![]() |
Citat:
|
Motivation, hemmaplan, taktik osv känns inte som det viktigaste för vm-betting. Det som gjort att jag förvandlat 600:- till 11k den här sommaren är hur public bettar ner stora favoriter till rena drömpriserna för underdogs. Visserligen lite tur med skrällar men, när det skrällt har man fatt rejält betalt.
Fade the public money = autovärde! |
Citat:
|
Men herre gud det är VM!! Är man inte motiverad för 90 minuters fotboll då så tillhör man nog den stora skaran som inte är på plats och spelar. :)
|
Citat:
Känslospelaren är sårbar rent mentalt och kommer kastas mellan hopp och förtvivlan när variansen visar sig. Statistikbitaren kommer att sila mygg och svälja kameler, missa helt uppenbara saker som ställer statistiken om inte på kant så lite offside, för vad är det egentligen statistiken gäller... Jag har jättesvårt att värdera matchen Portugal Ghana, av massor av skäl. Är Ronaldo 100% eller ens 70% ? Har verkligen Portugal moral och motviation med den målskillnad som Pepe ställde till ? Att media basunerar ut problem med i Ghanas lag vet vi men har inte afrikaner en förmåga att prestera i kaos ? De kanske rent av gynnas av att man istället för att på svenskt manér hålla god min o sopa saker under mattan skicka hem i praktiken en spelare i denna match och rensar luften . Det basunerades ju ut fullt kaos inför tysklandsmatchen och ingen tycker väl de gjorde en dålig insats då !? Market har sagt sitt och tokgillar Portugal... hur det går ? Ja säg det. Jag gillar iaf de 5.00 jag spelat Ghana till även om förutsättningarna tycks ha ändrats en del sedan dess ;) |
5 på Ghana är kanon så klart. Hade jag tagit alla dagar i veckan trots "problemen".
|
Provar Ghana att få flest kort till 2.30 på bet365. Det verkar vara lite kaos i truppen och jag tror att några spelare kan tappa huvudet om det inte går deras väg här!
Det borde vara ungefär 50% chans att Ghana får fler (trots att Pepe är tillbaka) |
Inget kryss på den forbannat? Tvåvägs?
|
Citat:
|
Citat:
|
Bet365 ö3 kort asian @2.05 i Ghana - Portugal tror att även portugal kan dela ut en del smällar om resultatet inte går deras väg.
|
Portugals lag borgar för en hawaiimatch. Miguel Veloso spelar vänsterback, mittfältet består av unge Carvalho, Amorim och Moutinho.
Tänk bara defensivarbetet på en kant där Veloso spelar bakom CR7, det borde bli åka av. |
Med tanke på vädret i matchen USA-Tyskland så är underspel givet för mig till (2.02) hos BS. 4-Units
Sen måste kryss-spelet testas med i den matchen (3.10) Bet365 2-Units Sen ska nog Portugal livas när oddset gått upp mer. Inte spelbart nu efter sänkningen. |
Citat:
Citat:
Varnings spelet satt efter Portugals varning i 94-minuten tack för den abber |
Citat:
|
Citat:
|
Kan inte förstå att oddset på Belgien stiger som en raket!
Belgarna har inte varit särskilt bra hittills men med all den kvalité som finns så tror jag de gör allt de kan för att spela ihop sig ytterligare. Sydkorea är fantastiskt dåliga, otrolig hönsgård i försvaret och målvakten ger väl "ett mindre stabilt intryck". Kommer med all säkerhet ta ett hcp-spel på belgien här som finns till fina odds. Vad tror ni själva om matchen? |
Spilte Belgia Ö 1.5 til 1.87 hos Betsson tidligere og var fornøyd med det.
