Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-07, 11:37   #31
dny
 
dnys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 334
Sharp$: 1177


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

sporting möter benfica den 10e medan videoton har vinteruppehåll i ligan. Borde ju finnas motivation då lagen får pengar för vunna matcher väl?
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:13   #32
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Även om förutsättningarna har förändrats så har Videoton uppehåll i sin liga fram till februari och Sporting lär vila allt och alla till måndagsdrabbningen mot Benfica. Särskilt nu när det blir en dag mindre vila också.
Sporting har också vart sämst i denna turnering, och Videoton vann förra mötet hemma med 3-0.

Jag tror ändå Videoton kan plocka ett kryss här. Det är ju inte så att de skickat hem hela a-truppen och flugit in juniorerna istället bara för att det är kört att gå vidare.

Senast redigerad av Cazzius den 2012-12-07 klockan 12:20.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:30   #33
dny
 
dnys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 334
Sharp$: 1177


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Även om förutsättningarna har förändrats så har Videoton uppehåll i sin liga fram till februari och Sporting lär vila allt och alla till måndagsdrabbningen mot Benfica. Särskilt nu när det blir en dag mindre vila också.
Sporting har också vart sämst i denna turnering, och Videoton vann förra mötet hemma med 3-0.

Jag tror ändå Videoton kan plocka ett kryss här. Det är ju inte så att de skickat hem hela a-truppen och flugit in juniorerna istället bara för att det är kört att gå vidare.
UEFA has rescheduled Sporting’s Europa League Group Stage clash with Videoton for Friday the 7th of December.

Sporting accepts UEFA’s decision, but takes this opportunity to announce the Club’s non-acceptance of the current scheduling of the National Championship match against Benfica, scheduled for 20h15 on Monday the 10th of December.

källa: sportings hemsida..
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:36   #34
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Detta blir spännande att följa
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 03:41   #35
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Relativt jämt, jag plussade iaf 75%.om man nu räknar sista som vinst. Från årsskiftet kommer jag starta en egen tråd som förmodligen blir årets tråd
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td