Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-07, 12:16   #16
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Summering:

QPR & Derby klockrent, snygga lir. Klart sämre med Boro & SU som inte alls imponerade något av lagen och vad Boro håller på med borta kan man faktiskt fråga sig. Det var iaf grymt tryck på den fighten, oddset var ner mot 1,85 + 0,25 vid matchstart. Plusnetto igen iaf, det är alltid skönt.

Gjorda spel: 24
Rätt: 14
Fel: 8
Push: 2

Satsade units: 130
Netto: +39,71

Roligt att många tar till sig mina rekar, man behöver givetvis inte lira allt utan välj och vraka lite lite efter egen känsla och kunskap, detta är bara mina idéer och som vi vet är inte allt rätt.

Senast redigerad av Ex Punter den 2010-03-07 klockan 12:46.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 13:22   #17
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ser riktigt fint ut. är imponerad över QPR. Den såg jag inte från miles away. Igen - kul att du postar dina matcher!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 14:42   #18
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Jag kan QPR extremt väl så lite fusk kanske. Men, pass upp för dem en tid framöver, de har underpresterat en halv säsong och lär plocka in ett par klassgubbar till under de närmaste veckorna.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td