![]() |
Frankrike - Honduras
Tycker Frankrike -1.5 till 2.08 (Marathonbet) kan vara intressant? Frankrike senaste 5 matcherna: 8-0 1-1 4-0 3-0 2-0 Ja jag vet bara vänskapsmatcher men tycker de talar rätt tydligt språk, och Honduras är vad jag vet inte mycket bättre än något av dessa lag? Honduras senaste 5 matcherna: har 1 vinst 2 lika 2 förluster. Vinst emot Venezuela 2-1. http://nr.soccerway.com/matches/2014...ID=HP_MS_01_04 |
Citat:
Fick ett felspel voidat på bet365 |
Citat:
Ok första förlusten i den trippeln, hoppas det spelades "lagom" :popcorn: Själv roade jag mig med Costa Rica live @36 ggr vid 1-0 :lol: Imorrn får vi se hur det går för Citat:
Visst är det kul med fotboll !? :clap: Och ja, om jag är osmaklig nu efteråt så försökte jag iaf framföra argument mot dylika megafavoritspel innan. Känns som om man försöker lura sig själv om man klumpar ihop dem i en "trippel" om inte annat :( |
Va tror ni om Elfensbenskusten?
Jag lirade Gervinho som 1a målskytt |
Mums, Elfen tre poäng och två gjorda mål, bådar gott för över 3,5 mål i gruppen 2,30 samt gruppvinnare 5,50.
|
Var Elfenbenskusten bra i matchen?
|
Såg aldrig matchen men enligt statistiken nedan verkar dom ha fört matchen åtminstone
http://www.flashscore.com/match/lQWD...h-statistics;0 |
Schweiz över 1.5 idag till 2.60 är ett spel jag tycker är riktigt bra.
Ecuador imponerade inte defensivt i träningsmatchen mot England som jag såg och hela försvaret var rätt virrigt. Man var också ganska glada på att dundra på framåt där man iofs va rätt finurliga och gav England en hel del problem. Schweiz har ju klasspelare framåt i Drmic, Seferovic, Shaqiri, Stocker och Xhaka. Jag tror en hel del på Schweiz i detta mästerskap. Med tanke på målkalaset det har hitintills vart i VM så förvånar de mig inte att Ecuador lyckas pilla in en boll och då måste schweizarna göra två vilket dom är fullt kapabla till då det här helst är en match man ska vinna för att ha en chans på gruppsegern före Frankrike och slippa få möta Argentina i en åttondelsfinal som jag är övertygad om kommer springa hem grupp F. Vad har ni andra för tankar kring dagens fajter?? |
Citat:
|
Citat:
|
Schweiz gick till vm för att de hamnade i lättaste gruppen på jordklotet
sedan har de bara mött skitlag förutom kroatien hemma Varför tror du på dem ? [EQUOTE=Riise;349583]Schweiz över 1.5 idag till 2.60 är ett spel jag tycker är riktigt bra. Ecuador imponerade inte defensivt i träningsmatchen mot England som jag såg och hela försvaret var rätt virrigt. Man var också ganska glada på att dundra på framåt där man iofs va rätt finurliga och gav England en hel del problem. Schweiz har ju klasspelare framåt i Drmic, Seferovic, Shaqiri, Stocker och Xhaka. Jag tror en hel del på Schweiz i detta mästerskap. Med tanke på målkalaset det har hitintills vart i VM så förvånar de mig inte att Ecuador lyckas pilla in en boll och då måste schweizarna göra två vilket dom är fullt kapabla till då det här helst är en match man ska vinna för att ha en chans på gruppsegern före Frankrike och slippa få möta Argentina i en åttondelsfinal som jag är övertygad om kommer springa hem grupp F. Vad har ni andra för tankar kring dagens fajter??[/QUOTE] |
Citat:
Lär ju påverka deras prestationer en hel del.. |
Citat:
Ålderspannet på nyckelspelarna är perfekt och dom står på toppen av sina karriären. Man har ett försvarsspel som håller hög klass. Kollektivet tar alltid jobbet och gör det svårt för motståndarna samtidigt som man har både spets och bredd framåt med flera intressanta spelare. Ett kontringsspel som är rätt vasst. Sen finns de ju negativa saker som du nämner att man inte mött superbra motstånd i kvalet och att dom inte riktigt på så sätt blivit testade men man var det enda lag som slog Spanien för fyra år sedan och nu är laget fyra år bättre. Bara man håller Senderos utanför startelvan som man troligtvis gör när man satsar på ett mittbackspar i Djourou och von Bergen och petar in en Yann Sommer i målet som haft en kanonsäsong i Basel istället för Benaglio så tror jag dom överraskar många. De va mina tankar iaf. |
Vill tipsa om Belgien - Algeriet här också. Oddset på Belgien -1 och -1.5 är enligt mig
riktigt snett satt. Jag fick 2.73 på Belgien -1.5 för några dagar sen (2.64 pinnen nu). Algeriet kvalade in i en grupp med Mali, Benin och Rwanda, inte direkt skräckinjagande motstånd. Ska villigt erkänna att jag inte sett dom spela men Belgien och deras spelare har jag följt en hel del och här finns det potential och en sjuhelvetes massa kvalité. Obesegrade i hela kvalet hit mot betydligt bättre lag än Algeriet och bara 4 insläppta mål på 10 matcher |
I kväll blir det första live matchen
J-t laddad |
Benzema målskytt Nordicbet @2.15 är taget.
