Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-27, 22:12   #1
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Stryktipset 29 aug och matcherna däri


Chelsea (69% "Sv.Folket"), Manchester City (80%) o DIF (70%) ser ut bli de tyngsta favoriterna, men med de siffrorna är de inte ens överstreckade!?
Nåväl kanske behöver fälla en av dem för att inte hamna på rader som alla träffar?

1 Aston Villa - Sunderland
2 Bournemouth - Leicester
3 Chelsea - Crystal P
4 Liverpool - West Ham
5 Manchester C - Watford
6 Stoke - West Bromwich
7 Huddersfield - Queens PR
8 Hull - Preston
9 Ipswich - Brighton
10 Sheffield W - Middlesbrough
11 Djurgården - Halmstad
12 Falkenberg - IFK Norrköping
13 Örebro - Häcken

Idéer? Även om bara om någon enstaka fight så delge gärna!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 08:13   #2
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Chelsea (69% "Sv.Folket"), Manchester City (80%) o DIF (70%) ser ut bli de tyngsta favoriterna, men med de siffrorna är de inte ens överstreckade!?
Nåväl kanske behöver fälla en av dem för att inte hamna på rader som alla träffar?

1 Aston Villa - Sunderland
2 Bournemouth - Leicester
3 Chelsea - Crystal P
4 Liverpool - West Ham
5 Manchester C - Watford
6 Stoke - West Bromwich
7 Huddersfield - Queens PR
8 Hull - Preston
9 Ipswich - Brighton
10 Sheffield W - Middlesbrough
11 Djurgården - Halmstad
12 Falkenberg - IFK Norrköping
13 Örebro - Häcken

Idéer? Även om bara om någon enstaka fight så delge gärna!
Känns inte som det är några större pengar på gång, skulle dina idéer hålla och Liverpool också vinner, vilket de brukar göra mot West Ham som dessutom ser blekt ut i år. Helgardering på match 1, två mediokra lag och tvåan är det bra spelvärde på efter Sunderlands dåliga start, match 9 Tror många väljer 1:an här men senaste 6 mötena ger 1-3-2 i statistiken. 12,13 Falkenberg vinner när man minst anar det och spelvärdet är högt, de flesta går ju max på X2. Örebro-Häcken kan ju gå precis hur som helst. Så en 3-5 1:or att spika och max 4 helgarderingar. Håller favoriterna och det inte blir mer än 2 skrällar så lär det knappt bli pengar på 11 rätt. Värdelöst vetande, Crystal Palace slog Chelsea förra året 😊 Lycka till
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 10:31   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Inte kollat hur procenten ligger men varnar ändå lite för West Ham. Liverpool väntas promenera hem matchen, medan West Ham kan spela utan press (som mot Arsenal i första omgången). Tror detta kan passa West Ham bra och Liverpool dåligt. Svårt att se Liverpool leverera en utklassning här iaf.
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 11:47   #4
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Känns inte som det är några större pengar på gång, skulle dina idéer hålla och Liverpool också vinner, vilket de brukar göra mot West Ham som dessutom ser blekt ut i år. Helgardering på match 1, två mediokra lag och tvåan är det bra spelvärde på efter Sunderlands dåliga start, match 9 Tror många väljer 1:an här men senaste 6 mötena ger 1-3-2 i statistiken. 12,13 Falkenberg vinner när man minst anar det och spelvärdet är högt, de flesta går ju max på X2. Örebro-Häcken kan ju gå precis hur som helst. Så en 3-5 1:or att spika och max 4 helgarderingar. Håller favoriterna och det inte blir mer än 2 skrällar så lär det knappt bli pengar på 11 rätt. Värdelöst vetande, Crystal Palace slog Chelsea förra året 😊 Lycka till
Nu var det knappast några "idéer" jag levererade utan bara nämnde de tre mest streckade.

De har nu gått upp ytterligare några enheter.

Tanken var väl ungefär som att Crystal P vann på sin miniplan, men nu är motståndet annat, å andra sidan finns det förstås alltid skäl att gå emot de namnkunniga om de inte presterar.

"match 9 Tror många väljer 1:an här men senaste 6 mötena ger 1-3-2 i statistiken."

