Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-08, 07:01   #1
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Dagens fotboll 8/3


Europa League (Europa)
2012-03-08 19:00: Atl Madrid vs Besiktas
2012-03-08 19:00: Twente vs Schalke
2012-03-08 19:00: Metalist vs Olympiakos
2012-03-08 19:00: Sp Lisbon vs Man City
2012-03-08 21:05: Valencia vs PSV
2012-03-08 21:05: AZ Alkmaar vs Udinese
2012-03-08 21:05: Standard vs Hannover
2012-03-08 21:05: Man Utd vs Ath Bilbao


Nu brukar mina sådana här spel vara käpprätt åt helvete men jag vill göra er "uppmärksamma" på en match som spelas i Asien idag.
Förlorarturneringen AFC Challenge Cup inleds idag och går av stapeln i Nepal.

Hemmanationen tar emot Palestina i den första matchen och det är tredje gången (av fyra) som landet har lyckats ta sig till slutrundan av turneringen. Palestina är med för andra gången.

Nu har ingen av nationerna något direkt framskjuten placering (Nepal fyra för 6 år sedan) i turneringen och om man ser till FIFAs världsranking så ligger Nepal några snäpp före Palestina.

Jag har absolut inget om trupper eller liknande utan jag går på att Nepal spelar på hemmaplan. Seger för Nepal finns till 4.50 på Sportingbet (4.30 på bwin).

Ett möte finns lagen emellan enligt FIFAs hemsida och den spelades för tre år sedan i Nepal och slutade 0-0.

Men sådana här matcher ska man naturligtvis inte satsa storkovan på men det kan åtminstone vara en trevlig TV-peng eftersom matchen sänds på Bet365.

Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+1)

Senast redigerad av dellgren den 2012-03-08 klockan 07:49.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 08:12   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 45
Standard

Jag rekommendera också att lira på Neapel då Palestina saknar lite. I kraft av hemma plan så tror jag att denna match kan vara väldigt spelvärld om man vill kunna satsa lite extra ikväll
GLHF

Senast redigerad av gaggga93 den 2012-03-08 klockan 08:13.
gaggga93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 08:14   #3
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gaggga93 Visa inlägg
Jag rekommendera också att lira på Neapel då Palestina saknar lite. I kraft av hemma plan så tror jag att denna match kan vara väldigt spelvärld om man vill kunna satsa lite extra ikväll
GLHF
Är italienarna på bortaläger?
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 08:49   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 45
Standard

Sry stavfel ska givet sa sivet vara Nepal
gaggga93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:50   #5
qL
 
qLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Gävle
Inlägg: 38
Sharp$: 205
Standard

Fick feeling för en Manchesterdubbel. Frågan är väl vad det ställs upp med i båda lagen.
qL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:57   #6
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 232

NBA/NHL/FOTBOLL
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 128.11%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

City åker ner med följande trupp iaf.

Provisional squad: Hart, Pantilimon, Richards, K Toure, Kompany, Lescott, Savic, Kolarov, Clichy, Milner, Pizarro, Johnson, Barry, Nasri, Silva, De Jong, Dzeko, Aguero, Balotelli.

Nämnvärt där är väl att Yaya Toure saknas pga avstängning. Svårbedömd match. Nöjer sig City med oavgjort för att köra över Sporting på hemmaplan?
Hyper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 13:13   #7
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Tack för AFC Challenge Cup-tipset. Det var........ intressant match att titta och tippa på =D tror det var kommentatorn som fick nys-attack på slutet med 5-6 nysningar i rad.

____________________________

Sporting - Man C

Räknade till 17 matcher där Man C hållit nollan denna säsong. I alla turneringar.
Räknade till 18 matcher där Sporting hållit nollan denna säsong. I alla turneringar.

Båda lagen håller nollan ofta. Men Man C gör många fler mål.
Man C 69 i ligan än så länge samt 19 insläpp på 27 matcher. Sporting 31 mål på 21 spelade ligamatcher och 17 insläpp.

