Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-09, 06:12   #1
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

10/3 21:00 Reading - Derby County


Reading - Derby County, Championship
Spel: Vinst för Reading
Odds: 1.87 hos Pinnacle
Datum: 10 mars 2010
Spelstopp: 21:00

Reading åkte ur FA-cupen i helgen, efter ett fantastiskt run där de slog ut två Premier League-lag. Visst, besvikelsen blev större i och med hoppet med 2-0 i halvtid, men jag tror alla som såg matchen, inklusive hemmafans tyckte att det var ett vettigt slutresultat, och att de gjorde en fantastisk insats.

Reading supporters went out of their way to applaud our players at the end of Sunday's FA Cup quarter final with Aston Villa, thanking them for an historic run in this season's competition.

The players repaid the favour by returning the applause to the Madejski Stadium faithful, and this FA Cup run has seen a strong bond between the supporters and Brian McDermott's team.


Nu spelar de igen, tre dagar senare, och jag tror att detta är perfekt timing för en motivationsvinst för Reading, som verkligen spelat upp sig på sistonde, opch som spelade med en imponerande entusiasm i anfallet mot Villa. Nu har cupen lagt sig, och nu är det dags för Championship, och att klättra i tabellen:

Tabellen som den ser ut nu har gjort att Readings FA-cup-äventyr har lämnat dem med 2 matcher mindre spelade än Bristol City, Derby och QPR, som ligger precis ovanför dem i tabellen. Nu har man verkligen läge att klättra och jag tror att de kommer ta många poäng kommande dagarna, då man har matcher mot just de lagen. Dessutom hemma. Allt annat än 9 poäng här får ses som ett misslyckande, då de har riktigt tuffa bortamatcher mot Boro, Leicester, Ipswich och Cardiff som väntar runt knuten...

Vill man ha formstatistik som stöder spelet kan man titta på Championship's formtabell där Reading kröner toppen med imponerande 5-0-1-13-5. Och istället för ett trendbrott ser jag, på grund av FA-cupsäventyret en fortsättning på denna form, mot ligans näst sämsta bortalag: Derby.

Reading's offensiv imponerar och motivationsvinst här tycker jag inte återspeglas i 1.87.

Senast redigerad av Portugisen den 2010-03-09 klockan 09:22.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 07:31   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

"Reading ( vinst för sunderland, vid oavgjort halva insatsen tillbaka)"

RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 07:32   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 110
Standard

"Reading (vid sunderlandvinst halva insatsen tillbaka)"

Det var ett bra erbjudande
Ronne84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 08:59   #4
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Reading - Derby County, Championship
Spel: Reading -0.25 (Vinst för Sunderland, vid oavgjort halva insatsen åter)
Odds: 1.87 hos Pinnacle
Datum: 10 mars 2010
Spelstopp: 21:00

Reading åkte ur FA-cupen i helgen, efter ett fantastiskt run där de slog ut två Premier League-lag. Visst, besvikelsen blev större i och med hoppet med 2-0 i halvtid, men jag tror alla som såg matchen, inklusive hemmafans tyckte att det var ett vettigt slutresultat, och att de gjorde en fantastisk insats.

Reading supporters went out of their way to applaud our players at the end of Sunday's FA Cup quarter final with Aston Villa, thanking them for an historic run in this season's competition.

The players repaid the favour by returning the applause to the Madejski Stadium faithful, and this FA Cup run has seen a strong bond between the supporters and Brian McDermott's team.


Nu spelar de igen, tre dagar senare, och jag tror att detta är perfekt timing för en motivationsvinst för Reading, som verkligen spelat upp sig på sistonde, opch som spelade med en imponerande entusiasm i anfallet mot Villa. Nu har cupen lagt sig, och nu är det dags för Championship, och att klättra i tabellen:

Tabellen som den ser ut nu har gjort att Readings FA-cup-äventyr har lämnat dem med 2 matcher mindre spelade än Bristol City, Derby och QPR, som ligger precis ovanför dem i tabellen. Nu har man verkligen läge att klättra och jag tror att de kommer ta många poäng kommande dagarna, då man har matcher mot just de lagen. Dessutom hemma. Allt annat än 9 poäng här får ses som ett misslyckande, då de har riktigt tuffa bortamatcher mot Boro, Leicester, Ipswich och Cardiff som väntar runt knuten...

Vill man ha formstatistik som stöder spelet kan man titta på Championship's formtabell där Reading kröner toppen med imponerande 5-0-1-13-5. Och istället för ett trendbrott ser jag, på grund av FA-cupsäventyret en fortsättning på denna form, mot ligans näst sämsta bortalag: Derby.

Reading's offensiv imponerar och motivationsvinst här tycker jag inte återspeglas i 1.87.
oj, nere i 1,625. har du skrivit rätt eller har oddset dumpats så pass mycket?
man får ditt angivna odds på -0,5?

snygg rek annars.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 09:22   #5
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ibland sparar klippa-klistra tid. Ibland blir det fel. Tack för alla som uppmärksammade detta

Rak etta är spelet.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 09:28   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 110
Standard

Hakar på denna....
Ronne84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 09:32   #7
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Blev riktigt imponerad av Shane Long i söndags. Han spelar knappast i Championship nästa säsong...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td