Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-08, 06:27   #1
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Dagens fotboll 8 februari


Serie A (Italien)
2012-02-08 20:00: Catania vs Roma

Italian Cup (Italien)
2012-02-08 20:45: AC Milan vs Juventus

Coupe de France (Frankrike)
2012-02-08 16:15: Lyon vs Bordeaux
2012-02-08 19:00: Valenciennes vs Lille
2012-02-08 20:00: Chateauroux vs Montpellier
2012-02-08 20:50: Ajaccio GFCO vs Drancy Jeanne DArc

German Cup (Tyskland)
2012-02-08 19:00: H Berlin vs Mgladbach
2012-02-08 19:00: Hoffenheim vs G Furth
2012-02-08 20:30: Stuttgart vs B Munich

Eredivisie (Holland)
2012-02-08 19:00: ADO Den Haag vs AZ Alkmaar

FA Cup (England)
2012-02-08 20:45: Middlesbrough vs Sunderland

Spanish Cup (Spanien)
2012-02-08 21:00: Barcelona vs Valencia

Clydesdale Bank Premier (Skottland)
2012-02-08 20:45: Hearts vs Celtic

Intressant situation ikväll. Matchen mellan Catania och Roma, som avbröts för ett tag sedan, ska spelas klart ikväll. Återstår 27 minuter av matchen (plus tillägg) och det kommer stå 1-1 när domaren blåser igång matchen. Inte många spelbolag som erbjuder spel men Bwin har gått ut med odds. 1: 4,75 X: 1,90 2: 3,00

Över 2,5 mål ger 1,58 och under 2,30
Över 3,5 mål ger 4,50 och under 1,18

Någon som tänkt spela på denna lite annorlunda matchen? Själv blir det no bet men kommer däremot titta på matchen som går på Canal+ Sport 1.

Några synpunkter inför kvällens matcher?



Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 09:03   #2
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Eredivisie (Holland)
2012-02-08 19:00: ADO Den Haag vs AZ Alkmaar

http://www.soccerpunter.com/soccer-s...aag/AZ_Alkmaar

Sett till statistiken lagen emellan så är det inte många matcher som går under 2.5 mål. För övrigt så har Az väldigt lätt för Haag och i vanlig ordning så blir det en del mål i denna möte.

Linan på Ö 2.5 1.70 (Unibet)
Linan på Ö 3.5 2.71 (10bet)

Mina spel blir 4 Units på Ö 2.5 och 2 Units på Ö 3.5
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 10:55   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker Elfenbenskusten -1,5 @ 2.23 är ett bra spel, man har varit kanonstabila hela turneringen och verka ha en uppåtstigande kurva sett till resultaten;
Premiär: 1-0, sedan 2-0, 2-0 och i kvarten blev det 3-0. Mali å sin tur behövde stolpens hjälp 2 gånger och straffar emot värdnationen Gabon för att ta sig vidare. Man är ganska uddlösa dessutom då man gjort 4 mål sammanlagt i turneringen, varav 2 var mot usla Botswana.

När Mali spelade emot den kanske enda utmanaren till titeln, Ghana i gruppspelet blev det enkelt utmanövrerade med 2-0, så denna tror jag går Elefanternas väg!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), suddenneddus (+2), madjedo (+3)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 14:14   #4
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iniestaone Visa inlägg
Hoffenheim vs G Furth +1,5 hcp till 1.89 är ett av kvällens bättre spel tror jag.
Varför är det så svårt att motivera sådana spel som man påstår sig tycka är "ett av kvällens bästa"?

Skippa oneliners, det ger ingenting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joemag (+5), tompa87 (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 14:47   #5
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Copa del Rey: Barca mot Valencia spelas idag.

