![]() |
Live-spel:
(3.00) @ Bet365 Belgien 3-Units |
Citat:
|
Fy satan så jävla pissdåliga Belgien är. Totalt livrädda för att förlora. Vågar inte ens nästan vinna matchen. Var länge sedan jag såg ett så upphaussat lag vara så otroligt värdelösa. Tur man avstod spel på Belgien!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Då det finns risk dra ett rött kort så tiden är knapp plus att de alltså bör leda tryggt. Spännande tänk iaf och jag följer utfallet med spänning ! Gillar den här typen av spekulationer men kan själv för lite för att haka på dessa spel... |
Kommer av hela mitt (spel)hjärta hålla på Mexico i kväll.
Vet inte om det är realistiskt men om inte annat tycker jag siffrorna 3-1 mot Kroatien ljuger något oerhört om den matchen... Skulle det dessutom ligga något i att Mexico "har lätt för Brasilien" så.... Skräll. |
Yay, Belgien lyckas få in den till slut!
Bam 2-1 nu!:) |
Fantastiskt så otroligt oförtjänta Belgien är av två mål i matchen. :clap:
|
Ja så kan det dessvärre gå när algererna är mer intresserade av att försöka filma till sig frisparkar än att spela.
Snygg omställning. :( |
Citat:
Spiken på VM tipset inne med skönt Ladda för brasse fotboll nu. |
Planstormning på uppvärmningen, lär inte räknas va?
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
Citat:
|
2.48 for Fred-goll hos Unibet mener jeg er for høyt.
Mannen har ikke imponert, men målfarlig er han uansett. |
Har lite funderingar på kortspel i nattens match. Ryssland -Korea.
De möttes i november i träningsmatch i Dubai. Då vann ryssarna med 2-1. De drog också på sig 4 gula. Korea fick inga. Kvällens domare verkar extremt kortglad. Han har bl.a varit domare i vm kval o u17 vm. Och har där delat ut 38 gula på 8 matcher. Nån mer som funderingar kring detta? |
Kommer vänta in live-marknaden och matchbilden.
Men att Naymar kommer göra mål är jag rätt övertygad om. Fanns till dubbla degen i match 1. Lägre odds nu i (1.83) hos Bet365 kanske finns högre odds någon annanstans? Men det oddset duger med. Naymar målskytt (1.83) 4-Units Oscar målskytt (3.60) 1-Units Två roliga Scorecast (Tv-peng) Sista målskytt: Naymar + 2-1 slutresultat till (44.00) Sista målskytt: Oscar + 2-1 slutresultat till (57.00) |
Svårt o hitta bra spel här tycker jag men..
Spelar brasilien ö 6 hörnor till 1.95 (willhill) finns garanterat bättre linor och odds på detta men har just nu bara willhill aktivt. Skäl: Ofta mycket hörnor när dessa 2 lag möts. senaste mötet var 12 ,5 för brasilien och 7 för mexico. Värt att veta där är att brasilien gjorde 1-0 i 9:e minuten. Mexico släppte många hörnor mot camerun. Hoppas brasilien kör rätt hårt framåt och mexico kommer få tippa en hel del till hörna. Oddset är ok men inte mer. Medel insats. |
Tror att det blir en tät match. Mexiko verkar vara på gång och taggade att ge brassarna en rejäl match. Till slut drar dock hemmalaget det längsta strået men det sitter hårt inne. Spelar 2-1 till 8 ggr.
|
Spelen jag skrivit här idag har verkligen inte varit ens nära. Men har tack vare live gått bra ändå tack vare tips här.
Skrev innan om lite förutsättningar i nästa match angående kort. Men de förutsättningarna har jag hittat 2 spel som är svåra att stå emot. Ryssland ö3 kort @ 5.00 (willhill) Most booking points Russia @ 2.40 (willhill) Båda spelas med hög insats. Stora tunga ryssar mot små Koreaner med kortglad domare kan ge märkliga fenomen. Tillägg till tidigare inlägg Domaren i Dubai är ganska snål med korten annars. |
ryssland skall väl vinna mot sydkorea? inget jätteodds men 1.85 typ på ub
|
Nu är det dags i 59-minuten att gå in live på Brasilien till (1.72) hos Bet365
4-Units |
Citat:
|
Mexico To Win To Nil @9.51 hos 188bet. Väljer det spelsättet framför rak då jag har svårt att se att det blir 2-1 till Mexico.
Mexico har vuxit in i matchen och är inte helt ofarliga. Måste testas. |
Skönt kryss detta!! :claps::claps:
|
Citat:
|
Sista spelet blir Under 2.5 mål i Ryssland-Sydkorea till (1.72) @ Svs
Trött som fan nu men tycker det luktar lite mål här. Ryssland öser inte in mål precis och Sydkorea har inte sett bra ut inför VM och har ingen offensiv som skrämmer. Okej odds. 6-Units |
Klockren analys av Brassen som sa att "brasilien behöver en spelare till för att vinna"...
Referinho var var han !? :lol: |
Citat:
Jag la en TV-peng på krysset till 3.10 när Marathon låg och stack ut när Mexiko fick en hörna. Krysset till 3.80 i Schweiz - Frankrike är mycket bra och sedan så tycker jag faktiskt att 1.25 på Brasilien mot Kamerun är bra, afrikaner lär inte ha samma defensiva disciplin som mexikanerna och de imponerade inte i öppningsmatchen, denna match är enligt mig ungefär lika säker som ett formstarkt Barcelona hemma mot Elche. Har redan Belgien till 2.40 mot ryssen, men jag spelar krysset till 3.60 där redan nu och jag kommer att fylla på lite om Ryssland vinner mot Sydkorea, det är stor krysschans i sådana lägen där det viktiga är att inte förlora. |
Citat:
|
Citat:
Sedan förstår jag inte riktigt varför vi skall veta att du har Belgien till ett odds som är långt över marknaden just nu? :) Edit: faktum att du får lira hos maraton indikerar väl att alla dina spel kanske inte är lika vassa som du vill ge sken av. :p |
Citat:
Nedre delen av mitt tidigare inlägg var inte tänkt att - likt det första stycket - bemöta patrik_g utan var mer allmänt surr. Folk skriver ju dessutom hela tiden om vad de har spelat och till vilka odds, det är väl inget konstigt. Jag är dock genuint förvånad över att någon som ändå hänger på en seriös spelsida fick för sig att lägga ett livespel på Brasilien i den här matchen och dessutom till det där oddset vid den tidpunkten i en match där dessutom krysset faktiskt inte är någon katastrof för Brasilien och där ett kämpande och supermotiverat Mexiko visar upp ett stabilt försvarsspel. Det är inte direkt vanligt att jag går in och sågar spel i efterhand, men det här var verkligen anmärkningsvärt dåligt. Citat:
|
Citat:
Lätt att säga du la spel på krysset så här i efterhand. Hade du sagt det vid brasse vinst med? Eller skrev du det innan i tråden eller? |
Citat:
Citat:
Underspelet i Ryssland-Sydkorea satt då det blev 1-1. Såg ej matchen men spelet satt iaf :) |
Uruguay flest offsides mot England @1.68 Unibet.
Uruguay 6-2 mot Costa Rica. England 0-7 mot Italien. |
De Vrij, Guzman och Van Persie alla i Neymar-läge att kunna ta ett kort för att bli avstängda nästa gruppspelsmatch om de så önskar. Unibet ger 2.25 på "över 10.5 varningspoäng" på Holland, d v s två gula kort totalt. Me like :-)
|
Citat:
|
Citat:
|