Ja tänk det tror jag med, 10-0-0 i tidningstipsen säger en del. Statistik på hela 6 matcher ja , hade det varit 0-0-6 hade jag tagit en funderare, men nu visar ju Ipswich sällan skådad form för dagen, förresten finner jag 3-1-2 på sista 6 overall och 4-0-2 filtrerat på hemmamatcherna, men bryr mig ändå måttligt om historien i detta fall.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 12:02   #5
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Att omgången ser kall ut på förhand är tveeggat, men visst man kan ju alltid stå över för att invänta en jackpot, kanske rent av på 13 rättspotten

Lycka till den som provar!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 14:34   #6
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Nu var det knappast några "idéer" jag levererade utan bara nämnde de tre mest streckade.

De har nu gått upp ytterligare några enheter.

Tanken var väl ungefär som att Crystal P vann på sin miniplan, men nu är motståndet annat, å andra sidan finns det förstås alltid skäl att gå emot de namnkunniga om de inte presterar.

"match 9 Tror många väljer 1:an här men senaste 6 mötena ger 1-3-2 i statistiken."

Ja tänk det tror jag med, 10-0-0 i tidningstipsen säger en del. Statistik på hela 6 matcher ja , hade det varit 0-0-6 hade jag tagit en funderare, men nu visar ju Ipswich sällan skådad form för dagen, förresten finner jag 3-1-2 på sista 6 overall och 4-0-2 filtrerat på hemmamatcherna, men bryr mig ändå måttligt om historien i detta fall.
My bad, jag fick för mej att du ville ha andra idéer än dina egna. Sorry att de inte passade.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:07   #7
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
My bad, jag fick för mej att du ville ha andra idéer än dina egna. Sorry att de inte passade.
Ja det var tråkigt att din felaktiga(?) statistik inte uppskattas. Ha en bra dag!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:57   #8
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Nu när Toivonen signat för Sunderland lär han nog fixa en seger till laget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 18:06   #9
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Nu när Toivonen signat för Sunderland lär han nog fixa en seger till laget.
Pyroman-Ola...hur ska det gå...hur ska det gå
tomten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 20:53   #10
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Haha inget ont om Ola var väl någon på lån från Rubin Kazan annars som var nyheten inför morgondagen, vi får se jag e skeptisk, Villa har ju gjort det bra mot delvis bra motstånd på slutet, iaf till 2an.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-29, 11:18   #11
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Masochist som man är ska jag skriva ned tankar om matcherna, rent subjektivt tror jag det är risk för många ettor, för många för en god utdelning?
Ser man till odds är det inte lika självklart, och som vanligt ju större de är desto tyngre faller de, det blir sällan som man tänkt sig ...

1 Aston Villa - Sunderland
Vissa tippar 0-0 vilket förstås öppnar för ett avgörande mål, och hur svårt kan det vara? Spelvärdet kan mycket väl ligga på Sunderland, men ok, jag tippar 1X och tror en del på hemmalaget, tror personligen inte alls på 0-0.

2 Bournemouth - Leicester
Bournemouth är härliga med sin förmåga att avgöra och bara fortsätta spotta mål vissa dagar. Övervikt mot 1an men Leicester med sin PL rutin måste tas på allvar, däremot känns inte X glödhett till 29%. Tips 1 2 .

3 Chelsea - Crystal P
Ja vad sjutton, gå emot ett vad man tycker tveksamt Chelsea kan ju vara lukrativt, namnkunnigt lag som eventuellt visar sig överskattat, eller tillfälliga "ras" mot åtminstone ett kanonlag i inledningen? Så länge jag inte måste spela på riktigt tippar jag att Chelsea grejar andra vinsten för säsongen, spelmässigt är det inte helt självklart utan beror på resten av kupongen, att avstå singelspel är däremot enkelt.
tips 1 (X2).

4 Liverpool - West Ham
1X . Plus på Liverpools prestationer so far, sen återstår att se hur förmågan att avgöra är, proppen ur här eller??

5 Manchester C - Watford
Vinstchans eller spelvärde? Tufft att spekulera men kanske just därför? Fegar till som alla andra med en 1a även om det aldrig är fel att gambla när ingen annan gör det.

