Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-14, 11:54   #46
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Förstår så klart vad du menar men även ovan svar är ju helt rätt.

Om jag frågar dig vilket lag du tror vinner Stanley Cup så kan du enligt din princip inte ge ett svar om inget lag har minst 50% chans att vinna?

Självklart stämmer de du säger på en enkel fråga som vinner Malmö guld med alternativen Ja/Nej.
Rangers har störst chans att vinna Stanley Cup i år enligt mig, dock så tror jag inte att de kommer göra det eftersom att det är så många andra lag som också har chansen.

Men visst, jag vet att de flesta inte brukar tänka så här. Ville bara göra en kanske lite onödig poäng av det hela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+10)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 14:53   #47
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Ville bara göra en kanske lite onödig poäng av det hela.
Det är faktiskt inte en helt onödig poäng. Jag skall i framtiden försöka använda mig mer av uttryck som "jag tror att x har en bättre chans än vad de flesta tror" istället för att säga att jag tror på ett visst resultat som jag vet är mindre sannolikt än 50% I spelsammanhang så talar ju alla om över/underodds, men när man snackar sport med övrigt folk så händer det ju ofta att man uttrycker sig felaktigt.

Ibland har man ju dock en så pass sjuk magkänsla att man på allvar kan ge över 50% chans till något som står i 10x+, hehe.

Senast redigerad av Slurf den 2015-04-14 klockan 14:55.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 06:37   #48
 
bergaa88s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror ni om dagens drabbningar?
Åtvidaberg - Falkenberg
Häcken - IFK Göteborg
bergaa88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 09:26   #49
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergaa88 Visa inlägg
Vad tror ni om dagens drabbningar?
Åtvidaberg - Falkenberg
Häcken - IFK Göteborg
Svårt att hitta något med större spelvärde tycker jag. Får bli en möjlighet att inhämta information och intryck inför kommande omgångar tror jag.


Tips till er som är allmänt intresserade om någon nu missat. I eftermiddag sänds debatt i P1 på temat "Hur många våldsamma supportrar tål svensk fotboll?" kl 16.03

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4645

Utgår ifrån att den går att lyssna på i efterhand. Oavsett vad man tycker om frågan eller debatten i sig så kanske det kan vara intressant att lyssna, bara ett litet halvt off-topic tips.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 15:16   #50
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Svårt att hitta något med större spelvärde tycker jag. Får bli en möjlighet att inhämta information och intryck inför kommande omgångar tror jag.


Tips till er som är allmänt intresserade om någon nu missat. I eftermiddag sänds debatt i P1 på temat "Hur många våldsamma supportrar tål svensk fotboll?" kl 16.03

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4645

Utgår ifrån att den går att lyssna på i efterhand. Oavsett vad man tycker om frågan eller debatten i sig så kanske det kan vara intressant att lyssna, bara ett litet halvt off-topic tips.
Undviker medvetet detta för att slippa en akut hjärnblödning, debatten kring detta tenderar vara på en oerhört låg nivå ("jag trodde nån skulle dra av en handgranat i klacken"). Om du lyssnar och det mot all förmodan visar sig vara värt det får du gärna skriva det
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 15:56   #51
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicero Visa inlägg
Undviker medvetet detta för att slippa en akut hjärnblödning, debatten kring detta tenderar vara på en oerhört låg nivå ("jag trodde nån skulle dra av en handgranat i klacken"). Om du lyssnar och det mot all förmodan visar sig vara värt det får du gärna skriva det
Bara sneglat lite i kommentarsfältet medan jag tittat på Åtvidaberg - Falkenberg. Känns som att du gör bäst i att skippa detta för din hälsas skull...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cicero (+5)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-04, 16:02   #52
 
Matte70s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 358
Sharp$: 4630
Standard

Har en känsla att Hbk slår BkH ikväll min motivering är att Häcken saknar spets i anfallspelet och detta gör dom till svaga favoriter här! så de blir en dubbel med Blåvitt och Hbk!
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-18, 19:35   #53
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Noterade att oddsen på HIF idag var otroligt höga tidigare i veckan, men glömde bort matchen sedan och såg att de vunnit med 4-1. Kan någon vettig människa förklara hur de kunde stå i nästan 6x i en helt vidöppen match? Seriöst, det var längesedan jag sett mer felsatta odds inför matchstart i en relativt stor liga. Helvete vad sur jag är.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-18, 22:21   #54
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6023
Standard

6.23 stod Helsingborg i 30 minuter innan matchstart. Tycker det vart många gånger i år som Bajen har vart övervärderade.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-26, 21:39   #55
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6023
Standard

Var nog det enklaste spelet i år tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Har spelat Åtvidaberg - Norrköping H2H 1.72 Bet365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-27, 18:26   #56
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Var nog det enklaste spelet i år tror jag.
Hehe, rätt sjukt så här med facit i hand.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td