Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-08, 22:43   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

NBA 8/3


Har några leans, får se hur många man fyrar av. Har ni andra något kul?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 22:48   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Over 205.5 i Indiana - Phillies.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 22:51   #3
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Over 205.5 i Indiana - Phillies.
För att göra ett försök att höja standarden på NBA-forumet, så som i fotbollstrådarna, så tycker jag vi ska införa inga oneliners utan istället en kortare kommentar till spelen man lägger.

På så sätt blir det också mer diskussion och vi kan komma fram till bra saker.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:04   #4
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3889
Standard

Är inne på att spela en specialare på Nash.

Med Frye out kommer Nash få ta hand om mycket av 3-poängsskyttet, och tror därför att Nash kan göra en hel del poäng inatt.
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:17   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 314254


Börjar med denna, Bogut är tillbaka i Bucks inatt och tidigare när han varit tillbaka efter skada har han spelat stora minuter så räknar med +33min inatt. Leading shotblocker med 2.8/game i NBA. Tror att detta kommer medföra en stabilare grund bakåt för de inatt med honom tillbaka oncourt.

Lewis, Howard och Martin är out för Wiz inatt och tror det kommer påverka poänggörandet negativt. Två lag som behöver ordna till sitt defence sett till senaste matcherna IMO.

Expekt erbjuder 1½ högre total än övriga, gillar denna. Och jag gillar också statsen för under.

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-09 klockan 07:32.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:24   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 314283


76ers is good right now, really good! Två rosters utan någon utslagsgivande frånvaro i lagen. Så som Pacers uppträtt på sistone så är det bara fade som gäller för mig. Expekt sackar efter och 76ers ska inte vara dogs här, snarare knapp fav.

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-09 klockan 07:32.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:37   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
För att göra ett försök att höja standarden på NBA-forumet, så som i fotbollstrådarna, så tycker jag vi ska införa inga oneliners utan istället en kortare kommentar till spelen man lägger.

På så sätt blir det också mer diskussion och vi kan komma fram till bra saker.
Och jag tycker det ar idiotiskt att satta sig sjalv som rekare i sitt spreadsheet men folk gor det anda. Life is a bitch.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
papak (+1), Vlad (+50)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:37   #8
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 314298


WTF is going on in Miami? Har de dyngfest timmen innan uppkast nu för tiden med LeBron i spetsen eller vad är det frågan om? Kris i semesterorten minst sagt! Nu kommer ett Blazers som precis slagit Magic borta (förvisso utan DH12), frågan är om de kan mobilisera kraft nog att kunna matcha LeBron, Wade och de andra? Jag tror inte det, och jag tror att Heat vill göra ett riktigt statement, de måste göra det. Ut direkt, full fart och spela ut med råge! Känslan säger att Heat är up by +6-10 minst i HT så denna känns bra.

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-09 klockan 07:33.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:40   #9
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Och jag tycker det ar idiotiskt att satta sig sjalv som rekare i sitt spreadsheet men folk gor det anda. Life is a bitch.
Old habit, maddie.

Någon som är på dåligt humör idag?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:51   #10
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Fjärde och sista. Nu sängen, night!

Ogiltigt spel-ID: 314316


Frye out för Suns, Nash spelar genom en bäckenskada. Scola är tveksam till spel för Rockets. Känns som matchen bör bli jämnare än oddsen sitter och 2.60 känns absolut värt att syna med Suns frånvaro och "problem". Rockets har sett väldigt bra ut på sistone och skyttet har stämt bra, Suns har också varit bra med lite sämre skytte dock.

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-09 klockan 07:33.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 00:00   #11
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Och jag tycker det ar idiotiskt att satta sig sjalv som rekare i sitt spreadsheet men folk gor det anda. Life is a bitch.
Word! Megalomanin flödar.

Folk på forum som signerar varje post med sitt nick stör jag mig på så inihelvete med,vi ser vem som postat FFS! Fuckin' Cunts!

Nej jag är inte ens på dåligt humör. Skulle gärna diskutera lite men matcherna börjar snart så tror inte vi hinner,GL med spelen
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 00:02   #12
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Fjärde och sista. Nu sängen, night!

Ogiltigt spel-ID: 314316


Frye out för Suns, Nash spelar genom en skada bäckenskada. Scola är tveksam till spel för Rockets. Känns som matchen bör bli jämnare än oddsen sitter och 2.60 känns absolut värt att syna med Suns frånvaro och "problem". Rockets har sett väldigt bra ut på sistone och skyttet har stämt bra, Suns har också varit bra med lite sämre skytte dock.
Rockets skitbra sista matcherna. Kört Rockets ML 1H men hoppas att Scola spelar annars kan det bli svårare men pallar inte vänta till strax innan tipoff för konfirmation om han spelar. Vi håller tummarna
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 00:13   #13
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Word! Megalomanin flödar.

Folk på forum som signerar varje post med sitt nick stör jag mig på så inihelvete med,vi ser vem som postat FFS! Fuckin' Cunts!

Nej jag är inte ens på dåligt humör. Skulle gärna diskutera lite men matcherna börjar snart så tror inte vi hinner,GL med spelen
Det är det som gäller nu för tiden vettu... om man inte är bra så kan man låtsas vara det men åtminstone få alla andra att tro att man är bra, är man bra så ska man få alla att se det och gärna tro att man är övernaturligt bra ... om man försöker tillräckligt många gånger så får man nog tillslut ett bra spreadsheet som man förhoppningsvis kan hålla en i rampljuset länge!

Ödmjukheten har försvunnit och besserwisserns storhetstid är kommen

Vet dock inte vad det gör för skillnad om perfa lägger ner extra tid på att skriva sig själv som rekare på sina spel, gör det någon skillnad ens? Förutom att han måste skriva det i onödan varje gång?

BOL inatt guys // MVH .. Lazz the Bazz
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 00:22   #14
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det är det som gäller nu för tiden vettu... om man inte är bra så kan man låtsas vara det men åtminstone få alla andra att tro att man är bra, är man bra så ska man få alla att se det och gärna tro att man är övernaturligt bra ... om man försöker tillräckligt många gånger så får man nog tillslut ett bra spreadsheet som man förhoppningsvis kan hålla en i rampljuset länge!

Ödmjukheten har försvunnit och besserwisserns storhetstid är kommen

Vet dock inte vad det gör för skillnad om perfa lägger ner extra tid på att skriva sig själv som rekare på sina spel, gör det någon skillnad ens? Förutom att han måste skriva det i onödan varje gång?

BOL inatt guys // MVH .. Lazz the Bazz
Ingen skillnad alls för honom och alla andra som gör det förutom att det är fånigt då om inte någon rekare är utsatt så utgår jag från att det är ett eget spel. Lite som att ha en personlig nummerplåt på bilen,förhoppningsvis känner man igen sin bil ändå med en vanlig plåt

Besserwisserns storhetstid,like that men ge fan i att signera dina posts
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 00:38   #15
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Ingen skillnad alls för honom och alla andra som gör det förutom att det är fånigt då om inte någon rekare är utsatt så utgår jag från att det är ett eget spel. Lite som att ha en personlig nummerplåt på bilen,förhoppningsvis känner man igen sin bil ändå med en vanlig plåt

Besserwisserns storhetstid,like that men ge fan i att signera dina posts
Förstår fortfarande inte problemet/irritationen över det... bara onödigt arbete för den som gör det, inte så att man försöker lyfta sig själv genom att vara övertydlig om att det är ett eget spel, eller!?

Jag signa min post bara för din skull (blir nog aldrig mer)

Fattar inte heller varför vissa gör det, är det coolt?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td