Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-01, 04:30   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 37
Standard

CL 1a Okt


Tjenare alla sköna bettare!

Vad tror ni om dagens Champions League och varför?


Peace!
jonteb123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 05:50   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Alltid trevligt med en oddslista


Frågan är vad som kan rubba Arsenal här. Dock brukar de vara lite segstartade så väntar nog ut 10-15min och plockar -0.25 beroende på den tidiga utvecklingen av matchen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 10:02   #3
 
RobbarNs avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 25
Sharp$: 203
Standard

Chelsea klart favoriter.. efter 1-1 mot Tottenham har dem lagt mest fokus på den här matchen overall.. såå jag tro på en lätt 2-0 vinst till Chelsea..

Som pricken över i:et lägger jag ett bet på Napoli! Tyvärr ytterst tveksam över Arsenal.. efter många bra matcher det senaste tror jag dom lägger ribban alldeles för jävla högt idag, att dom tappar fokus totalt. Enkel vinst för Napoli!

Surt och jobba kväll!! blir att låta mobilen plinga till en förbannelse istället! =/
RobbarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 10:15   #4
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Frågan är vad som kan rubba Arsenal här.
Definitivt Napoli
Även om Arsenal gått bra så har Napoli minst sagt gjort detsamma och kan inte undgå att vara rädd för att Arsenal fortfarande inte har psyket som krävs vilket däremot Napoli verkligen ger sken av att ha.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 10:23   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Luktar det inte oavgjort i London, båda lagen öppnade med viktig seger vilket tyder på att båda kan vara relativt nöjda med en varsin pinne här.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 10:31   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17575479.ab

Higuain kan missa.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 11:03   #7
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Maggio är helt out för Napoli. Higuain har problem med en vad och Albiol är tveksam till start.

Carzola, Walcott, Oxlade och Podolski är out för Arsenal.

Förväntade startelvor.

Arsenal (4-2-3-1): Szczesny; Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs; Flamini, Wilshere; Rosicky, Özil, Ramsey; Giroud.

Napoli (4-2-3-1): Reina; Zuniga, Albiol, Britos, Armero; Behrami, Dzemaili; Callejon, Hamsik, Insigne; Pandev

Värt att nämna är att Pandev gjorde en jättefin försäsong och avgjorde helgens möte mot Genoa med två mål när han fick starta.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobbarN (+5)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 11:30   #8
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Yes luktar kryss, Carzola/Walcott är större avbräck än Higuain tycker jag, speciellt med tanke på Pandevs form som Seebbo nämner, Hamsik/Isigne viktigare
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 12:08   #9
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Hamsik är som mars säger väldigt viktig. Ikväll bär han även kaptensbindeln. Fyra mål på de första fyra matcherna. Så vill man spela en tv-peng på något ikväll så skulle jag rekommendera Hamsik som målskytt.

Bara kollat lite snabbt på några bolag, finns till 3,75 hos William Hill.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 12:52   #10
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Maggio och Higuain är stora avbräck. Pandev är väl en OK spelare men tror/tycker inte han håller på denna nivå. Napolis omställningsspel kommer lida mycket om Higuain inte är med. Dessutom har Napolis försvarsspel varit so so. Inte alls varit imponerad. Dortmund var en man mindre i 45 minuter och rann ändå igenom väldigt enkelt sista 20 när de jagade reducering/kvittering. Det är Behrami's häst jobb på mittfältet som gör att Napoli inte släppt till fler mål men jag är väldigt orolig över kvällens kamp där de möter ett bra mycket skickligare lag än ett skadedrabbat Milan och Dortmund med en man mindre(dessutom på hemma plan där stämningen kan vara helt magiskt och många gånger lyfta fram Napoli till segrar).

Zuniga är en underbar spelare att se när han vaknar på rätt sida och på offensiv planhalva. Men i defensiven så är han en säkerhetsrisk och jag är väldigt glad över att Walcott missar idag för annars hade hans bristfälliga försvar uppenbarat sig för omvärlden likt en blixt från klar himmel.

Många är säkert inne på att spela över i denna kamp. Även jag är väl inne på det vid första titt på denna matchup. Dock har Benitez spelat väldigt lågt försvar mot bättre lag. Väntat på lägen till kontringar, som man var grymma på. Tror inte Arsenal kommer tappa lika mycket boll i farliga situationer som Milan gjorde och utan Higuain tror jag, som sagt, tyvärr att det blir väldigt svårt. Dessutom nu när Arsenal saknar en del offensiva kuggar kan de nog få lite svårare att spela sig igenom Napoli's lågt liggandes försvar.

Viktigaste spelarna i Napoli är helt klart Behrami och Hamsik. Insigne har varit grym och ge vilken försvare i världen problem. Men med Pandev på topp känns de inte alls som lika farliga de annars är.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+1)

Senast redigerad av isbjorn den 2013-10-01 klockan 12:57.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 13:13   #11
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Napoli lär nöja sig med en poäng i dagens match och backa hem för att försöka kontra. Dessvärre för Arsenals del så lär de stå / falla med Özils prestation idag vilket gjort att jag avstår, lär däremot bli en spännande match att följa via TV!
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:59   #12
 
nasdors avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 35
Sharp$: 2621
Standard

Knepiga matcher ikväll. Jag tror nog att det kan rinna iväg för Zenit på hemmaplan, Austria Wien ska inte ha något att göra i CL egentligen. Det får nog bli något målskyttespel också.

Mina spel ikväll:
Lewandowski göra mål 1.90 (NordicBet)
Danny göra mål 2.54 (Pinnacle)
Zenit -1.5 1.86 (Pinnacle)
nasdor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 16:14   #13
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Tycker Basel känns som ett sunt spel. Imponerade stort mot Chelsea på bortaplan och situationen med Schalkes form kan inte tajmas mycket bättre. Seger idag och Basel har ett riktigt bra utgångsläge för avancemang.
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 19:19   #14
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirar Napoli +0,5 till 2.075 hos Bet365. Tycker Arsenal är överskattade och Napoli är inget dåligt lag. Dessutom en del tunga skador hos Arses.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 19:26   #15
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Lirar Napoli +0,5 till 2.075 hos Bet365. Tycker Arsenal är överskattade och Napoli är inget dåligt lag. Dessutom en del tunga skador hos Arses.
Skadeläget är bättre än på länge hos Arsenal så det lär inte vara en faktor. Napoli saknar Higuain vilket jag ser som ett stort avbräck.
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td