Tycker ni borde kolla in Man C att hålla nollan. Finns till 2.2 på bet365.

Senast redigerad av hardballs den 2012-03-08 klockan 14:30. Anledning: tillägg
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 16:57   #8
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

la en ricktig fin rek i min spel dag bok här kommer den igen för er som missade

copy


spel stopp: 19:00 I DAG

matchen är metalist fc mot OLYMPIAKOS och spelet papi spelar är OLYMPIAKOS ATT GÅ VIDARE till 1.90 hos bet365


motivation kommer nu

olympiakos, egenkligen en fiende men i dag GREK BRÖDER som ni svenskar ej fattar så är de LANDET FRAM FÖR ALLA ANDRA LAG... alltså hejar jag jätte pana supporter ENDÅ på olympiakos i europa ligan fast jag egenkligen HATAR dem aj aj... men denna e HJÄRN SPEL och ej HJÄRT SPEL

olympiakos är en ricktigt ricktigt bra lag, med super form och jätte bra på hemma plan fram för allt... tror de blir kanske 1-1 i dag och MOSNING i hem landet nästa match. olympiakos har fint lag, djebbour på topp är mål garanti på hemma plan och olof mellberg (som ni vet) en mycket mycket bra back bland annat SJU raka nollor BETONG MUR FÖRSVAR som tripolis

METALIST har blivit mycket över skattade, de har bara mött skit lag som de ska vinna mot vecko dagar, många brassar i laget som jag tror viker sig i grekland mot enormt public tryck

1-1 i dag och 4-1 till olympiakos nästa match tippar papi

FEL favorit över 1.75 spel värt enligt papi
lycka till om ni ryggar papi kör HÖG INSATS 4 unit

mvh papi gyros järfälla sthlm

slut på copy
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 17:15   #9
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gillar Both teams to score till 1.8 i Manchester idag. Uniteds spel i europa har varigt svajigt både hemma och borta de senaste åren och det är väldigt sällan det känns tryggt bakåt även på Old Trafford. Bilbao kommer vara taggade som in i helvete, det är ju årets match för grabbarna. De gör dessutom bra med mål på bortaplan och jag tror att chanserna är bra för Bilbao att peta in en boll.

Both teams to score 1.8 @ diverse bolag.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 20:55   #10
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papigyros Visa inlägg
la en ricktig fin rek i min spel dag bok här kommer den igen för er som missade

copy


spel stopp: 19:00 I DAG

matchen är metalist fc mot OLYMPIAKOS och spelet papi spelar är OLYMPIAKOS ATT GÅ VIDARE till 1.90 hos bet365


motivation kommer nu

olympiakos, egenkligen en fiende men i dag GREK BRÖDER som ni svenskar ej fattar så är de LANDET FRAM FÖR ALLA ANDRA LAG... alltså hejar jag jätte pana supporter ENDÅ på olympiakos i europa ligan fast jag egenkligen HATAR dem aj aj... men denna e HJÄRN SPEL och ej HJÄRT SPEL

olympiakos är en ricktigt ricktigt bra lag, med super form och jätte bra på hemma plan fram för allt... tror de blir kanske 1-1 i dag och MOSNING i hem landet nästa match. olympiakos har fint lag, djebbour på topp är mål garanti på hemma plan och olof mellberg (som ni vet) en mycket mycket bra back bland annat SJU raka nollor BETONG MUR FÖRSVAR som tripolis

METALIST har blivit mycket över skattade, de har bara mött skit lag som de ska vinna mot vecko dagar, många brassar i laget som jag tror viker sig i grekland mot enormt public tryck

1-1 i dag och 4-1 till olympiakos nästa match tippar papi

FEL favorit över 1.75 spel värt enligt papi
lycka till om ni ryggar papi kör HÖG INSATS 4 unit

mvh papi gyros järfälla sthlm

slut på copy
hoppas nån ryggade ricktigt bra resultat 1-0 borta till oly
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td