Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-13, 04:02   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ska Sharps verkligen samarbeta med spelbolag som lurar folk på pengar?
inte märka ord nu - skämskudden fram!...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 15:08   #17
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Det är dom unga som får slita med gratisrekar här Lazlo. Som du och jag gjorde när vi var unga och Garpe på Tipszonen åt av aktiviteten vi drog. Fick nog aldrig en krona av den nissen för det jobbet jag la ner på den sidan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Xavier (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 16:22   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vem är sugen att reka för 0kr för att någon här ska tjäna massa pengar på affiliateverksamhet? Inte jag iaf, men ni andra kanske värdesätter er tid så lågt att ni gärna gör det.
Alla som någonsin insett vad ett forum är för något. Vill du tjäna pengar på dina rekar så kan du starta en tipstjänst som Spelvärde för Trav eller Brandon Lang för NBA osv. Det finns ingen som tvingar dig att skriva i forumet. Lycka till med dina betalrekar. Hoppas du levererar plussiffror samtidigt som du själv tjänar pengar!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 23:00   #19
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tord Visa inlägg
Sidan ser ganska död ut. Jag ska i alla fall lägga upp mina TT/PP och måltips system nästa år. Måltips blir nytt för min del där jag ska ta ut 20 lag varav en säker. Det är 10 lag i varje system som ska bilda ett större med kanske typ 15 system 40 kr styck.

Spelar inget nu då jag vill stanna plus för detta år. Har gjort det två år i rad nu vilket jag är nöjd med som dålig tippare jag är . Stryktipset/Europatipset dumpar jag då det ger så kass utdelning. Man kan bli rikare på TT/PP om man är smart nog
Antar att idén är att skapa ett bolag, för varför ska du lägga ut streckspelsidéer annars?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 23:44   #20
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det är dom unga som får slita med gratisrekar här Lazlo. Som du och jag gjorde när vi var unga och Garpe på Tipszonen åt av aktiviteten vi drog. Fick nog aldrig en krona av den nissen för det jobbet jag la ner på den sidan.
Verkar finnas kvar!

http://tipszonen.se/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-14, 00:02   #21
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg

För just ja, "Ingen vill väl jobba gratis", förutom oss som ska driva sharps verkar en del tycka. Vi ska inte enbart jobba gratis, vi ska också ta pengar från egen ficka för hålla sidan vid liv i form av serverkostnader, lägga mer pengar på att utveckla sidan genom att ha tekniker och programmerare samt lägga ner tid för att anordna tävlingar och dylikt som ska göra sidan mer attraktiv för er medlemmar...
Det låter nu som att du är en av de nya cheferna, och inte en trogen medlem som tillfälligt har fått rollen som expert ett litet tag... Var det inte så det framställdes, eller är jag ute och cyklar en aning?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-14, 00:17   #22
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg

Förr kunde man motiveras av tanken att "om jag delar med mig av min kunskap så kan jag få del av andras kunskap och på så vis kan vi hjälpa varandra till fler vinster".

Nu vill alla gärna hålla sin kunskap för sig själv men helst få alla andras också helt gratis. Känns lite som det följer samhällsutvecklingen i stort kanske?

Lägger man ner massor av timmar i flera år på betting, blir riktigt bra på det man gör och delat med sig av sina spel så att man lyckas skapa ett stort intresse för sina speltips så kanske det kan vara rimligt att man får mer tillbaka än några "tack" och lite lovord från 5% av dom som följer spelen och vinner pengar, resterande 95% roffar åt sig och säger ingenting alls...
Stycke 1 är ryggraden i ett seriöst bettingforum. När det har dött ut finns ingen återvändo. Allt annat är oseriöst att tro.

Stycke 2 är vi helt överens. Jag är en av dem som bara väntar på att en handfull ska ta steget. Förmodligen sticker vi väl senare om stycke 3 skulle tilltaga i allt högre grad. Det är säkert det som redan har skett här och som du hintar om. Jätte tråkigt. Verkligen.

Min slutsats är att rådande upplägg inte är någonting för mig tyvärr. Jag tror enbart ett fåtal och högst sannolikt de som söker andra ersättningar en rena spelvinster drar nytta av detta sk R&K upplägg. Vi kommer säkert att få se vissa medlemmars behov av uppmärksamhet med sporadiska rekar och sämre innehåll. Kan faktiskt inte förstå att så många ständigt spelar på svårfångad info, eller alldeles för uppenbar info. Vet alla vad spelvärde är?

Fokusera istället på Sverige, där vi har alla möjligheter att hitta värdefull info före spelbolagen i stort. Återigen, allt annat är att betrakta som rent nöjesspel, adrenalinkickar och gynnsamt för spelbolagen. Det är ett lite tips, adjöken.
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-14, 15:58   #23
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Antar att idén är att skapa ett bolag, för varför ska du lägga ut streckspelsidéer annars?
Du har rätt varför ska jag lägga upp mina system när ingen annan bry sig? Jag dumpar sidan helt istället för bolag kommer jag inte köra speciellt ofta
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 13:35   #24
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tord Visa inlägg
Sidan ser ganska död ut. Jag ska i alla fall lägga upp mina TT/PP och måltips system nästa år. Måltips blir nytt för min del där jag ska ta ut 20 lag varav en säker. Det är 10 lag i varje system som ska bilda ett större med kanske typ 15 system 40 kr styck.

Spelar inget nu då jag vill stanna plus för detta år. Har gjort det två år i rad nu vilket jag är nöjd med som dålig tippare jag är . Stryktipset/Europatipset dumpar jag då det ger så kass utdelning. Man kan bli rikare på TT/PP om man är smart nog
Vet du verkligen hur måltipset fungerar? Man tippar de målrikaste matcherna, ingenting på enskilda lag. 20 matcher blir förövrigt ett stort system även med hårda reduceringar, men jag ser fram emot att se hur du spelar, vi är trots allt ganska få som spelar Måltipset med egenkomponerade system.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 18:39   #25
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Vet du verkligen hur måltipset fungerar? Man tippar de målrikaste matcherna, ingenting på enskilda lag. 20 matcher blir förövrigt ett stort system även med hårda reduceringar, men jag ser fram emot att se hur du spelar, vi är trots allt ganska få som spelar Måltipset med egenkomponerade system.
Klart jag vet hur det fungerar annars hade jag inte spelat det. Jag menade matcher och inte lag som jag råkade skriva
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td