![]() |
ENGLAND vs Costa Rica: Foster - Jones, Cahill, Smalling, Shaw - Milner, Lampard, Wilshere, Barkley, Lallana - Sturridge
|
Citat:
Förmodligen sämsta laget i hela VM, kanske delad plats med Sydkorea. Var förvanad att man ens fick över 2 i odds pa Kolombia. |
Glöm inte att Colombia inte gråter floder om de skulle torska då de då kan få Costa Rica i åttondelen istället för Uruguay eller Italien. Blir inte förvånad om Japan vinner denna och skulle aldrig röra Colombia i denna matchen.
|
costa rica ser inte ut att vila spelare ? : https://www.google.se/?gws_rd=ssl#q=costa+rica+england
|
Citat:
|
ITA-URU
Man of the match som så ofta domaren :cry: |
|
Vill minnas att det fanns odds på att just Suarez skulle bita någon hos betsafe. Någon som vet vad oddset var?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
På förekommen anledning vill jag påpeka att det inte är något elakt menat med att beröra att SirLarsson har specialspel som specialgren om nu någon kunde tolka det annorlunda.
EDIT: Jag kan inte rå för att andra hoppat på dig(oförtjänt) tidigare i veckan Sir. Ett skämt menat med glimt i ögat. mvh |
Citat:
Men målskillnaden är ju mkt bättre för Colombia? Samt att de måste förlora med X antal mål för att komma tvåa i gruppen! De är väl typ redan klara gruppsegrare skulle jag säga! Men jag skulle heller inte röra denna match som sagt! |
Citat:
|
Grekland över 1.5 kort 1.83 @ Bet365
Blir nog maxspel. Två kort mot Colombia och fyra kort - varav två för Katsouranis - mot Japan. Marathon har 1.60 på samma spel. |
Citat:
Uppgjort? Kanske Suarez själv som lagt dom största summorna :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror att Hollan vinner hela VM...dom har sådan flyt just nu...
|
Citat:
;) |
Citat:
Haha kunde inte tro annat och har även PM:at SirLarsson , helt off nu vad är verklighet !? :lol::KO: |
Sinnessuk
|
Oavsett vågar jag knappt kika på mina konton, känns bra.... (på Ita-Uru fämst)
|
Funderar på att spela Tyskland som vinnare till 5.6 men blir inte oddset bättre om man spelar att Tyskland avancerar från alla resterande matcher istället?
Exempelvis 1000kr på att de tar sig vidare från åttondelen, därefter lägga 1000kr+vinsten från förra matchen på att de avancerar från kvarten osv. Hela vägen till att vinna finalen. Exempelvis om oddset per avancemang ligger runt 1,5 per match så blir oddset 1,5*1,5*1,5*1,5 = 5.0625 men då är oddsen i underkant då jag tror att oddset för avancemang kommer att ligga närmre 2 de sista matcherna. Kan tänka mig att oddsen mer bör ligga runt 1.3*1.6*1.9*2.20 = 8.69 Vet att det bara är spekulationer men är jag helt ute och cyklar? :P Är medveten om att förlusten känns tyngre vid eventuell torsk i finalen då insatsen på just den specifika matchen kommer att vara riktigt hög. |
Förutsatt att alla "bättre" lag tar sig vidare så bör de stämma ganska bra. Skulle det dock skrälla i andra matcher kommer ju Tyskarna plötsligt bli favoriter istället för dogs i slutet av turneringen.
Värt att tänka på är att bet365 kör pengarna tillbaka om ditt lag åker ut på straffar i outright marknaden. |
Citat:
|
Citat:
Det släpps inga spel på semin nu t.ex. innan det ens finns lag som nåt så långt. Alltså fungerar inte ditt tankesätt här. I gruppspelet fungerade det däremot att göra som du säger. Tror inte heller något bolag kommer ge runt 2 eller över 2 på avancemang om Tyskland är ditt val. Rak vinst utan förlängning kanske men aldrig avancemang. |
Citat:
Angående oddsen på kvalifikation så har du nog rätt. Man kan nog inte räkna med odds runt 2 trots allt. Jag får nog tänka om. |
Tror väldigt mycket på över 2,5 mål mellan Bosnien-Iran. Iran lär gå för seger samt Bosnien kommer bjuda till och spela för hedern. Vad tror ni om detta spel?
|
Jag skulle inte våga trycka av på överspelet. Två lag som bygger sitt spel på en stark defensiv.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Endast gud vet vilken strategi Iran kommer köra ikväll, men följer de samma taktik som i de andra 2 matcherna är det ju underspelet som har värdet. 6 man i försvaret som nästan knäckte argentina psykiskt kan nog göra det jävligt surt för bosnierna. |
Iran kommer ju ändå få chanser om dem spelar defensivt.. Svårare att ställa om för ett sådant lag till anfallsfotboll. Tror det kostar mer än det smakar. Så jag tror på en tråkig målsnål match :)
|
Någon som vet om Klose gör volt på alla sina mål även i klubblaget? Samt någon som vet om han har misslyckats att landa den som sist fler gånger tidigare?
|
Undrar om inte U2.5 i Nig-Arg kan vara något.
Dumt att påstå att Arg:s offensiv har klickat hittills, och Nig 1-0 i målskillnad på 2matcher. Samt att vid kryss så är Nig vidare och Arg tar gruppen. Givet att Nig gärna vinner och tar gruppen, men hur mycket vågar dom gå framåt och riskera andra platsen. |
Jag måste prova denna:
Suarez bli avstängd under 8,5 matcher 1,85 nordic Bett och återfallsförbrytare i all ära men linan känns hög. Zidanes vårdslösa skalle gav 3 matcher, det längsta straffet i historien fick Tassotti som brutalt armbågade Luis Enrique så denne bröt näsbenet, detta gav då exakt 8 matcher. Det är mest det jag går på här han skadade ingen rejält (brutna ben osv), visst är händelsen bisarr, Suarez har gjort detta tidigare och han fick då 10 matcher som är över linan. Men han kan endast straffas i landslaget då enda brotten som kan ge straff i alla ligor är (doping, mutbrott etc) alltså inte i samma kategori som detta. Vill FIFA ge Suarez en lång avstängning så kan dom ge 5-6 matcher i VM så kan han inte deltaga nästa om Uruguay skulle kvala sig in. Provar 1 units på under 8,5 och hoppas att det blir ett enligt mig rimligt straff på 4-5 matcher max. Blir det tidsavstängning så gäller antalet matcher för nationen, så ett halvår tex så går det under linan lätt. |
Citat:
Minns t.ex Joao Pinto som attackerade domaren i sista gruppmatchen 2002, hans avstängning blev ju in i EM 2004, men enbart för att Portugal var värdland och inte spelade några tävlingsmatcher däremellan. |