Barcelona har spelat risigt på sistone, vann bara med 1 mål senast! Senaste matchen mellan lagen blev 1-1. Oddsen är som vanligt låga på Barcelona (1,22). Överspelet är att rekommendera där emot. Det räcker med 1 mål för Valencia för att Barca måste behöva dunka in 2 för att vinna på ordinarietid och slippa förläning och eventuellt straffar. Detta kan kombineras för den mer fege genom att spela på att bortalaget inte gör mål för om dom gör det kommer Barca gå framåt. (detta kan nog vara den sämsta reken jag skrivit, don´t hate)
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 15:39   #6
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Spelar Valencia to score till 1.909. Motiveringen blir att ett 0-0 resultat inte räcker, samt att Valencia har hypat upp sig ordentligt inför detta cupmöte, cupen är det enda man har chans att faktiskt vinna(ligan körd, cl körd). Man har promotat framgången med videos där spelarna verkligen säger sig tro på ett avancemang. Man är inställd på att verkligen ta hem detta.

För Los Ché vore det en oerhört stor grej att få spela en final om en titel igen efter fem raka år utan att ens ha varit nära. För Barcelonaspelarna som de senaste året bland annat vunnit VM, Ligan och Champions League ska inte motivationen vara lika hög. Valenciaspelarna ska vara beredda att dö, eller åtminstone offra ett ben för en finalplats imorgon kväll. Den här skall bara sitta..

Förväntad startelva Barcelona:
Pinto
Alves – Puyol – Pique – Abidal
Xavi – Busquets – Thiago
Messi – Alexis – Fabregas

Förväntad startelva Valencia:
Alves
Miguel – Rami – Ruiz - Jordi Alba
Banega – Albelda
Piatti - Jonas - Mathieu
Soldado

Senast redigerad av alby18 den 2012-02-08 klockan 15:40.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 17:07   #7
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alby18 Visa inlägg
Spelar Valencia to score till 1.909. Motiveringen blir att ett 0-0 resultat inte räcker, samt att Valencia har hypat upp sig ordentligt inför detta cupmöte, cupen är det enda man har chans att faktiskt vinna(ligan körd, cl körd). Man har promotat framgången med videos där spelarna verkligen säger sig tro på ett avancemang. Man är inställd på att verkligen ta hem detta.

För Los Ché vore det en oerhört stor grej att få spela en final om en titel igen efter fem raka år utan att ens ha varit nära. För Barcelonaspelarna som de senaste året bland annat vunnit VM, Ligan och Champions League ska inte motivationen vara lika hög. Valenciaspelarna ska vara beredda att dö, eller åtminstone offra ett ben för en finalplats imorgon kväll. Den här skall bara sitta..

Förväntad startelva Barcelona:
Pinto
Alves – Puyol – Pique – Abidal
Xavi – Busquets – Thiago
Messi – Alexis – Fabregas

Förväntad startelva Valencia:
Alves
Miguel – Rami – Ruiz - Jordi Alba
Banega – Albelda
Piatti - Jonas - Mathieu
Soldado
Var hittar du elvorna?
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 17:31   #8
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i Coupe de France:

Valenciennes-Lille fler än 2.5 mål 2.38@Pinnacle Sports

Ligatolvan Valenciennes har fyra raka matcher i liga och cup som gått över den spelade linan. Senast i helgen vann laget borta mot Dijon med 2-1 i ligaspelet. Den uttagna tuppen ser bra ut på papperet. Målskyttet är utspritt på många spelare såsom bl.a. mittfältarna Danic (21/4 ligamål), Kadir (21/3 ligamål) och Cohade (19/3 ligamål) samt anfallarna Aboubakar (13/3 ligamål) och Pujol (10/2 ligamål). Pujol gjorde hela 17 ligamål för Valenciennes förra säsongen men det har gått trögare den här säsongen. Han har i och för sig bara spelat tio ligamatcher men ändå. Det finns således ett sparkapital i honom. Dags för mål ikväll måhända? Nyinköpte svensken Dusan Djuric (2/0) finns också med i truppen.

