Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-28, 11:21   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[11/6] Sydafrika - Mexiko


Sallan jag tittar in i fotbollsdelen forutom att rygga men jag har ett spel jag tror pa ganska mycket har..

Match: Sydafrika - Mexiko
Spel: Over 2 mal (1.952 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 11/6 - 16.00

Bafana Bafana spelar arets forsta match. Har ar hemmanationernas forsta matcher de senaste 30 aren:

2006 Tyskland - Costa Rica 4-2
2002 Sydkorea - Polen 2-0
2002 Japan - Belgien 2-2
1998 Frankrike - Sydafrika 3-0
1994 USA - Schweiz 1-1
1990 Italien - Osterrike 1-0
1986 Mexico - Paraguay 1-1
1982 Spanien - Honduras 1-1
1978 Argentina - Ungern 2-1

Det har alltsa bara gjorts farre an tva mal en gang. Sydafrika har mott Mexiko tre ganger tidigare i A-lags matcher och totalt har 13 mal gjorts (snitt pa over 4).

I Sydamerikanska VM-kvalet gjorde Mexiko 18 mal och slappte in 12, ett snitt pa 3 mal per match. Att de motte betydligt samre lag ar solklart men faktum ar att de anda slappte in 12 mal. Mexiko har forlorat sina tva senast "warm-up" games med 2-1 mot Holland och 3-1 mot England.

Sydafrika vann senast i vanskapslandskampen mot Colombia med 2-1 (tre straffar dock) och dar fick vi en glimt av vad som vantar i arets VM. 75.000 galna supporters skrek fram hemmalaget till vinst. Laget verkar ocksa ha kommit igang offensivt mot slutet da man gjorde 4-0 mot Thailand, 2-0 mot Jamaica och 1-1 mot Bulgarien i de tre tidigare matcherna.

Tva lag med offensiv potential mots och jag tror alla parter vill se en rolig start av VM. Det blir minst tva mal har. Att Frankrike och Uruguay ocksa finns i denna grupp gor att lagen maste vinna om de ska ha en realistisk chans att ga vidare och kommer darfor satsa pa att gora mal.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 11:36   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Låter som att midsommar blir betald, den tar vi sa biltjuven!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 11:38   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

ja, varför inte. Jag är på.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 11:50   #4
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Fin rek!

Jag är dock av motsatt åsikt. Tror denna går under...Sydafrika kommer säkert att försöka kryssa sig igenom denna grupp, vilket jag tror de har chans att göra.

Jag är mest nyfiken, du presenterar väldigt mycket statistik som stöd för din rek, hur ser du på faktumet att Sydafrikas fyra sista kval-matcher slutade på under 1.5? Visserligen direktkvalificerade men ändå. Missade du dessa matcher eller anser du att de inte har betydelse för din rek?

Lycka till!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 11:51   #5
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Förlåt, var lite oklar där. Jag tror att denna slutar på två mål, men att den har större chans att gå under än över, därför skulle jag plocka undersidan.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 11:53   #6
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Fin rek!

Jag är dock av motsatt åsikt. Tror denna går under...Sydafrika kommer säkert att försöka kryssa sig igenom denna grupp, vilket jag tror de har chans att göra.

Jag är mest nyfiken, du presenterar väldigt mycket statistik som stöd för din rek, hur ser du på faktumet att Sydafrikas fyra sista kval-matcher slutade på under 1.5? Visserligen direktkvalificerade men ändå. Missade du dessa matcher eller anser du att de inte har betydelse för din rek?

