Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-16, 16:06   #2131
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

beibl- 2012-05-16 17:05:23 - iPhoneFår man inte länka här? Storhetsvansinne? Nord, syd & ROK korea

missade vad det handlade om innan men detta säger väl en del om standarden på ROK?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 22:55   #2132
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Ramtin
2012-05-25 21:58:10
och jag vet man väljer själv siina spelobjekt, men Poldan du har haft sån grym form så jag trodde spelet skulle vara kassaskåpssäker men fan ta Simon och 5000 kr i bet365 kassavalv.
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 12:42   #2133
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Den här tråden är fantastisk! Jag har nu läst från början till slut i två omgångar, det är som att sitta fängslad i en riktigt god bok. Och vilka vändningar den har! 143 sidor kärlek!

(Passa ögonen, för här kommer ett långt inlägg!)

För den som vill färska upp sitt minne eller inte orkar läsa tråden:
Först börjar tråden med lite allmänna klagomål på hur dålig RoK är, att all kritik och allt relaterat till sharps bannas i 30 år och dylikt. Så börjar klotterplanket citeras flitigt, statistik börjar föras över de förlorande spelen, användare från RoK kommer in och förklarar att sidan inte alls är dålig, den stora stjärnan klippan presenterar sig och häver ur sig vilka snorpellar alla är. Samtidigt är sidans storhjärna och storscammer Holms med i Big brother, vilket resulterar i ännu en underhållande tråd. Det är en av de bästa sakerna, för mina tankar till TV-serier som får spinoffs (tänk Arkiv X och The lone gunmen till exempel).



Resan i huvudtråden fortsätter med att klippan drar på sig en varning efter sitt oändliga spammanade. Snart blir han också avstängd, men det gör inte honom något. Som han skriver på klotterplanket är det ändå mest pedofiler och jasägare på sharps. Tråden fortsätter i sedvanlig takt med citat och nya RoK:are som kommer in och klagar. Det känns som att det råder lite stiltje, när plötsligt användaren weles presenterar sig och trollar för allt vad livet är värt. Han räknar med att bli bannad och slänger ur sig några sista kränk. Både en, två och tre gånger. Sedan förklarar han att han inte brutit mot någon regel och inte borde bli bannad. När han inser att ingen verkar vilja banna honom slutar han helt enkelt skriva i tråden. Efter ytterligare ett gäng sidor av humor får jag veta att det tydligen finns ännu en spinoff, en tråd om Baggio.



I december presenterar sig användaren wms, som förklarar att han inte är aktiv på någon av sidorna men som alltid läser på båda. Han tycker att sharps i ett nötskal är att inte tåla kritik, och proklamerar det kort innan han lämnar tråden. Några gånger, och beklagar sig dessutom över att han kommer bli bannad när han bara kommer med lite kritik. Men han blir naturligtvis inte heller bannad. Nej han kommer tillbaka igen, och berömmer andra från RoK som kritiserar sharps. Till slut OT:ar han till sig en månads avstängning, så jag antar att han fick rätt till slut.

I januari sprudlar vinterkänslorna och Holms lyckas sätta en match med oddset 7! Det slutliga beviset för Holms storhet? Nej verkligen inte. Tråden går fortsatt vidare på samma sätt fram till dags dato.

-----

Jag skulle kunna fylla en hel uppsats med makalösa citat ni hittat på klotterplanket. Tyvärr dröjde det till sidan 70 innan jag började spara några av alla guldkorn. Här har ni möjligheten att skratta gott en andra gång åt eländet:
  • Jag har satt mer pengar än jag har råd att förlora. Men denna är så säker att jag har börjat beställa saker på nätet för den "eventuella" vinsten.

  • ja jag tog ju SMS lån på 3 000:- precis, och pang så var dom inne på kontot direkt så 3k + 2.5k som jag redan hade på mitt bet365 konto. Så 5.5 k sammanlagt! JOBBAA

  • Hahahaha, sanningen är ju den att ni tycker att man måste motivera varför i en rek.
    Bland det absolut sjukaste och dummaste jag nånsin hört...jag sätter ju alla spel jag lägger upp. Börjar plånboken eran bli lite tunn flickor ?

  • Nä nu ska jag gå all in på attsverige gör nästa mål. Orlar inte med denna skitdag, nu får det gå ordentlgt eller inte alls. 2000x1.90 jobba

  • "jävla ***. la mig när det stod 3-1 och trodde det var klappat och klart så vaknar man och det sluta 3-3 hade vunnit 15k sista matchen i en sexling. horparagay döööö!!!!"

  • Regnuppehåll? Alltså inget regn? Eller menar du uppehåll i matchen?

