Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-05, 22:01   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

6/3 Kl 20:00 Cercle Brügge - Lokeren


Match: Cercle Brügge - Lokeren
Spel: Cercle Brügge-0.5
Odds: 2.125
Insats: 3u
Bookie: Bet365

Cercle Brügge är laget i Belgien som är mest formstark bortsett från Anderlecht som fullständigt kör över allt och alla i denna serie. Nu vankas det match mellan Cercle som tagit 18 poäng de senaste 7 matcherna. Då är det ändå ett par meriterande segrar emot bland annat Standard Liege, Germinal och Mechelen.

Jag har rekat Cercle med framgång ett par gånger tidigare och ser egentligen ingen anledning till att inte fortsätta göra det när vi får detta fina odds.

En snabb titt på oddsportal.com visar att flera bookies ligger nere på dryga 1.90.

Cercle kommer med full trupp, saknas gör endast:

Gombani - anfallare 13 matcher, 13 starter och 0 mål.
Claessens - anfallare 8 matcher, 0 starter ooch 0 mål.
Wang - anfallare 1 match, o starter 0 mål.

Som ni ser inga tyngre avbräck.

Truppen:

Frederik Boi, Bojan Bozovic, Jonas Buyse, Jo Coppens, Hans Cornelis, Rubin Dantschotter, Sam Devinck, Bernt Evens, Dominic Foley, Igor Gjuzelov, Oleg Iachtchouk, Dejan Kelhar, Vuza Nyoni, Anthony Portier, Sergiy Serebrennikov, Tony Sergeant, Lukas Van Eenoo, Bram Verbist, Denis Viane, Arnar Vidarsson, Jelle Vossen.

Lokeren som är nedflyttningshotat, med en poäng upp på Roeselare som innehar nedflyttningsplatsen just nu. Lokeren har dock 2 matcher upp på Roeselare så förlust här innebär ingen katastrof även om de självklart lär sälja sig dyrt.

Lokeren däremot är ett uselt bortalag. 0-1-10 och 6-22 i målskillnad är pinsamt dåligt. Enda segern borta, just det, mot Roeselare.

Imorn saknar man dessutom Smajic, mittfältare som spelat 24 matcher av 24, startat i 19 och hängt 4 kassar. Kan knappast öka på deras chanser att ta poäng imorn.

Jag ver inte vad som är fel här, men att få 2.125 på ett Cercle i tokform, utan skador. Ett lag som vinner 50% av sina hemmamatcher i denna serie mot ett lag som vunnit 9% av sina bortamatcher och som förlorat 91% av sina bortamatcher.

Bara de siffrorna är ju anledning nog att spela, eller är jag ute och cyklar? Välj själv! Men 3u spelas av mig iaf.

Inbördes möten ligger kanske Cercle i fatet, men jag lägger inte stor vikt vi de inför denna match. Oddset för bra för att inte spelas.

Match Preview
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 22:21   #2
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Siffrorna ser onekligen bra ut....han nog bli en hundring på den här i varje fall!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 23:16   #3
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fin rek! ryggas
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 23:21   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 2840


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Märkligt men oddsen på Cercle Brügge ökar på alla bolag!
skarabe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 07:16   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag kan inte förstå varför, vad har jag missat? Menar bolagen att Cercle inte vill vinna eller? För inte kan public vara på lokeren!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 07:45   #6
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Hoppas du inte har något emot jag postar en liten match-preview från Cercle's hemsida.

Citat:
Preview Cercle Brugge v Lokeren

Cercle hope to keep the momentum up when they play host to relegation-threatened Sporting Lokeren at the Jan Breydel Stadium with a 20.00 kick-off. Saturday’s opponents have more point than basement boys Roeselare and they have two games in hand. As Lokeren Chairman Lambrecht put it recently: “Each and every point counts and actually a win is all that matters,!”

Lokeren´s new coach in charge is Ferrera and he has been pretty successful so far, leading his new team to victories over KV Mechelen and Westerlo. Ferrera will sign a new two-year extension to his contract, if Lokeren manage to stay up in the Belgian top flight. They will be without Smajic who has sustained an injury.

Cercle scored a late-gasp equaliser in this season’s reverse encounter. Jelle Vossen will never forget the match as he was stretchered off with a broken leg. He has meanwhile recovered from surgery and the youngster looked to become a first-team regular when he picked up a stomach virus. He may make a return to action on Saturday.

Cercle have amassed a stunning 18 points form their last seven league games. Manager Glen De Boeck stated at a press conference that he expects full commitment from his players in the final matches of the season as well. The players were given the Sunday and the Monday off as they prepare for five matches in three weeks.

Glen De Boeck has a near-full strength squad to select from. Gombami, Claessens and Wang are all ruled out with injuries. Boi and Vidarsson is one booking away from suspension, while captain Denis Viane will serve a two-match ban if he is shown a yellow card on Saturday.

• Referee: Jerome Efong Nzolo

• Cercle from:
Frederik Boi, Bojan Bozovic, Jonas Buyse, Jo Coppens, Hans Cornelis, Rubin Dantschotter, Sam Devinck, Bernt Evens, Dominic Foley, Igor Gjuzelov, Oleg Iachtchouk, Dejan Kelhar, Vuza Nyoni, Anthony Portier, Sergiy Serebrennikov, Tony Sergeant, Lukas Van Eenoo, Bram Verbist, Denis Viane, Arnar Vidarsson, Jelle Vossen,
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 07:48   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Hoppas du inte har något emot jag postar en liten match-preview från Cercle's hemsida.
Hehe, det är den jag länkade till i reken, längst ned där det står match preview
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 08:16   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Har kollat på bettingadvice.com och i belgientråden där står inget som talar emot Cercle heller.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 08:26   #9
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Hehe, det är den jag länkade till i reken, längst ned där det står match preview
Haha my bad!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 08:50   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Haha my bad!
shit happens
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 09:14   #11
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

Bra och utförlig rek, i klass med Makz faktiskt!

OnT: Ryggade denna med 5%. Sett att du gått minus men på dina egna rekar har de gått bra, och du fick ett såpass fint odds så jag kunde inte låta bli =)
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 09:15   #12
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Testar -0.25 @ 1.885 Pinnacle 4/10 Units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 09:41   #13
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Froggystyle Visa inlägg
Bra och utförlig rek, i klass med Makz faktiskt!

OnT: Ryggade denna med 5%. Sett att du gått minus men på dina egna rekar har de gått bra, och du fick ett såpass fint odds så jag kunde inte låta bli =)
Korrekt, makz och jag använder samma rekmall.

Plus sen jag bort bort min spreadsheet från signaturen, ryggar där jag inte har koll och spelar själv där jag har koll. Får hoppas det håller i sig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 10:37   #14
 
GODZILLAs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 0
Standard

det gick bra att rygga dig igår, hoppas på samma utdelning ikväll
__________________
Fortsätt kasta stenar på blåvita bussar.
GODZILLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 19:20   #15
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

BANG! 1-0 efter 20 minuter.

Cercle got the flow!

Jobba jobba!

EDIT:

RATATA! 2-0 22 minuter!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td