på gårdagsnattens goda resultat.

Först är det dock Champions League och diverse fotboll ikväll att kika på, återkommer.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 17:01   #2
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 284234


Ogiltigt spel-ID: 284226


Ett vilat bulls mot ett trött bobcats, bulls lirar sin första hemmamatch på två veckor (inte spelat match på 2 dagar) och trycket kommer vara stort och förhoppningsvis hungriga för vinst.

Bobcats lirade igår mot fakers och vann stort, fakers spelade riktigt dåligt. Man lär vara ganska slitna i benen dock fortfarande, man har inte hunnit vila så mycket kan även tillägga att man har spelat 4 matcher de senaste 5 dagarna. Bulls lär vilja vinna då bobcats har slagit dem två gånger denna säsongen.

Känns att det blir lätt för bulls, blir det -10 pt för bobcats så kan jag inte se att de motiverar sig för att kämpa in i det sista.

BOL Första motiveringen på nba här, rygga på eget ansvar

edit: Moneywhore Perfa, tog tråd-sharpsen idag igen!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-02-15 klockan 17:05.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 18:17   #3
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Själv tror jag på Bobcats ikväll. Tror de har fått en riktigt boost efter igår. Wallace i form och denna match kan sluta hur som helst. spelade bobcats till 5.00 imorse vilket jag tycker var värt en mindre insats.


tror även på under 206.5 på pacers - heat inatt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 20:55   #4
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
1. Ett vilat bulls mot ett trött bobcats, bulls lirar sin första hemmamatch på två veckor

2. Bobcats lirade igår mot fakers och vann stort, fakers spelade riktigt dåligt.

3. Man lär vara ganska slitna i benen dock fortfarande, man har inte hunnit vila så mycket kan även tillägga att man har spelat 4 matcher de senaste 5 dagarna.

4. Bulls lär vilja vinna då bobcats har slagit dem två gånger denna säsongen.

5. Känns att det blir lätt för bulls


Du har egentligen skrivit varför man ska spela på Bobs Jag vill inte få dig att byta din pick, men nåt att tänka på till senare

1. Vanligen är första hemmamatchen efter en lång resa mycket svår. Spelare har familjer att träffa och umgås med, det blir mer avslappnande miljö och lag kan komma ut ganska platta första matchen. Att Bulls har haft 2 dagar att vila egentligen försvårar sakerna eftersom det är lätt att man tänker "äsch, matchen är inte imorgon"

2-3. Enkel vinst resulterade i låga minuter för starters, samtidigt som man inte hade den mentala ansträngningen av en hård vinst mot självaste Lakers.
4 matcher på 5 dagar är dock svårt, men frågan är hur man upplevde gårdagens match.

4. Vilja och vilja, alla villa slå alla hela tiden, men 2 förluster på 2 olika arenor under ett par veckors tid kan betyda att man stressar, eftersom "vi kan inte vinna mot det laget". Och ibland är det så att vissa lag matchat dåligt mot andra och i detta fall är 2 ganska tveksamma försvarspositioner hos Bulls, de 2 som markerar Bobs bästa spelare

5. Det blir ofta svårast när det känns som lättast. Bulls har Spurs sista matchen innan allstar break, den 17:e



Lägg ihop allt det och svara ärligt, vad är det högsta numret du skulle vilja ha på Bulls för att spela dem utan tvekan ?
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), gniden (+5)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:01   #5
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 175
Standard

1. Vanligen är första hemmamatchen efter en lång resa mycket svår. Spelare har familjer att träffa och umgås med, det blir mer avslappnande miljö och lag kan komma ut ganska platta första matchen. Att Bulls har haft 2 dagar att vila egentligen försvårar sakerna eftersom det är lätt att man tänker "äsch, matchen är inte imorgon"

2-3. Enkel vinst resulterade i låga minuter för starters, samtidigt som man inte hade den mentala ansträngningen av en hård vinst mot självaste Lakers.
4 matcher på 5 dagar är dock svårt, men frågan är hur man upplevde gårdagens match.

