Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-26, 15:30   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Har spelat nedan:

Mavs over 197 @ 1,90

Kings -3,5 1Half @ 1,95 Betsson

Kings har snittat 7p ledning i HT mot GSW senaste 6 möten varav denna säsongs två tidigare möten man haft en 15p resp 11p ledning i HT

Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:33   #17
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Gör jobbet tidigt idag och hugger Bucks +4 1Half då jag tror mycket på dem inatt ala tidigare inlägg.

Bucks+8.5 (Köpt 1)
Bucks+4 1Half
Knicks-5.5 (Köpt 1)

Knicks skjuter lights-out idag efter Mavs-smällen? Antagligen,det är ju NBA

Kommer addera Sac-Town 1H eller Lakers Under på trådens inrådan sen då det är de tänkbara spelen i de matcherna imo. Passar helt på Suns-Cats även om jag har lean på Charlotte. Suns är shady och Bobcats går inte att lita på on the road.

ICash: Tror inte domarna har någon inverkan på totalen idag så länge det inte är Bennett Salvatore med pipan,antingen Över eller pass när den gamle mob-membern reffar
Lakers blir ev ett late call, men med på Bux +4 1st half, samt SAC -3.5 1st half (Average upp 7p i halfs mot GSW) är spelad.

Rider nog storch över i Mavs oxå.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:45   #18
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Lakers blir ev ett late call, men med på Bux +4 1st half, samt SAC -3.5 1st half (Average upp 7p i halfs mot GSW) är spelad.

Rider nog storch över i Mavs oxå.
OK,får kika in här igen innan läggdags då Wizards Team Total Under kan vara ett alternativ till totalen då jag kan se Lakers hålla dem i Low/Mid 80s inatt.

Hänger också med på Kings -3.5 1Half då The Mighty Storch har talat
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 16:05   #19
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

FT spreaden är VÄLDIGT hög på GSW/SAC, gissar på att public tar GSW vilket ger ett ypperligt läge för SAC spel runt -5.5.
Men det får tiden utvisa runt 03:30.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 16:25   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Idag tar jag under 210 suns-bobcats
Bobcats tillåter 93.1 poäng per match och leder NBA i defense. På bortaplan stiger visserligen den siffran till 96.0 poäng men de gör också färre poäng borta avg 89.5 points on 44.7 percent shooting.
Suns är 7-2-1 under de senaste 10 matcherna när de möter ett Southeast Division team.
Här tror jag att Bobcats bra defence åtminstone saktar ned Suns och tar därför under.
Dessutom har det inte blivit under 210 poöng i någon av bobcats borta matcher i år.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 17:46   #21
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Jag har köpt Buck +7 och bucks +4 halftime.

Just nu är det RLM på den matchen om jag har tänkt rätt. Minimalt men ändå
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 18:54   #22
 
crapboots avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 1107
Standard

Har också spelat över i Mavs sen tidigare idag..
Ryggar halvtidspelen på Sac o bucks, de ser riktigt fina ut!
crapboot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:05   #23
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Wizards Team Total Under kan vara ett alternativ till totalen då jag kan se Lakers hålla dem i Low/Mid 80s inatt.
Kunde inte släppa den tanken. Wizards TT Under 95.5 adderat till carden.

Handlar om matchups egentligen. Skulle tro att Phil Jackson låter Bynum och Gasol alternera på att försvara på Jamison som får det jobbigt(Småskadad med). Haywood är inget stort hot och Lamar Odom kommer in på PF om någon av Bynum/Gasol får foultrubbel.

Artest på Caron Butler som är beroende av att kunna skapa sitt eget skott något Artest är grym på att stoppa. Många fade-aways med en hand i ansiktet av Butler att vänta och typ 4/16 FG.

Wizards guards är deras svagaste punkt nu utan Arenas och inatt ställs de mot NBAs kanske bästa defensiva etta och tvåa D-Fish och Kobe.

Visst alla lag har det tufft med match-ups mot mästarna men känns extra illa för Wiz som verkligen inte har någon spark från bänken (Gillar ändå Boykins han är cool men neh)

Blir förvånad om Lakers låter dem göra över 90 inatt.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:08   #24
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

lakerboy för den som är intresserad:

Bucks +7.5 in Dallas

The bucks will hang around here, they have started playing better the last 4 or 5 games and if i remember correctly it took some miraculous shot by dirk in ot at the buzzer in milwaukee last time to beat them. Also the mavs are coming off a long road trip and hit at an unreal % in New York the other day. The bucks present big matchup issues for the Mavs all over the court.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:18   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var hittar du LB rekar? jag hittar bara spelen han lirar
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:19   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Spelarspecialer....

GSW har ett prekärt läge nu med även Monta Ellis out! Eller snarar doubtful!
Bottomline är den att GSW bygger i dags laget offensivt på tre herrar vilka är just Monta Ellis, Corey Maggette och Stephen Curry som står för runt ca 75% av GSW scoring.
Maggette och Curry kommer att ta klart mer skott än Cartier Martin och Andrew Tolliver.
Biendrins och Tolliver som förövrigt spelade i NBA D-league för en månad sen kommer ta försöka hålla defensivt ansvar om man nu kan beskylla GSW för att ha en defensiv överhuvudtaget?
Curry har mer eller mindre fått vänja sig vid att gå 48Min och full time senaste tiden p.g.a skadeläget och 45+ min är att vänta i natt. för trots den 8-9 manna squad som det kommer rullas runt på så lär usla Devean George och Chris Hunter inte matchas mkt mer än max 10min var.
Vidare har vi en total på 220p!! och en spread på +6,5....!!

GSW kommer ha två focal points offensivt i deras run and guns style och räkna själva men jag har otroligt svårt att se Curry under 25points här eller Magette under 30p.
Maggette har snittat 27,7PPG senaste 10 och 30,6PPG senaste 5....ioch dag är Monta Ellis out!

Stephen Curry over 23,5points @ 1,83 Bet365

Corey Maggette over 27,5points @ 1,80 NB


Eller vad säger du Fuzzy, visst ska dessa över ganska smärtfritt?

Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:27   #27
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Alla gamla trender talar till fördel för Milwaukee Synd att jag fångade linan nu, på +6,5.. har ingen lust att köpa några points egentligen, men chansar inte och tar 1,5 points.

Är starkt sugen på ett spel på Over också, de har inte spelat under mot varandra sedan '07.. Båda kommer från matcher med höga siffror, men har ett par dagars vila.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:31   #28
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Var hittar du LB rekar? jag hittar bara spelen han lirar
SBR Forum, sök lakerboy, därefter hittar du lite smått och gott. Man får leta lite...Den här har egen tråd "Bucks+7.5 in Dallas"
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:32   #29
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Domination Visa inlägg
Synd att jag fångade linan nu, på +6,5..
Plugget är överskattat bro
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 21:34   #30
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Testar dem Storchen,tackar

Monta Ellis spelar definitivt inte inatt.

"Warriors guard Monta Ellis will not play Tuesday night at Sacramento, the team announced during Monday evening’s practice.

His sprained right ankle is severe enough to keep him out for the second consecutive game. Ellis was at practice, but in sweats. He is listed as day-to-day.

Ellis sprained his ankle midway through the first quarter, according to several accounts. But he didn’t ask to come out of the game until early in the third quarter. Ellis headed straight to the locker room and didn’t return. He missed Saturday’s game at Phoenix. X-Rays were negative. Ellis was re-evaluated on Sunday and Monday before he was ruled out against the Kings."
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td