Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-09, 01:07   #16
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Poangen med att ha ett "Rekare" falt i spreadsheeten ar statistisk. Det hjalper folk att se vilka spel som ar mest populara och i slutandan vilka personer som har flest ryggare. Att satta sig sjalv som rekare ar i paritet med att tacka sig sjalv. Svenska spelforum har alltid till viss del varit (och lar alltid vara) klubbar for inbordes beundran. Problemet for mig ar att om alla pa Sharps har tio spreadsheets var och satter sig sjalva som rekare pa varje spel sa kommer folk aldrig att hitta de vettiga punters som faktiskt finns har.

Med andra ord.. Att satta sig sjalv som rekare ar som att plastikoperera sin internetpenis.

OnT: 118 poang i HT mellan Indiana och Philly. Hoppas fan dom kan skrapa ihop 88 poang i andra.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 03:16   #17
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Riktigt tungt för LeChoke och de andra i Heat nu,förlorar mer än mig FFS!

Över 50% FG och förlust hemma mot Blazers med 9 är inte Ok. Dags för Pat Riley att kliva ner och styra upp det här nu,ingen verkar lyssna på Spoelstra längre.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 03:19   #18
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Förstår fortfarande inte problemet/irritationen över det... bara onödigt arbete för den som gör det, inte så att man försöker lyfta sig själv genom att vara övertydlig om att det är ett eget spel, eller!?

Jag signa min post bara för din skull (blir nog aldrig mer)

Fattar inte heller varför vissa gör det, är det coolt?
Jag har ingen aning och det är inte viktigt. Släpp det nu innan hela forumet börjar hata mig

Better be the last time
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 04:12   #19
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Riktigt tungt för LeChoke och de andra i Heat nu,förlorar mer än mig FFS!

Över 50% FG och förlust hemma mot Blazers med 9 är inte Ok. Dags för Pat Riley att kliva ner och styra upp det här nu,ingen verkar lyssna på Spoelstra längre.
Inte så konstigt när han hänger ut sina egna spelare i media!? Om det nu är så pinsamt så att nån i Miami grinade efter torsken mot Bulls så lär man fanimej göra allt för att det inte ska komma ut, Spoe säger det direkt efter på presskonferensen, förlusterna fortsätter att ramla in och Spoe lär ryka när som helst, han sprider ingen harmoni direkt!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 17:08   #20
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 314254

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 314283

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 314298

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 314316

2-2 och +0.72u. Besviken på Heat, Rockets var bara nära men halvchoka i 4Q. Underspelet satt rätt enkelt och 76ers grundlade segern i 1H.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 17:17   #21
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Poangen med att ha ett "Rekare" falt i spreadsheeten ar statistisk. Det hjalper folk att se vilka spel som ar mest populara och i slutandan vilka personer som har flest ryggare. Att satta sig sjalv som rekare ar i paritet med att tacka sig sjalv. Svenska spelforum har alltid till viss del varit (och lar alltid vara) klubbar for inbordes beundran. Problemet for mig ar att om alla pa Sharps har tio spreadsheets var och satter sig sjalva som rekare pa varje spel sa kommer folk aldrig att hitta de vettiga punters som faktiskt finns har.

Med andra ord.. Att satta sig sjalv som rekare ar som att plastikoperera sin internetpenis.

OnT: 118 poang i HT mellan Indiana och Philly. Hoppas fan dom kan skrapa ihop 88 poang i andra.
Aldrig tänkt på det så, har satt mig själv som rekare, för att jag brukar fylla i allting. Men nu när du säger det så är det jäkligt dumt om det räknas med i själva statistiken?

Får försöka sluta skriva det då
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 17:26   #22
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Inte så konstigt när han hänger ut sina egna spelare i media!? Om det nu är så pinsamt så att nån i Miami grinade efter torsken mot Bulls så lär man fanimej göra allt för att det inte ska komma ut, Spoe säger det direkt efter på presskonferensen, förlusterna fortsätter att ramla in och Spoe lär ryka när som helst, han sprider ingen harmoni direkt!


Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 17:27   #23
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg


Man blir ju inte direkt chockad att det är Bosh som tog till tårarna. Utstött och allt.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 17:33   #24
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Man blir ju inte direkt chockad att det är Bosh som tog till tårarna. Utstött och allt.
Han förjänar allt han får. Först deserterar han mina Raps och sen sabbar han både mitt spel och gör så jag förlorar FG% i Fantasy med sin 1-18 match mot Bulls. Fuck you Bosh
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td