Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-13, 09:37   #1
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

CSGO Major London 2018


Dags att försöka igen efter 0/2 under Dreamhack!

Mina 3 spel idag:

Complexity @2.55 Betway mot G2
- Woot, varför är G2 så stora favoriter? Complexity har spelat bra och G2 har bara spelat en enda match, på deathmatch-kartan Dust2 som de vann efter övertid mot Hellraisers. Oddsen borde vara jämnare.
G2 spelar med en spelare som verkligen inte passar i denna höga nivå: Smithzz samt en halvbott i Ex6tz eller hur fan han stavar. Dock två superspelare i shox och kennyS.


Liquid -3,5 @2.10 Bet365 mot NiP
- Liquid ser riktigt starka ut. NiP ser också bra ut men tänkte att det fanns lite värde i denna. Borde ju sitta minst 47,6% av gångerna tycker jag.


Hellraisers @1.55 Betway mot Cloud9
- Spelas för att jag verkligen inte tror på Cloud9. Svårt att veta var de står, då de endast spelat en match (däng mot Vega). Golden verkar ju bra på att få ihop lag men ser inte ut som så ännu i detta fall. Golden och Styko är lite bott-varning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-13 klockan 09:38.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-13, 15:05   #2
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Övertid mellan Hellraisers och Cloud9. Inte helt rättvist. Cloud9 vann båda pistolerna och alla anti-ecos och där har man ju 6-0, och Hellraisers helt död ekonomi därav. Styko och Golden har burit Cloud9 helt. Hellraisers borde vinna nu på övertid då båda lagen får jämn ekonomi.

But to be fair: pistoler och anti-ecos är ju också part of the game!

Edit: Hellraisers vann på övertid 19-16

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-13 klockan 15:14.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-13, 18:18   #3
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 2
Sharp$: 9
Standard

Snyggt! Ryggar dessa, trots att NiP-hjärtat blöder lite av det. De har känts på tok för röriga på sistone.
1337bets är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-13, 22:41   #4
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1337bets Visa inlägg
Snyggt! Ryggar dessa, trots att NiP-hjärtat blöder lite av det. De har känts på tok för röriga på sistone.
Ditt NiP-hjärta måste ju ändå haa bleed-out by now, med tanke på senaste åren men NiP verkar vara lite tillbaka nu. Kul!
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-13, 22:45   #5
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

3 av 3 satt!

Här kommer två för fredagen:

Vega Squadron @2.17 på Pinnacle mot Fnatic!
- wooot?! Varför är Fnatic favoriter? Horribel form på Fnattarna medan Vega överraskat positivt. Jag tycker Vega ska vara knappa favoriter, eller iaf 50-50. Fnatics vinst kom mot Winstrike som är det sämsta laget i Majorn, enligt mig.

Astralis -2,5 @2.10 på Bet365 mot Liquid
-Åhfyfan vilken match. De två bästa lagen i världen möter varandra.
Hur vågar jag ta Astralis?? För de är enligt mig det mest koordinerade och samspelta laget någonsin när det kommer till taktiker, granater, alla små små beslut. Djupast map-pool. Jag tror på Astralis-eran som ni märker. De är uppvärmda och redo och nu kör de mot Major-vinsten. Liquid dock också äckligt bra. Kommer bli en kul match att se
Hoppas att inte Astralis ska spöka för mig som under Dreamhack

Citat:
Ursprungligen postat av knasboll Visa inlägg
Dags att försöka igen efter 0/2 under Dreamhack!

Mina 3 spel idag:

Complexity @2.55 Betway mot G2
- Woot, varför är G2 så stora favoriter? Complexity har spelat bra och G2 har bara spelat en enda match, på deathmatch-kartan Dust2 som de vann efter övertid mot Hellraisers. Oddsen borde vara jämnare.
G2 spelar med en spelare som verkligen inte passar i denna höga nivå: Smithzz samt en halvbott i Ex6tz eller hur fan han stavar. Dock två superspelare i shox och kennyS.


Liquid -3,5 @2.10 Bet365 mot NiP
- Liquid ser riktigt starka ut. NiP ser också bra ut men tänkte att det fanns lite värde i denna. Borde ju sitta minst 47,6% av gångerna tycker jag.


Hellraisers @1.55 Betway mot Cloud9
- Spelas för att jag verkligen inte tror på Cloud9. Svårt att veta var de står, då de endast spelat en match (däng mot Vega). Golden verkar ju bra på att få ihop lag men ser inte ut som så ännu i detta fall. Golden och Styko är lite bott-varning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-13 klockan 23:13.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 11:12   #6
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Fnatic vann 16-14. Frustrerande att se när JW i 1on3 sprayar ner alla 3 i samma spray när det står 12-10 till Vega. Aja!
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 11:49   #7
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 2
Sharp$: 9
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knasboll Visa inlägg
Ditt NiP-hjärta måste ju ändå haa bleed-out by now, med tanke på senaste åren men NiP verkar vara lite tillbaka nu. Kul!
Nja jo ja, men har bettat med hjärnan och inte hjärtat senaste året
1337bets är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 13:43   #8
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ser ingen anledning till att Complexity ska vara så stor underdog mot BIG.