4. Vilja och vilja, alla villa slå alla hela tiden, men 2 förluster på 2 olika arenor under ett par veckors tid kan betyda att man stressar, eftersom "vi kan inte vinna mot det laget". Och ibland är det så att vissa lag matchat dåligt mot andra och i detta fall är 2 ganska tveksamma försvarspositioner hos Bulls, de 2 som markerar Bobs bästa spelare

5. Det blir ofta svårast när det känns som lättast. Bulls har Spurs sista matchen innan allstar break, den 17:e



Lägg ihop allt det och svara ärligt, vad är det högsta numret du skulle vilja ha på Bulls för att spela dem utan tvekan ? [/QUOTE]


Fan vilka bra anledningar att spela emot Bulls. Blir dock lite kluven när Boyd rekar 5 units på Bulls -9.

Så vad säger ni andra, hur går tankarna om denna match?
gniden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:11   #6
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Du har egentligen skrivit varför man ska spela på Bobs Jag vill inte få dig att byta din pick, men nåt att tänka på till senare

1. Vanligen är första hemmamatchen efter en lång resa mycket svår. Spelare har familjer att träffa och umgås med, det blir mer avslappnande miljö och lag kan komma ut ganska platta första matchen. Att Bulls har haft 2 dagar att vila egentligen försvårar sakerna eftersom det är lätt att man tänker "äsch, matchen är inte imorgon"

2-3. Enkel vinst resulterade i låga minuter för starters, samtidigt som man inte hade den mentala ansträngningen av en hård vinst mot självaste Lakers.
4 matcher på 5 dagar är dock svårt, men frågan är hur man upplevde gårdagens match.

4. Vilja och vilja, alla villa slå alla hela tiden, men 2 förluster på 2 olika arenor under ett par veckors tid kan betyda att man stressar, eftersom "vi kan inte vinna mot det laget". Och ibland är det så att vissa lag matchat dåligt mot andra och i detta fall är 2 ganska tveksamma försvarspositioner hos Bulls, de 2 som markerar Bobs bästa spelare

5. Det blir ofta svårast när det känns som lättast. Bulls har Spurs sista matchen innan allstar break, den 17:e



Lägg ihop allt det och svara ärligt, vad är det högsta numret du skulle vilja ha på Bulls för att spela dem utan tvekan ?
Sant, men man borde även ha lite revenge i sig. Både bra och dåligt med vila.

Att man har gått 4 relativt hårda matcher är inte positivt, man har inte hur mycket bränsle som helst i tanken. Sen kan man ha motivationen med sig men den kan gå ner rätt snabbt om Bulls leder med några pt.

Tror absolut inte att bobs håller idag, min lina var 9. Den känns fortfarande bra, över 10.5 hade jag inte synat.

Vad jag såg så vilade de väl inte allt för många i fakers-matchen? Eller?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:12   #7
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Har spelar Charlotte +9 !

Charlotte spelade väldigt övertygande igår och är är 4-1 de 5 senaste mötena i Chicago. Känns som att Chicago får svårt att täcka linan.

Och apropå att Boyd rekar Bulls-9 med max insats kanske inte säger så mycket då han varit ganska svag på just 5u spelen
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:19   #8
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Har spelar Charlotte +9 !

Charlotte spelade väldigt övertygande igår och är är 4-1 de 5 senaste mötena i Chicago. Känns som att Chicago får svårt att täcka linan.

Och apropå att Boyd rekar Bulls-9 med max insats kanske inte säger så mycket då han varit ganska svag på just 5u spelen
Var du hittat dessa uppgifter har jag ingen aning om, men det stämmer hur som helst icke. Menar du månne ATS?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:51   #9
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Tror absolut inte att bobs håller idag, min lina var 9. Den känns fortfarande bra, över 10.5 hade jag inte synat.

Vad jag såg så vilade de väl inte allt för många i fakers-matchen? Eller?
GWall och SJax, som vanligen spelar 40+ min spelade 31 och 32, resten av starters under 26 och förutom Najera som spelade 19, spelade 3 andra från bänken 20+ min. Kolla recap om du kan, Lakers luftade också bänken.