  • betydligt bättre o köra åttlingar om man nu gör de då vinner man mer=)

  • kom hem tänkte fan så sjukt att phil står i 3.20 ggr så ja dunka en röding men tyvärr på fel match

  • Kanske för att du bara umgås med en brud per år, inte ens det kanske. Jag spelar inte Allan nu men jag umgås med minst 20 nya brudar per vecka. Av de 20 finns det en som förtjänar att bli kallad för ****. Och nej, jag kommer inte på HIV då jag använder kondom så ni behöver inte hoppas på det.

  • bombsäker femling hoppas uppgradera mig från fläskfile till allin oxfile efter denna dag jobbbbaaaaaa jobbaa!!!

  • Man ska fan inte hålla på med sån här jävla bettingskit .. finns ju fan ingenting som håller, man har denmest perfekta jävla fyrlingen någonsin skådats, alla matcher förutom jävla hor zurich går in och dom leder svinbra med 2-0 och sen tappar dom till 3-2, de finns ju fan inte i helvetet hur otur man kan ha ... ha de gött gubbar, ska tilta bort resten av pengarna på kontot nu

  • vill man vara en hårding och spela en sexling så ger den över 6000 ggr pengarna, för den fega funkar singelspel

  • nån mer som har problemet att man loggas ut på Expekt ? sjukt irreterande när man ska lägga in en sexling typ

  • Jag går på statistik samt att jag spelar matchen på FIFA 2010 sen rekar och jag och spelar jag.

  • Haha stackars ryssar som spelar fotboll i division 1. Dom tvingas spela match klockan fem på morgonen =)

  • Hej jag heter Vincent och är 10 år.
    Jag älskar sport,fotboll och Real Madrid.
    Jag har läst mycket av Baggio och Holms
    ni har bra tips.

  • 1.50 på över 0.5 kort, nu åker hela kontot in!! tror domaren kommer bli lite kortdragningskåt i andra och varna två spelare som ryker ihop lite, ALL IN!! Passa på nu, ränta när dte är som bäst =)

    Följt av:
  • Frankrike, AVGÅ ALLA! HUR KUNDE INTE KORTSPELET SITTA? AVGÅÅÅ

    Och självklart, den stora klassikern av den evige stjärnan Holms:
  • Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United, Arsenal mfl mfl...helt ointresseant. Vem fan vill läsa sånt?
    Jag ligger på strax under 100 % i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish. Hänger du med?

-----

Slutligen några av de bästa, och i vissa fall mest tragiska, längre inläggen:
https://www.sharps.se/forums/125058-post1101.html
https://www.sharps.se/forums/129828-post1297.html
https://www.sharps.se/forums/131668-post1405.html
https://www.sharps.se/forums/134959-post1503.html
https://www.sharps.se/forums/137282-post1550.html
https://www.sharps.se/forums/145854-post1682.html
https://www.sharps.se/forums/153610-post1896.html
https://www.sharps.se/forums/156152-post2024.html

-----

Tack för en fantastisk tråd. För underhållningsvärdets skull hoppas jag att den håller i sig, men för alla stackars spelberoende krakar på klotterplankets skull hoppas jag att rekatochklart dör och aldrig får liv igen. Alternativt görs om till en online-klinik för spelberoende.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Norrman90 (+1), eddieh (+10), Boone (+200), kusagwa (+5), Anonymous (+1), capital-pb (+10), zeke (+1), suppe (+5)

Senast redigerad av Rehn108 den 2012-06-03 klockan 12:48.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 15:44   #2134
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Den här tråden är fantastisk! Jag har nu läst från början till slut i två omgångar, det är som att sitta fängslad i en riktigt god bok. Och vilka vändningar den har! 143 sidor kärlek!
Kan inte göra nåt mera än att hålla med. All cred till dig för den fina sammanfattningen och till Boone som skapade denna eminenta tråd!

Förresten om ni trycker ut allt detta till en bok eller tidning så lovar jag att vara först i kön när den släpps.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 21:01   #2135
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

http://www.aftonbladet.se/kampanj/be...cle14846807.ab
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 21:46   #2136
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Mycket kan man klaga på, men något större fel är det inte på denna tävlingen?

Det är som att köpa en lott för 5kr (Ännu mindre, vad är lägsta insatsen på bet365?),
sen så gissa på de olika sakerna (Kombination av tur och skicklighet),
sen är man med i tävlingen om fina priser.


Missar jag något?
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 22:13   #2137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Norrman90 Visa inlägg
Mycket kan man klaga på, men något större fel är det inte på denna tävlingen?

Det är som att köpa en lott för 5kr (Ännu mindre, vad är lägsta insatsen på bet365?),
sen så gissa på de olika sakerna (Kombination av tur och skicklighet),
sen är man med i tävlingen om fina priser.