Ligger runt 1.90 på andra bolag vilket jag tycker är mer korrekt. |
2.24 pinnen på Benzema.
|
Citat:
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=y9pgtt47As4 |
Må jobbe meg opp til 10 forum posts her..
Ser jeg har gått glipp av mange go-kamper mens jeg har vært borte :/ |
Mulig jeg er forsinket, men hvor finner jeg målskytt hos Pinnacle?
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan vad oddset slashas på Ö2.5 Frankrike Honduras.
|
Får man opp mot 2 på BTTS i Switzerland - Ecuador mener jeg det kan være et spennende bet..
|
Citat:
Såg igårnatt på unibet 2.10 hos unibet. Senast jag kollade nu var det 1.88. Jag högg ö3 till 2.5 hos Comeon. |
Citat:
Inte riktigt samma spel då man hänger på ett krav till men... Benzema målskytt Frankrike vinner ger ca 2.70 (willHill)i odds. Har väldigt svårt att se att Honduras skall kunna rubba frankrike men frankrike har floppat förr i vm. |
Citat:
|
Citat:
Såg matchen England-Honduras och Honduras spelare riktigt fult stundtals. Med starka huvusspelare som i Frankrike bör de kunna utmana i straffområdet på de frisparkar de lär få. |
Honduras är rätt svårspelade dock, spelar tight och extremt fult/hårt. Jag avstår helt spel på den.
|
Svenska spel har ett intresant spel i Frankrike - honduras matchen.
vem gör mest mål Benzema 2.25 J. Bengtson 11.00 lika många 1.70 Bengtson har gjort 4 mål i MLS på 35 matcher sedan 2012. I Honduras inhemska liga gjorde han dock mycket mål. Lägger en liten peng på Benzema där. |
Lägger ett spel på ö12 hörnor i Schweiz-Ecuador.
Inget av lagen har några jätteavslutare ,lite svajiga backlinjer och inga supermålvakter. Brukar kunna bli mycket hörnor då. Jag fick 3.75 (willhill) i odds |
Ecuador spelas helt klart. Att VM:et går i Sydamerika spelar stor roll här, samt att Schweiz sedan tidigare haft svårt mot lag från denna region.
|
:p |
Citat:
|
Citat:
Är så van att jag bara skrattade när Schweiz gjorde målet nu. :D |
De där förtjänade inte Schweiz. Bedrövlig match stundtals. Dock fint av Hitzfeld att slänga in två gubbar i andra halvlek och båda nätar.
|
Haha satt med U2.25 och Ecuador +0.25.
Ecuador spelade riktigt bra i början men som alltid (nåja nästan) med sydamerikanska lag så slår man på defensiven när man tar ledningen och sedan är det kört.. |
Kanske dags att betta att lag kommer tillbaka från underläge? FFS!
|
Citat:
There have been four comeback wins at #WorldCup2014 so far (from eight games) as many as in the whole of the 2010 tournament. Spirit. 5/9 nu efter denna matchen. |
Jag hittar odds på 2.50 att Wilson Palacios ska få ett kort i matchen idag mot Frankrike på de ställen jag brukar spela, vet inte om de är marknadshögst men tycker det kan vara värt en peng. Som vissa tidigare har påpekat här så spelade Honduras väldigt fult mot England och Palacios lär ju få smälla på om han ska stoppa Pogba och Matuidi.
Tänk en rättvänd Matuidi med fart och Palacios hamnar på efterkälken.. Den känns bra. |