Usikker på om den oddsen er høyere andre steder nå. |
Men ser nå at Belgia bytter ut mange spillere, så regner med det er grunnen til den stigende odds.
|
Hazard, Origi,Kompany, Witsel, Alderweireld spelar inte.
|
Citat:
|
Citat:
|
Sista omgången och Belgien har inget att spela för, jag finner värde i
Sydkorea @ 4.50 Sydkorea 1X @ 2.00 Sydkorea och u2.5 @ 8.50 |
Citat:
|
Citat:
|
Jag förutsätter att Ryssland vinner och därmed tror jag inte på Belgien, formulerade mig dåligt i mitt tidigare inlägg
Ja, jag vet att det alltid finns odds någonstans som alltid är högre än vad som skrivs i detta forum. Nu, för några minuter sen eller om en liten stund |
Citat:
|
Citat:
|
Colombia @ 2,10 plockade jag direkt, kan nog ta gift på att den hamnar en bit under dubbla pengarna innan kick-off. Bara det faktum att Suarez är borta kommer att få folk att lira Colombia...
Samma sak med Holland mot Mexico, den lär också trilla ned mot 2,00 innan matchstart! Köpte en hög för att trada där @2,20! |
Ett special spel till i VM från betsson/Betsafe.
Blatter Kommer inte att överlåta VM-bucklan till vinnarna JA: 15.50 Enligt diverse medier både i Brasilien och utomlands ska han inte lämna över den. Det ska istället gisele bundchen göra. Hur trovärdig den källan är kan diskuteras men borde ligga någon sanning i det. Förra vm i Sydafrika tillfrågades Nelson Mandela som då tackade nej. En länk som skriver om detta med gisele; http://www.thekarachiite.com/2014/06...rld-champions/ Fritt fram att googla för mer info.. |
Citat:
Sen en kommentar till folk (inte du Cc) som citerar sina rekar eller i värsta fall enbart spelförslag, varför inte starta ett spreadsheet och komma igen efter några tusen spel !? Som det är nu känns det som att en grupp är på väg att etablera ett beteende som går ut på att förseslå ett spel, gärna utan motivering, och slå sig på bröstet vid träff. Over and Out |
Speldagbok är nog något som hade passat några här inne. Där kan ni skriva hur många meningslösa inlägg om era spel ni vill ;)
|
Håller med ovanstående gubbar.
|
Citat:
"Nå må noen ta seg sammen" blir for difust og de det gjelder får det ikke med seg. |
Citat:
Allt är inte svart eller vitt, och som jag sa var det en "kommentar". Var tvungen att kolla igenom dina inlägg, du har iaf lite text som talar om hur du tänkt, men ärligt ser jag inte skärpan i inlägget som gör det värt att citera igen. Grattis till ditt spel ! |
Citat:
|
Ett år går så fort :)
|
Citat:
|
Ny speldag.
Noterar att Colombia inte gått ned utan till och med upp lite ikväll oddsmässigt. Min tro är att Suarez är ett allvarligt avbräck för Uruguay men att de förvisso har ett lag även utan sin största stjärna. Tycker han står för massor i form av förmåga att avgöra och lägga upp lägen för sina kamrater. Colombia har som de flesta vet imponerat både framåt och bakåt. Skulle välja Colombia 1a på 1X2 spelet @2.15 Pinnacle för stunden. Minushandikapp känns magstarkt , gäller även att ducka oavgjort här. --- Brasilien tycker jag höjde sig såpass mycket senast att jag kan tänka mig -1.5 eller Europeisk Hcp -1 @2.40 på Youwin trots att motståndet blir tuffare och även matcherna såhär en bit in i turneringen. Vad som får mig att prova är att Chile kan vara en smula överskattade på sin fina match mot ett uselt spelande Spanien. En full analys skulle innehålla mycket mer men det jag nämnt ovan ser jag som tungan på vågen, "fotboll är oförutsägbart" som Hamrén sade och må domarna vara med oss ! |
Pajasdomare
Linjemannen som står närmast ser bäst Men Anders Frisk kopian vill stå i centrum |