Complexity vann ju mot BIG i första delen av denna turneringen för 1 vecka sedan och Complexity har vunnit 5 raka matcher i denna majorn, första steget/kvalet inkluderat.

Visst är BIG luriga men det bör iaf vara en 50-50 match där Complexity ändå visat att man kan slå BIG i denna turneringen.

2.62 hos bet365 känns väldigt väldigt generöst i en öppen match där jag ändå lutar åt att Complexity är starkare. Bäst av 1 är alltid lite random dock så satsa inte hus och hem.

BOL!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
knasboll (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 14:20   #9
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Håller med dig, värde i Complexity.

Rygger denna. Kul TV-peng.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ser ingen anledning till att Complexity ska vara så stor underdog mot BIG.

Complexity vann ju mot BIG i första delen av denna turneringen för 1 vecka sedan och Complexity har vunnit 5 raka matcher i denna majorn, första steget/kvalet inkluderat.

Visst är BIG luriga men det bör iaf vara en 50-50 match där Complexity ändå visat att man kan slå BIG i denna turneringen.

2.62 hos bet365 känns väldigt väldigt generöst i en öppen match där jag ändå lutar åt att Complexity är starkare. Bäst av 1 är alltid lite random dock så satsa inte hus och hem.

BOL!

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-14 klockan 14:31.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 15:47   #10
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Complexity vann enkelt 16-8

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ser ingen anledning till att Complexity ska vara så stor underdog mot BIG.

Complexity vann ju mot BIG i första delen av denna turneringen för 1 vecka sedan och Complexity har vunnit 5 raka matcher i denna majorn, första steget/kvalet inkluderat.

Visst är BIG luriga men det bör iaf vara en 50-50 match där Complexity ändå visat att man kan slå BIG i denna turneringen.

2.62 hos bet365 känns väldigt väldigt generöst i en öppen match där jag ändå lutar åt att Complexity är starkare. Bäst av 1 är alltid lite random dock så satsa inte hus och hem.

BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 18:23   #11
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Spelet på Astralis har sjunkit enda ner till 1.80 nu.


Edit: 7-0 till Liquid hittills på T-sidan på Inferno. Jag måste sluta ha sådan övertro till Astralis

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-14 klockan 19:15.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 20:14   #12
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

15-15 blev det. Astralis vände 2-13. Strongt.
Spelet sprack. 0/2 idag för mina spel
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 08:18   #13
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Dagens:

Ö 2,5 kartor NiP - MiBR @2.00 på Bet365
- Olika map-pools gör att jag satsar på denna: MiBR bannar Nuke och NiP tar Overpass. NiP starkare där. NiP vill inte spela dust2 (trots 0-16 igår för MiBR) och MiBR tar då Inferno. NiP spelar inte Inferno, vilket MiBR gör.
1-1 står det då och avgörandet blir troligtvis på Mirage. Vågar inte sia om vem som vinner den.
Tycker att Ö2.5 borde vara en bit över 50% här med tanke på map-poolsen.

Edit: Som väntat bannade NiP dust2 och MiBR Nuke, men NiP valde oväntat Mirage, och MiBR Cache.
Får se om NiP kan vinna Mirage, den känns ganska oviss!

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-16 klockan 18:09.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 20:13   #14
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

3 kartor blev det. Ez win

Citat:
Ursprungligen postat av knasboll Visa inlägg
Dagens:

Ö 2,5 kartor NiP - MiBR @2.00 på Bet365
- Olika map-pools gör att jag satsar på denna: MiBR bannar Nuke och NiP tar Overpass. NiP starkare där. NiP vill inte spela dust2 (trots 0-16 igår för MiBR) och MiBR tar då Inferno. NiP spelar inte Inferno, vilket MiBR gör.
1-1 står det då och avgörandet blir troligtvis på Mirage. Vågar inte sia om vem som vinner den.
Tycker att Ö2.5 borde vara en bit över 50% här med tanke på map-poolsen.

Edit: Som väntat bannade NiP dust2 och MiBR Nuke, men NiP valde oväntat Mirage, och MiBR Cache.
Får se om NiP kan vinna Mirage, den känns ganska oviss!
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 18:56   #15
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

För torsdag:
Ö 2,5 kartor BIG - NaVi @2.10 på Coolbet.

Samma argument som senaste spelet. Olika map-pools gör att jag spelar detta.
BIG bannar Mirage, NaVi bannar cache.
BIG tar dust2 och där är NaVi svaga.

Sen är frågan vad NaVi tar. Oklart. Jag tycker de ska ta Overpass som är en svag karta för BIG och en hyfsat stark för NaVi.

Ö 2,5 känns ganska bra till 2.10.

Edit: NaVi krossade BIG på dust2. Lär bli 2-0 NaVi här tyvärr. De leder stort på Nuke. Fail

Senast redigerad av knasboll den 2018-09-20 klockan 16:53.
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td