Ligatrean Lille gäller som favorit i matchen. Ligamatchen mot Sochaux blev inställd i helgen så det är ett utvilat och förhoppningsvis spel- och målsuget Lille som kommer till den här cupmatchen. I den senaste matchen vann laget i ligaspelet hemma mot Saint-Etienne med 3-0 efter ett straffmål av Eden Hazard (21/8 ligamål) samt två mål av ifrån Brest nyinköpte anfallaren Nolan Roux (1/2 ligamål samt 18/4 ligamål för Brest). Bra för Lille att man köpte vasse Roux då lagets tidigare målkung Moussa Sow (18/6 ligamål) flyttat till Fenerbahce. Roux är en bra ersättare. Vidare var det mycket viktigt att man fick behålla stjärnan Eden Hazard. Många klubbar ryckte i honom under transferfönstret. Den uttagna truppen ser vass ut.

Det ser ut som om det skulle kunna bli minst tre mål i den här matchen. Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 19.00 men matchen finns också som livespel @ Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
grymmer (+1)

Senast redigerad av soulman den 2012-02-08 klockan 17:35.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 17:45   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 27
Standard

Tycker 7.00 på att Valencia går vidare på Unibet är ett överodds. Som nämnts tidigare så är Barca inte i världens form och det blev 1-1 sist. Nu såg ja inte matchen sist så kan egentligen inte uttala mig om en eventuell matchbild men tror att Valencia kan visa sig vara värdiga motståndare.

edit:
Någon som har några invändningar angående Milan - Juventus?

Senast redigerad av SpaderSex den 2012-02-08 klockan 17:49.
SpaderSex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 17:46   #10
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas Coupe de France:

Valenciennes-Lille 2:a 2.25@Expekt

Jag såg de officiella startelvorna nu och blev då lite orolig för mitt överspel. Valenciennes har satt Danic, Kadir, Cohade och Pujol på bänken. Stor förändring jämfört med matchen i helgen. Det här känns som en halvt om halv b-uppställning.

Lilles startelva ser däremot mycket vass ut med bl.a. Cole, Hazard och Roux på topp. Nu med startelvorna framför mig tror jag definitivt på Lille i den här matchen.

Det blir också lillspel på Nolan Roux och Eden Hazard som målgörare till 2.62 respektive 3.40@Bet365.

Läs min/mitt tidigare rek/spel för ytterligare information.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 19.00 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365.

Senast redigerad av soulman den 2012-02-08 klockan 17:57.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 18:11   #11
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Varför är det så svårt att motivera sådana spel som man påstår sig tycka är "ett av kvällens bästa"?

Skippa oneliners, det ger ingenting.
Ett av kvällens bättre skrev jag faktiskt.

Skulle plocka ut pizzan ur ugnen precis efter att jag skrev det inlägget sen glömde jag bort det. Men är det fortfarande inte bättre att jag skriver att det är spelet jag spelar istället för att inte skriva något alls?

OnT:

Juventus +1 hcp mot Milan ikväll? Tror inte Milan kommer göra mål alls så u2,5 är helt okej det med. Utbränd Zlatan i Milan, och så är Antonio Cassano, Alexandre Pato, Kevin-Prince Boateng, Alberto Aquilani, Mathieu Flamini, Alexander Merkel och Gennaro Gattuso skadade.

Det som talar emot är att Juve antagligen lär starta nysignade Borriello så Matri kan få vila. Borriello och Vucinic tror jag startar, enligt Goals preview blir det Giaccherini, Borriello och Vucinic.

Värt att notera också är att det antagligen är Storari som står för Juve ikväll.

Senast redigerad av iniestaone den 2012-02-08 klockan 18:20.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 20:06   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Reglerna är tydliga gällande one-liners men även om OT-posting. Om ni ser ett inlägg som inte följer regelverket så rapporterar ni det, ni drar inte igång en diskussion och bidrar med OT. Inlägg raderade. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td