Missar jag något?
Nej jag la det i den mest passande tråden för att tipsa om tävlingen .

Kul chansartad grej, som du säger kostar det inte ens 5 kr att delta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Norrman90 (+1)
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 22:26   #2138
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

R.Baggio borde ha en egen hall of shame tråd

__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 23:34   #2139
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"Farsanttfu
- 2012-06-11 00:32:09
Första dagen som arbetslös imorgon, studenten i fredags.

Är det någon som har koll på hur mycket cash man får i månaden? Kan lika gärna stanna hemma och betta till mig de pengarna istället.. (om det är 2.5k eller vad det kan tänkas ligga på)"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-12, 13:39   #2140
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Ser att http://rekar .se börjar likna RoK mer och mer... vad är det frågan om ?
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-12, 13:40   #2141
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Ser att http://www.********* börjar likna RoK mer och mer... vad är det frågan om ?
rekar . se
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-12, 16:04   #2142
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
rekar . se
Självklart. Även dem har ju målet att tjäna pengar via spelbolagen och enda sättet spelbolagen ger dem pengar är när deras användare förlorar pengar.

Johan Alfredsson som är en av personerna bakom sidan har jag personligen träffat och det är en riktig lallare det. Förvånar mig inte ett dugg att han försöker fula till sig pengar.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-12, 22:53   #2143
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Av deras fem bloggare kan man säga följande (privat åsikt):
Chelsea4ever (Adam): Kan sin sak och har positiv statistik att påvisa sedan han började blogga på siten, har väl gått 2 elller 3 hunde units plus

Behar: det var hans spel som man tidigare såg innan sidan gjordes om när man gick in på siten. han är + spelen på siten så vitt jag vet även fast han är satans seg på att uppgradera sitt sheet

Victor: Inga speciella åsikter direkt, hittar inte hans sheet atm men han motiverar iallfall sina spel

Michael: skrev i sitt första eller andra inlägg att folk skulle känna igen han ifrån RoK då han hade härjat där tidigare. Räcker att skriva detta för att inse att han inte är den pålitligaste när det kommer till betting.

Johan: Verkar vara en lite skojare som du säger. såg att någon hade skrivit i deras chat och det som hade skrivits var bland annat att när man gjorde en rek så kunde man inte välja vilket bolag som man ville, det fanns inte ens ett annat alternativ.

Övrigt: Ok site bara den inte blir som RoK. Men de måste för Guds skull skaffa en annan spreadsheet kod. Använd samma som sharps och spreadsheet.se gör eller så kan de använda samma som spelboken.se bara deras egna försvinner då den inte är av hög klass.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-13, 19:10   #2144
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettson
2012-06-13 20:06:34 grämer mig fortf över ronaldo. sikket as.
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
2012-06-13 20:12:24 pettson sluta gräm dig- lasta in all in på Holland så får du tillbaka förlusten och lite till.
Så enkelt är det på R&K.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+1), surrelito (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 19:08   #2145
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Hårda tider på planket! Någon hade upptäckt att ett favoritlag som legat under vänt matchen, och oddset på ledning i halvtid låg ändå fortfarande på ruskigt höga siffror! Det vet vi ju alla vad det betyder - all-in fläskfilé! Men vad nu? Trubbel i paradiset?

Jag print screenar min spelbekräftelse så de inte får för sig att hacka mitt konto och grejer #foliehattPå

Får spelbolagen göra såhär???

tror ni verkligen dom voidar den här? borde ha voidat grotta med isåfall väl

Hur mår snubben som va inne för 57k?lr var det ej sanning?

Haha sååååå gutt!
Thor u19 leda i ht @51 rättat som rätt!!!

jag fick mina pengar 100 satsade på Thor U 19 att leda i HT@51. Måste jag ta ut pengar direkt? har ingen lust att göra det eftersom mitt kontokort som är kopplat till konton är trasigt.

Icerolli: NEJ FYFAN VAD JAG SKA ÅKA TILL ISLAND FÖR DE PENGAR JAG HAR KVAR OCH DÖDA OCH KÖTTA

Jag ska hitta han som prata för bet365 och skära hans tung, sen ska jag ta han till lokalen och prata lite me han

Nando vet vi vem som golade?

Nando vi får forska i det!!!PLANKET?vem är golbögen?

tror ni verkligen dom voidar den här? borde ha voidat grotta med isåfall väl

Kan fan inte bli void annars är det skandal..oddsen sjönk sen från 21 till 18 direkt efter jag spelade x2 SÅ killen måste haft någonlunda koll

Jag luktar korruption mot mig nu från spelbolagen #foliehatt
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td