Det är det här jag ville komma till, du ska spela 9 om du tror att ditt lag vinner med 15ish, så du bör (i bästa fall) ha minst 2 possessions när det gäller 7 och större linor. Vid mindre 1-3 linor räcker det att du har +3pts för det är ju ändå matchboll+foul oftast i sådana matcher om på rätt sida.

Frågan är då om Bulls är så bra att de vinner så många matcher med 10+ så det räcker i längden.

I år har Bulls 24-3 hemma och avg vinst på 9.4pts, som 7+ fav är de 8-8 ATS och vinner i avg med 10pts. Så, till frågan, ska deras situation, med Bobs situation tillåta en bättre än avg vinst i 6 av 10 sådana matcher
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:54   #10
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
GWall och SJax, som vanligen spelar 40+ min spelade 31 och 32, resten av starters under 26 och förutom Najera som spelade 19, spelade 3 andra från bänken 20+ min. Kolla recap om du kan, Lakers luftade också bänken.

Det är det här jag ville komma till, du ska spela 9 om du tror att ditt lag vinner med 15ish, så du bör (i bästa fall) ha minst 2 possessions när det gäller 7 och större linor. Vid mindre 1-3 linor räcker det att du har +3pts för det är ju ändå matchboll+foul oftast i sådana matcher om på rätt sida.

Frågan är då om Bulls är så bra att de vinner så många matcher med 10+ så det räcker i längden.

I år har Bulls 24-3 hemma och avg vinst på 9.4pts, som 7+ fav är de 8-8 ATS och vinner i avg med 10pts. Så, till frågan, ska deras situation, med Bobs situation tillåta en bättre än avg vinst i 6 av 10 sådana matcher
Point taken, men skrev inte att jag trodde att bulls vinner med 11 pt. Utan det var den linan jag accepterade.

Vi får se, tror fortfarande på spelet

Lycka till ikväll!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:58   #11
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Var du hittat dessa uppgifter har jag ingen aning om, men det stämmer hur som helst icke. Menar du månne ATS?
Aa menade ATS
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 22:59   #12
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Point taken, men skrev inte att jag trodde att bulls vinner med 11 pt. Utan det var den linan jag accepterade.


Då tror du att de vinner med 15+ ? I så fall är det bara att köra, men det är ung. så jag resonerar i mina spel. Får jag värde på 5-6pts är det autobet
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+10)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 23:11   #13
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Då tror du att de vinner med 15+ ? I så fall är det bara att köra, men det är ung. så jag resonerar i mina spel. Får jag värde på 5-6pts är det autobet
Runt 13 hoppas jag Men tack för tipsen!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 23:11   #14
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
"We want revenge," he (Rose) said, an edge to his tone.

Rose also succinctly summed up why the Bulls are 0-for-2 against Charlotte this season.

"They create matchup problems," Rose said. "But if we play aggressive and with energy, that game should be very easy for us, especially because we've been wanting to play them."


http://www.chicagonow.com/blogs/load...t-bobcats.html

Är jag Bobs coach visar jag bara Roses uttalande och det är all motivation som behövs. Lär bli hårt iaf och Bulls ser ut att vilja spela. BOL!
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2011-02-15 klockan 23:13.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 23:21   #15
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Ogiltigt spel-ID: 284928



Indiana kom till Heat och satte 112 poäng, man gjorde lite som man ville och Heats kapabla defense sågs inte till förräns i 4th när det gällde som mest. Tror inte Indiana kan upprepa det dom gjorde i 3 quarters och tror inte Heat ens låter dom utan själva kontrollerar tempot.

Har ett lir som jag absolut älskar i NCAA ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 284985


System och trendbaserat:
Favorite is 8-3 ATS in the last 11 meetings.
Home team is 5-2 ATS in the last 7 meetings.
Patriots are 2-7 ATS in the last 9 meetings in VCU.

Lägg till att VCU är grymt starka hemma (11-1, förlusten kom mot Old Dominion men då var VCUs skytte totalt värdelöst...)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+1)

Senast redigerad av papak den 2011-02-15 klockan 23:42.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td