Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-15, 22:29   #106
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Hände mig också en gång förut när jag precis köpte ny dator, det jag hade gjort var att inte laddat ner Chrome från Google. Utan från en nästan identisk sida. Jag googlade ju bara "Google Chrome". Så fick avinstallera, och ladda ner på nytt ifrån Google.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 11:18   #107
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Hände mig också en gång förut när jag precis köpte ny dator, det jag hade gjort var att inte laddat ner Chrome från Google. Utan från en nästan identisk sida. Jag googlade ju bara "Google Chrome". Så fick avinstallera, och ladda ner på nytt ifrån Google.
Var väl så jag också gjorde,
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-12, 15:42   #108
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Kan man byta namn?
Vart går man in och gör det isåfall?
Kunde inte hitta svaret på denna fråga så jag slänger in den igen
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 17:35   #109
 
Mcdilssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 128
Sharp$: 3363
Standard

Jag kan inte posta ett nytt ämne. Varför?

Detta kommer upp ist:

Mcdilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 18:06   #110
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdilsson Visa inlägg
Jag kan inte posta ett nytt ämne. Varför?

Detta kommer upp ist:

Har råkat ut för det där när jag försökt skriva tack i en post även utan att det varit enda ordet (om jag nu minns rätt)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mcdilsson (+1)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 19:28   #111
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Jag märkte att man inte kan redigera inlägg som är över en vecka gamla. Går det att få bort denna spärr?

I bonuserbjudandetråden för juni månad så var det ju tänkt att det första (andra) inlägget skulle uppdateras så snart det kom nya erbjudanden samt bort med de gamla. Men nu kan jag inte redigera då det gått över en vecka - misstänker att det är på grund av det.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 21:14   #112
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Jag märkte att man inte kan redigera inlägg som är över en vecka gamla. Går det att få bort denna spärr?

I bonuserbjudandetråden för juni månad så var det ju tänkt att det första (andra) inlägget skulle uppdateras så snart det kom nya erbjudanden samt bort med de gamla. Men nu kan jag inte redigera då det gått över en vecka - misstänker att det är på grund av det.

Jag vet att det alltid funnits någon spärr för hur länge man kan redigera inlägg då jag själv märkte det i nån fantasytråd där jag ville uppdatera ett gammalt inlägg.

Oklart varför det är så dock. Ska kolla upp om det går att ändra, återkommer så snart jag vet mer!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 09:12   #113
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Jag märkte att man inte kan redigera inlägg som är över en vecka gamla. Går det att få bort denna spärr?

I bonuserbjudandetråden för juni månad så var det ju tänkt att det första (andra) inlägget skulle uppdateras så snart det kom nya erbjudanden samt bort med de gamla. Men nu kan jag inte redigera då det gått över en vecka - misstänker att det är på grund av det.
Nu ska det gå att redigera äldre inlägg då vi ändrat lite inställningar. Kolla om det funkar och meddela gärna hur det går.

Kolla in PM också, du har meddelande från mig där.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-09, 10:53   #114
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Nu ska det gå att redigera äldre inlägg då vi ändrat lite inställningar. Kolla om det funkar och meddela gärna hur det går.

Kolla in PM också, du har meddelande från mig där.
Nej, det går fortfarande inte. Redigera-knappen finns inte där. Kanske gäller det bara på inlägg gjorda efter er ändring?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-12, 15:42   #115
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 115
Standard

Får inte det att funka med att RSS följa spresdsheets, är det någon lösning pågång?
johnnybgoode är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td