Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-17, 15:56   #16
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Då kan du lika gärna spela 0-0, Clark kommer inte vara med på plan mot Italien
0 skott på mål ja var fan höll Clarke hus, typiskt Hamrén att inte inkludera "Sveriges bästa anfallare"...

Nära du fick rätt med oavgjort dock, jag får hålla fast vid att de har störst chans i sista gruppspelsmatchen enligt tidigare resonnemang, trots att Belgien är en sjukt tuff motståndare :(

FORZA Svezia!!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 16:25   #17
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
0 skott på mål ja var fan höll Clarke hus, typiskt Hamrén att inte inkludera "Sveriges bästa anfallare"...

Nära du fick rätt med oavgjort dock, jag får hålla fast vid att de har störst chans i sista gruppspelsmatchen enligt tidigare resonnemang, trots att Belgien är en sjukt tuff motståndare :(

FORZA Svezia!!
Jag fick "rätt" med oavgjort. Som du säkert förstår (lr tydligen inte) var såklart inte avsikten att sitta kvar med ett kryss. Pysslar man med detta på heltid så analyserar man var värdet kommer befinna sig, & det var på kryss eftersom det störtdök sista dagen. Såldes således av 15 min innan match, allt klart för en fin vinst.

& nej, tyvärr kommer inte sverige ha ngn chans i sista matchen, här låg deras chans, vilket oxå matchbilden visade.

Grattis till några hundralappar i vinst

Senast redigerad av robfri den 2016-06-17 klockan 16:35.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 17:58   #18
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Beror på hur man ser det. Jag såg värdet i överoddset 1.90 för Italiensk seger annars hade jag inte nämnt det men solklart var det ju inte i efterhand
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 18:55   #19
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Beror på hur man ser det. Jag såg värdet i överoddset 1.90 för Italiensk seger annars hade jag inte nämnt det men solklart var det ju inte i efterhand
Jo det var klart Så klart det kan bli i fotboll
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 19:09   #20
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jag fick "rätt" med oavgjort. Som du säkert förstår (lr tydligen inte) var såklart inte avsikten att sitta kvar med ett kryss. Pysslar man med detta på heltid så analyserar man var värdet kommer befinna sig, & det var på kryss eftersom det störtdök sista dagen. Såldes således av 15 min innan match, allt klart för en fin vinst.

& nej, tyvärr kommer inte sverige ha ngn chans i sista matchen, här låg deras chans, vilket oxå matchbilden visade.

Grattis till några hundralappar i vinst
Tack.

Men herregud, hur kan matchbilden visa det utan ett enda skott på mål, någon offsidechans?

Italien gick på halvfart så jag måste ge dig rätt där, men skillnaden är stor och jag vidhåller att 0-0 isåfall var spelet

Hursomhelst att efteråt försöka rättfärdiga något är bara idiotiskt, nu jobbar vi in en tidig straff till Sverige med något åtföljande rött kort etc....
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td