6 Stoke - West Bromwich
Sätter ett frågetecken för Stokes förmåga att avgöra men visst hemmaplan nu.
tippar "förstås" 1an men 1X2 funkar spelmässigt och faktiskt X kunde vara utgångstecknet för mig rent spelmässigt, föga originellt till 31%, men kanske mer originellt att prova spik X än en helgardering, värdet lär sitta på tvåan!

7 Huddersfield - Queens PR
Queens Park går som tåget men det medför också att det finns ett värde på 1an. Tips 1 2, X är en halvmesyr som jag avstår även om det är ett rimligt resultat det med.

8 Hull - Preston
Sett till vinstchansen en 1a, inte mycket som talar emot, men så detta med "värde"... Lite dumdristigt att lämna tvåan men jag tippar 1X, tycker mig se ett Hull i bra slag. Fast alltså... 14% på tvåan nä, 1X2, här kan man gå emot rent spelmässigt men ett "tidningssystem" blir det 1X på.

9 Ipswich - Brighton
Bollen är rund och Ipswich kanske man ska vara försiktig med i och med att värdet är klent efter en bra inledning, spik 1 på tidningssystemet 1 2 på det spelmässiga, den hårde går på 2an men det tar emot i tipsen.

10 Sheffield W - Middlesbrough
X2, vet för lite men Middlesbrough går sällan mållöst och kan nog avgöra hyggligt ofta.

11 Djurgården - Halmstad
Klantiga DIF fixar detta? Spelmässigt kan man prova vadsom, men någonstans runt 70% ska väl denna 75%are ha, eller finns det någon psykologi bakom "klantigheten"?
Tips 1.

12 Falkenberg - IFK Norrköping
Respekt för Falkenberg o riktigt gräs, det bör beaktas men det verkar ju folk göra?
tips X2

13 Örebro - Häcken
Vill inte överskatta Häcken på att de (som vanligt) slog ett Malmö med tankarna på CL, det var ju givet häromsistens, numera är Häcken oxå ett konstgräslag.
1X2

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-08-29 klockan 11:36.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-29, 12:49   #12
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Stryktipset

Matcher Rätt rad Mitt system MG
1. Aston V. - Sunderl. 1 X X
2. Bournem. - Leicester 1 X 2 X
3. Chelsea - Crystal P 1 X

4. Liverpool - West Ham 1
5. Manch.C - Watford 1 X
6. Stoke - West Brom 1 X

7. Huddersf. - Queens PR X 2
8. Hull - Preston 1
9. Ipswich - Brighton 1 X 2 X

10. Sheff.W - Middlesbr 1 X
11. Djurgård. - Halmstad 1
12. Falkenb. - Norrköp 1 X
13. Örebro - Häcken X 2
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-29, 13:55   #13
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Stryktipset

Matcher Rätt rad Mitt system MG
1. Aston V. - Sunderl. 1 X X
2. Bournem. - Leicester 1 X 2 X
3. Chelsea - Crystal P 1 X

4. Liverpool - West Ham 1
5. Manch.C - Watford 1 X
6. Stoke - West Brom 1 X

7. Huddersf. - Queens PR X 2
8. Hull - Preston 1
9. Ipswich - Brighton 1 X 2 X

10. Sheff.W - Middlesbr 1 X
11. Djurgård. - Halmstad 1
12. Falkenb. - Norrköp 1 X
13. Örebro - Häcken X 2
MG ??

Får väl lägga upp mitt "tidningssystem" eller nästan tidnings, känns ju inte som att spik på de tre stora är en bra idé spelmässigt, men något utskrivet är ju inte intressant i detta sammanhang, syftet är att återge texten min. Skulle säga att 1500 av dessa 1728 rader är i princip värdelösa, men så är det ju med "tidningssystem".

http://liverattning.se/1x2/2015-08-2...tipset/extremt


Edit: vet ju inte hur stort ditt system är Spiken64, men antar det är klart mindre än 1728 så jag reducerar bort de lägsta utdelningarna och sätter lite teckenkrav så har jag 535 rader kvar för "tävllings" skull :
http://liverattning.se/1x2/2015-08-2...ipset/extremtr

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-08-29 klockan 14:16.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td