Lycka till!
Kvalmatcher när man är direktkvalificerad och öppningsmatch i vm går väl inte riktigt att jämföra, känns det inte mer väsentligt att göra de jämföringar han har gjort i reken?
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 12:06   #7
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Det är möjligt. Det var lite det jag frågade

Hur man än ser på det har Sydafrikas 4 senaste tävlingsmatcher slutat under 1.5. Därför jag frågade honom hur han värderat det.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 13:12   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 21
Standard

Den tar vi =) (2.0 @Bet365)
jCedborger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 13:24   #9
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Jag tror att matchen slutar 1-1 eller 1-0. Sydafrika har inte råd att spela någon bländande fotboll med det materialet de har. Men 2 mål är inte mycket, allt kan hända.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 13:31   #10
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Hur man än ser på det har Sydafrikas 4 senaste tävlingsmatcher slutat under 1.5. Därför jag frågade honom hur han värderat det.
Citat:
Sydafrika har mott Mexiko tre ganger tidigare i A-lags matcher och totalt har 13 mal gjorts (snitt pa over 4).
Kanske det kanske?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 14:51   #11
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

@iCash, förstår inte riktigt vad du menar...men antar att du menade att han vägde inbördes möten mer än tidigare tävlingsmatcher. lycka till alla som spelar.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 15:12   #12
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
@iCash, förstår inte riktigt vad du menar...men antar att du menade att han vägde inbördes möten mer än tidigare tävlingsmatcher. lycka till alla som spelar.
Korrekt, men vilka lag har dem mött i de sista 4 då det har varit tight?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 15:26   #13
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Ladbrokes har 2.04 på detta..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 15:43   #14
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Fin rek!

Jag är dock av motsatt åsikt. Tror denna går under...Sydafrika kommer säkert att försöka kryssa sig igenom denna grupp, vilket jag tror de har chans att göra.

Jag är mest nyfiken, du presenterar väldigt mycket statistik som stöd för din rek, hur ser du på faktumet att Sydafrikas fyra sista kval-matcher slutade på under 1.5? Visserligen direktkvalificerade men ändå. Missade du dessa matcher eller anser du att de inte har betydelse för din rek?

Lycka till!
14-06-2008 WC Qualifyin… Sierra Leone 1 - 0 South Africa
21-06-2008 WC Qualifyin… South Africa 0 - 0 Sierra Leon
6-09-2008 WC Qualifyin… South Africa 0 - 1 Nigeria
11-10-2008 WC Qualifyin… Equatorial Guinea 0 - 1 South Africa

Antar att du menar dessa kvalmatcher. Har för mig att Sydafrika experimenterade en del för att testa massa folk i kvalet då de som sagt var direktkvalificarade som värdar. Alltså inte samma lag som som nu ställer upp i VM som spelade mot storlagen Sierra Leone och Eqatorial Guinea.

Såg Mexikos första halvlek mot England och de spelade ut dem stundals och hade en ribbträff bla förutom deras mål men lät också England göra mål på sina 2 enda chanser i första halvlek.

Håller med om reken och ryggar till 2.0@188bet,cheers maddmax
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 15:55   #15
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Fin rek!

Jag är dock av motsatt åsikt. Tror denna går under...Sydafrika kommer säkert att försöka kryssa sig igenom denna grupp, vilket jag tror de har chans att göra.

Jag är mest nyfiken, du presenterar väldigt mycket statistik som stöd för din rek, hur ser du på faktumet att Sydafrikas fyra sista kval-matcher slutade på under 1.5? Visserligen direktkvalificerade men ändå. Missade du dessa matcher eller anser du att de inte har betydelse för din rek?

Lycka till!
Forst och framst, tack sa mycket.

Men javlar vilken respons har blev.

Jag ar som sagt ingen storre fotbollsfantast men precis som Fuzzy Dunlop skriver sa testade Sydafrika valdigt manga spelare i "kvalet" p.g.a. deras direktkvalificering. Om jag har forstatt det hela ratt sa har det skett anda upp till de senaste 4-5 vanskapslandskamperna.

Som jag skrev, jag tror inte det kommer ga att kryssa sig igenom den har gruppen och bada lagen kommer vilja vinna denna. Tror gruppen kanske kan avgoras redan i forsta matchen om det vill sig sa.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td