Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-30, 15:51   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Pitcher friendly ballpark!


Skönt att komma tillbaka på vinnarspåret igen igår når vi sätter dagens enda spel komfortabelt från divisionsmatchen i MLB.

Brewers straffar en helt formlös Bailey precis som jag trodde och dom bombade in 10 runs innan ens halva matchen var spelad.

Nelson var återigen mycket bra för Brewers och hade inga problem att prestera bättre än Bailey för Reds.

Efter den starka starten slog Brewers av på takten en aning men segern skrivs tillslut till klara 11-3 och det var inget snack om saken i denna matchen.

Idag väljer jag att reka ett spel från nattens MLB där jag anser att linan känns klart för hög och det blir följande:



Spel Nr1:

Royals - Twins = UNDER 9 runs @ 1.85 (pinnacle) ... Insats: 7 Units


Motivering:

I denna matchen har vi två veteranpitchers som presterat otroligt bra denna säsongen och jag kan inte förstå varför denna linan ligger så här högt.

Vargas som startar för Royals har en ERA på 2.23 denna säsongen över 15 starter och 14 av dessa starterna har varit mycket bra så det finns inget att klaga på för Vargas under 2017. Han är en flyball pitcher som får fler outs i luften än på marken och då är det viktigt att man spelar på en arena som lämpar sig för den typen av spel och Royals hemmaplan Kauffman Stadium är en av dom största i hela ligan så Vargas + Kauffman Stadium är en bra kombination.

Santana som startar för Twins har också han varit mycket bra denna säsongen med sin ERA på 2.80 över 16 starter. Santana har några fler matcher där det gått sämre men han har också fler lysande starter än Vargas då han nollat motståndarna i 7 matcher och släppt till 1 run i 4 ytterligare. Dom matcherna som Santana har haft det lite tuffare har varit mot lag som har en ganska stark offensiv som Rockies och Red Sox. Här möter han Royals som har en av ligans sämsta offensiver vilket ökar hans chanser att han en av sina mer vanliga bra starter och när han mötte dom i början av säsongen så spelade Santana lysande när han endast släppte till 1 run i matchen.

Båda dessa lagen är mittenlag i MLB som dock har offensiven som rankas klart på den under halvan av statistiken och Royals kan ha ligans sämsta offensiv av alla lagen.

Två pitchers som har varit riktigt bra denna säsongen spelar match på en av dom mest pitcher friendly arenorna mot offensiver som inte alls håller hög klass. Jag kan därför inte alls förstå hur denna linan kan ligga så här högt utan underspelet känns som det givna här.


Ha en härlig fredag!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 17:23   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Vad tror du om St Louis chanser mot Washington i natt?
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 18:13   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Vad tror du om St Louis chanser mot Washington i natt?
Känns som en väldigt öppen och svårbedömd match.

Både Leake och Roark har haft det tufft i juni och känns väldigt osäkra. Samtidigt så har dom ungefär liknande nivå i grunden så det är en jämn pitchingmatchup på många sätt och vis.

Nationals har ju en av ligans bästa offensiver som gör att dom nästan alltid har fördel där men Cardinals offensiv har varit ganska het på slutet så även här är det nog jämnare än vad folk tror.

Cardinals liten favorit i kraft av hemmaplan kanske är korrekt men i jämna matcher så skulle man nog hellre sitta med ett av ligans bästa lag Nationals som underdog.

Jag låter bli helt dock då det känns ovisst men om jag tvingas välja så blir det Nationals!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 19:57   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Känns som en väldigt öppen och svårbedömd match.

Både Leake och Roark har haft det tufft i juni och känns väldigt osäkra. Samtidigt så har dom ungefär liknande nivå i grunden så det är en jämn pitchingmatchup på många sätt och vis.

Nationals har ju en av ligans bästa offensiver som gör att dom nästan alltid har fördel där men Cardinals offensiv har varit ganska het på slutet så även här är det nog jämnare än vad folk tror.

Cardinals liten favorit i kraft av hemmaplan kanske är korrekt men i jämna matcher så skulle man nog hellre sitta med ett av ligans bästa lag Nationals som underdog.

Jag låter bli helt dock då det känns ovisst men om jag tvingas välja så blir det Nationals!

Hade Washington igår och de brände 4-2 i sista inningen trots 2 outs(!)
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 21:41   #5
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Hade Washington igår och de brände 4-2 i sista inningen trots 2 outs(!)
Ouch, dom där avslutningarna svider.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 07:28   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3018
Standard

Jag har noll koll på Baseball, hur gick liret? oavgjort blev mitt rättat som. stämmer det?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 10:59   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Jag har noll koll på Baseball, hur gick liret? oavgjort blev mitt rättat som. stämmer det?

Exakt 9 runs blev det så insatsen i retur.
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td