![]() |
Citat:
|
Jag tror att man kan lira hem lite på Portugal i år. Kommer kanske stå i hyfsade odds då de inte imponerat i kvalet osv men magkänslan säger att de kan vara värt att satsa några kronor när de spelar.
|
Chile över 54,5% boll ser bra ut, Chile mest boll i första rättar vi :) kan bli ett roligt vm detta :)
|
Spanien rättad som 58% boll om någon rygga.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Båda frisparksspelen satt väldigt enkelt och ligger linorna på samma kommer det bli ett stående spel för min del.
Överspel i grupp B känns också som ett bra alternativ framöver. Verkar som VM-spelen börjat bra för de flesta hittills:clap: 3/3 för min del + att Mexico gå vidare känns bra efter gårdagen. Även jobbspelet med endast 1X2 har jag lyckats pricka in alla rätt, hoppas det fortsätter på samma vis:cheers: Uruguay - Costa Rica -9 på Uruguay i bollinnehav. Innebär alltså att de behöver 55%. 1,60 hos ComeOn! Någon som vet bättre? |
Citat:
|
Citat:
http://www.fifa.com/worldcup/matches....html#nosticky |
Dela gärna med dig av dina frisparksspel Cazzius. Jag själv scannar av marknaden hårt just nu och ser om jag hittar något bra specialspel.
|
Suarez bekräftad skadad ikväll enligt BBC men gott om offensiv kvalitet i Uruguay.
Ö2.5 mellan Uruguay-Costa Rica runt 2.2 känns som ett bra odds. |
Skulle haft full pott på mina VM-tips om domarna skött sig. Hade Kroatien X2 men ett rån där stoppade mig. Sen hade jag ett överspel på Mexiko-Kamerun. Där ett par mål dömdes bort. Dagens spel blir nog kryss mellan England och Italien.
|
Citat:
Eller är jag bara nostalgisk efter hans förra VM? |
Tycker detta specialspel är ganska intressant
Frankrike Honduras - Antal kort -1 på Honduras (asiatiskt) @ 1.90 Dom spelade brutalt hårt emot England i en träningslandskamp och det kan nog vara deras ända chans här också. Domaren i matchen är tydligen ganska strikt |
Citat:
|
Marathon men finns säkert på flera andra också
|
Citat:
Vad säger ni om Colombia -1.5 hörna @ 1.93? (marathonbet) Små kvicka yttrar emot ett lågt stående Grekland, tror inte heller Grekland är speciellt oroliga av sig att ge bort hörnor då man besitter mycket tyngd i luftrummet. Colombia lär vara det lag som försöker, precis som alla andra lag emot Grekland :) Såg dock att :holms: varit å smaskat upp detta som dagens spel på sin bluffsite så det kanske är fog nog att låta bli :idiot: :P |
Citat:
|
Av vad jag har sett utav Spanien och Chile hittills så känns 5.18 på Chile helt ok nu när Spanien måste vinna, får nog bli en slant på det.
|
Citat:
ComeOn! har tagit bort sina fouls-spel till dagens matcher:( Hittar inte mycket nytt heller förutom de redan lagda -1 Uruguay asian och Ö2,5 i matchen. CostaRica att inte ta poäng ligger runt 3 hos en del bolag fortfarande. Tycker det är väldigt bra också. |
Citat:
Hade Spanien gjort 2-0 via Silvas friläge hade det blivit en helt annan matchbild så man ska nog inte underskatta Spanien pga en dålig halvlek och individuella misstag. |
Citat:
Så det kan nog bli ganska så målglada matcher för Chile. |
Citat:
|
Citat:
Men vad jag menar är att dom visade upp att dom kan spela riktigt bra fotboll stundtals, och det är inte att jag dömer ut Spaninen, men 5-1 i röven gör att dom måste slå Chile, ett kryss har dom inte råd med, varken dom eller Holland kommer krossa Austrailen, som faktiskt var riktigt kul att se, dom lär nog komma sist i gruppen på 0pinnar men vad dom visade upp igår så är jag säker på att det är ett flertal lag som vi kommer hålla som sämre i detta VM. |
Citat:
|
Buffon skadad, Italien förväntas lira med 3:e keepern. Kastar in ett litet spel på England. Även en liten slant på England & under 2.5 mål.
|
Sirigu ska stå om inte Buffon kan. Aftonbladet är ute och cyklar. Buffon kommer också testas sent.
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis till en gratis semester då Melvin :)
|
Ska flytta till ett annat land på obestämd tid om en månad så det läggs i den kassan =) Nu hoppas jag på att något stolpskott springer in på plan så blir det 3/3 på betssons specialspel. Tack förövrigt att du uppmärksammade skallningsspelet och deras specialspel i övrigt.
|
Citat:
Cavani känns mer aktuell dock vet alla bolagen om det också. WillHill har et litet special odds på Cavani to score Uruguay to win 2.75 Finns kanske nån som ger högre men ... Är dock inte personligen helt övertygad om att Uruguay verkligen vinner. De hade en del bottenresultat i kvalet. |
|
Citat:
Putte, det har ju varit lite misstankar om att du inte är på plats i Rio, kan du inte bara för att bevisa, posta en bild där du har din högra tumme i örat på Pelé? Alternativt när du är in action med en glädjeflicka (det ger $harps), och då vet du var tummen skall vara. |
Där kom första förlustspelet i VM för min del. Satan vad dåliga Uruguay var. Verkligen ingen anfallsidé.
Sen var det kul att se Costa Rica som var långt bättre än jag föreställt mig. Över 2,5 satt iaf och det är en rolig trend som jag hoppas håller i sig med väldigt mycket mål i matcherna. Det är också otroligt mycket straffsparkar i hittills. |
Citat:
|
Dagens bästa dock, Costa Rica gör 3 mål efter att unibet vägrat voida mitt felspel på "costa rica över 3.5 mål i tuneringen" till 6x. Kan dom gott ha, hoppas costa rica trycker in en boll till nu!
|
Voidas det felspel? Flera polare som provat men aldrig funkat. Enda gången är om det är tekniskt fel.
|
Citat:
|