Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-01, 19:41   #31
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av televerket Visa inlägg
Tänkte göra en liknande ranking inför denna säsong, undrar bara hur du kollar varje lag. Kollar du varje spelares tidigare säsonger osv? Aldrig gjort någon liknande ranking så skulle vilja ha lite tips, om det inte är för mycket begärt
Det finns inga genvägar. Jag rankar varje lag baserat på kunskapen i min hjärna. Jag har läst så många artiklar, sätt så många matcher osv att min hjärna är en enda stor databas fylld med hockey-kunskap.

Det låter trist, men som med det mesta här i livet så blir man till slut belönad om man bara vill något och kämpar för att få det tillräckligt mycket.

Så mitt tips till dig blir helt enkelt att fortsätta nöta, läs och begrunda allt du kommer över i hockeyväg och se sedan till att aldrig ge upp.

För mig är hockey såpass kul att jag ändå skulle haft såpass bra koll som jag har idag även om jag inte bettade. För andra är det pengarna som lockar. Välj något av alternativen och bara kör på för fullt.

Lycka till!
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 20:33   #32
 
televerkets avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Det finns inga genvägar. Jag rankar varje lag baserat på kunskapen i min hjärna. Jag har läst så många artiklar, sätt så många matcher osv att min hjärna är en enda stor databas fylld med hockey-kunskap.

Det låter trist, men som med det mesta här i livet så blir man till slut belönad om man bara vill något och kämpar för att få det tillräckligt mycket.

Så mitt tips till dig blir helt enkelt att fortsätta nöta, läs och begrunda allt du kommer över i hockeyväg och se sedan till att aldrig ge upp.

För mig är hockey såpass kul att jag ändå skulle haft såpass bra koll som jag har idag även om jag inte bettade. För andra är det pengarna som lockar. Välj något av alternativen och bara kör på för fullt.

Lycka till!
Då ska jag bara följa så mycket matcher jag kan och lära mig allt eftersom, har hyfsad koll men inte tillräckligt känner jag.
Jag håller med dig om att hockey är kul, därför man spelat sen man var 5 år Det räcker som motivation för mig, tack så mycket hultas!
__________________
"Man är inte beroende så länge man har kul."
televerket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-05, 05:55   #33
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var håller du till nu för tiden hultas? Skulle behöva någon att diskutera lite NHL med. Tråden för NHL har nämligen torkat till rejält på senare dar..

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-05 klockan 13:06.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


td