Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-20, 16:06   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-11-20 20:45 Sverige - Ryssland (UEFA Nations League B - Group 2)


2018-11-20 20:45UEFA Nations League B - Group 2Sverige vs Ryssland 1 FT 5 2.150
Bethard
Sverige - Ryssland @ 2.15 (Bethard), insats 5 units (ca 2.5%)

Tycker Sverige gått upp lite väl mycket i odds här och jag har länge pendlat mellan hemma- och bortalaget här. Sverige har ett riktigt bra försvarsspel och framför allt kommer laget efter segern borta mot Turkiet vara helfokuserade på att ta hem gruppen, vilket de gör vid seger här. Försvaret kommer vara nyckeln helt enkelt, men målet framåt måste också komma.

Sverige är som bekant inte ett av de mer målrika lagen framåt men de brukar kunna få till något på straff, frispark eller ett självmål i värsta fall. Samtidigt finns det matcher det lossnar rejält i. Här måste de framåt förr eller senare om det är oavgjort mot slutet. Ryssland tror jag dock inte kan gå in på bortaplan och bara spela av matchen och få med sig 0-0 för att ta hem gruppen.

Förra mötet slutade 0-0 men det var i Ryssland och det var Sverige som främst styrde det mot att få med sig det oavgjorda. Jannes gubbar vet vad som krävs och kan de stärkas av segern mot Turkiet så kan hemmapubliken lyfta laget tillräckligt för att det varannan gång ska bli seger här åtminstone.

Ryssland kommer med en mindre smickrande 3-0 förlust i bagaget borta mot Tyskland. Ett Tyskland som är väldigt svåra att placera in och när det väl gällde mot Holland så blev det endast 2-2.

Ska Ryssland verkligen vara betrodda här med runt 25% chans för seger? Ett lag som innan hemma-VM var urusla och aldrig hade kunnat kvala in. Bubblan sen i somras är sprucken och möjligen kan de prestera hemma men nu blir det en kamp i 90 minuter för att lyckas hålla 0-0. Trots avsaknad av målskyttar i Sverige så förvånar det mig inte om "Granen" återigen avgör.

Spelbart ner till dubbla pengarna och jag nöjer mig med fem units som insats! BOL!

Spela på Bethard och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-20, 17:28   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Granen finns till 5,75 som målskytt i matchen på Unibet, han är på det delad tia i odds bland svenskarna. Helt absurt givetvis, men sen får var och en bestämma om 5,75 är ett överodds.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-20, 17:32   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Granen finns till 5,75 som målskytt i matchen på Unibet, han är på det delad tia i odds bland svenskarna. Helt absurt givetvis, men sen får var och en bestämma om 5,75 är ett överodds.
Galet låga odds på svenskarna överlag alltså! Granen har nog ett av de bästa oddsen dock
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td