Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-16, 17:18   #16
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Får jag fråga hur du tänker? Två troliga matchbilder:

Chelsea får ett tidigt mål - Inter vet att det är köra eller försvinna nu och kommer att försöka göra mål, vilket öppnar upp för Chelsea..

Inter får ett tidigt mål - Chelsea kommer dundra på som bara den vilket kommer betyda att de lyckas sätta den, eller att de öppnar upp för Inter..
vill främst få igång en diskution om matchen, det lyckades iallafall.
tror bara inte att inter åker på samma visa som milan gjorde på old trafford. vi får se. spelet är mer eller mindre ett tv-lir, ansåg att det va värt 1u till det oddset.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 17:21   #17
 
luckees avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerås
Inlägg: 30
Sharp$: 30
Standard

Jag har också spelat ganska hårt på att Chelsea går vidare. Tror inte Inter räcker till, särskilt med deras dåliga form för tillfället. Jag har svårt att se att Inter ens ska kunna göra mål på bortaplan.
Och Chelsea har ju Drogba....

Men jag har ju gärna fel.
__________________
1x2
luckee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 17:30   #18
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luckee Visa inlägg
Jag har också spelat ganska hårt på att Chelsea går vidare. Tror inte Inter räcker till, särskilt med deras dåliga form för tillfället. Jag har svårt att se att Inter ens ska kunna göra mål på bortaplan.
Och Chelsea har ju Drogba....

Men jag har ju gärna fel.
...och inter har "the speciall one"
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 18:33   #19
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Inters form ska man totalt skita i. Förr om åren så har man varit grymma matcherna innan cl, nu har man dippat det ser jag bara som en fördel. Tror det blir förlängning faktiskt.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 19:36   #20
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

tycker inter oddset lockar då chelsea spelar med 3:e målvakten. och inter är aldrig helt ofarliga frammåt. Visst förlust senast i ligan, men då låg allt fokus på ikväll.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 19:38   #21
 
eventourss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 275
Standard

Spelvärde på inter håller med! DNB 4,20!
__________________
"En sak är starkare än all världens arméer, en idé vars stund har kommit"

- Victor Hugo
eventours är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 21:30   #22
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

repris från förra året. chelsea GÖR inte mål, drogba i centrum, kaos i slutet och chelsea åker ut. Ancelotti lär sig aldrig!
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 21:35   #23
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Pazza inter amala! Hade lite på känn men var lite feg på tippningen.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 21:37   #24
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

är nöjd!
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 21:51   #25
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
är nöjd!
Ska du vara! Du har skönt flow tycker jag
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 22:48   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 13
Standard

La 20kr på Inter-vinst till 6.00 i odds. Tycker det var ganska skönt med.
yayayay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 06:19   #27
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag förstår inte varför domaren är så rädd. Brottningsmatchen på Drogba vid hörnan. 10 min efter den första tacklingen på Ivanovic.

Och Drogbas röda kort? Fel man fick rött kort. Det var dåligt av Chelsea att inte trycka ner dem i Milano. Men att de ska gå vidare på detta sätt känns riktigt uselt.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 14:55   #28
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jag förstår inte varför domaren är så rädd. Brottningsmatchen på Drogba vid hörnan. 10 min efter den första tacklingen på Ivanovic.

Och Drogbas röda kort? Fel man fick rött kort. Det var dåligt av Chelsea att inte trycka ner dem i Milano. Men att de ska gå vidare på detta sätt känns riktigt uselt.
Chelsea gjorde dock en usel match, Inter gick in tungt offensivt och enligt mig hade Chelsea flyt som bara släppte in ett mål. Hade Inters anfallare haft lite bättre koll på offsidefällan hade det blivit fler mål.

Trodde precis som du på Chelsea här men den här matchen visar varför CL är knas att spela på.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 15:14   #29
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

kan inte riktigt förstå varför i stortsett alla tog förgivet att chelsea skulle vinna och när inter väl vinner så börjar folk prata om att cl inte går att spela på. inter är inget dåligt lag och inter har en hel del vassa spelare som vet hur man lirar boll mot lag som b.la. chelsea. förstår att många förlorade en del pengar igår, men att skylla förlusten på domaren är sånt som min 12 åriga lillebror gör. INTER VAR BÄTTRE än chelsea, så var det bara!

snyggt comprende att sätta spelet under 1,5 mål.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 15:20   #30
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
kan inte riktigt förstå varför i stortsett alla tog förgivet att chelsea skulle vinna och när inter väl vinner så börjar folk prata om att cl inte går att spela på. inter är inget dåligt lag och inter har en hel del vassa spelare som vet hur man lirar boll mot lag som b.la. chelsea. förstår att många förlorade en del pengar igår, men att skylla förlusten på domaren är sånt som min 12 åriga lillebror gör. INTER VAR BÄTTRE än chelsea, så var det bara!

snyggt comprende att sätta spelet under 1,5 mål.
Om du tittar i min speldagbok ser du att jag försöker undvika CL till varje pris, något jag skrev långt innan kickoff i Intermatchen.

Vad jag menar med det är att det är svårt att hitta spelvärde i sådana matcher, dels för att bolagen redan har satt väldigt träffsäkra odds och dels för att statistik/form i ligorna inte på samma sätt är relevant inför en CL match som inför en ligamatch.

Jag spelade inte mer än "Red card YES" / "Penalty YES" igår, menade mer att OM jag hade spelat så hade jag nog trott mest på Chelsea.


Kul för alla som satt högoddsarna igår, gratz gratz, men jag kvarstår vid att CL är för mycket lotto för att gå in hårt på.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td