Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-15, 21:25   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Hörnstatistik


Jag gillar skarpt att spela på hörnor. Bara överspel på spelvärda odds är strategin. Vet någon om det finns någon sida som presenterar hörnstatistik för olika lag i olika ligor?
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 21:33   #2
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

http://www.simplesoccerstats.com/consoles/corners.php

Jag vet inte om den sidan fyller den funktion du söker, jag hittade den precis med hjälp av en Google-sökning och verkar innehålla det du söker såvitt jag kunde se
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 21:49   #3
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12127

Sportsbetting
Stats: 133 - 101 - 1
ROI: 114.60%
Vinstprocent: 56.84%

Standard

http://www.windrawwin.com/statistics/corners/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 06:52   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

www.totalcorner.com
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 11:10   #5
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Jag gillar skarpt att spela på hörnor. Bara överspel på spelvärda odds är strategin. Vet någon om det finns någon sida som presenterar hörnstatistik för olika lag i olika ligor?
Är det inte oerhört svårt att hitta värde om man spelar på över när det gäller hörnor?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 15:41   #6
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12127

Sportsbetting
Stats: 133 - 101 - 1
ROI: 114.60%
Vinstprocent: 56.84%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Jag gillar skarpt att spela på hörnor. Bara överspel på spelvärda odds är strategin. Vet någon om det finns någon sida som presenterar hörnstatistik för olika lag i olika ligor?


Hur tänker du när du spelar på hörnor?

T.ex idag spelar Lillestrom mot Sarpsborg 08 i norska Elitserien, enligt windrawwin.com snittar Lilleström 7.88 hörnor per match, och på t.ex Unibet finns över 5.5 hörnor till 1,71, och över 6.5 hörnor till 2,35.

Kunde då över 6.5 hörnor för Lilleström till oddset 2.35 vara ett värdespel?
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 16:25   #7
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Tack så jättemycket!

Självklart kunde jag googla fram något själv men då många är riktigt vassa på Sharps tänkte jag att det redan kunde finnas någon guldgruva och det gjorde det. Härligt!

Det finns självklart spelvärden på både över och under spel men av någon anledning passar överspel mig bättre, därför har jag koncentrerat mig på det.

Ett klockrent exempel är i söndags när Tottenham mötte Man United. Tottenham är ligans bästa hörnlag och är i superform. United hade haft en viktig match i Europa Leauge samma vecka och klubben har varit tydlig med att det är cupen som gäller i första hand. Rotation i laget alltså och sikte mot finalen. Spelbolagen erbjöd runt 1.65 på ö 5,5 hörnor för Tottenham och runt 2 ggr på ö 6,5 hörnor vilket är otroligt bra odds med dessa förutsättningar. Spelar nästan aldrig överspel sammanlagt utan bara på ena laget. Kombinerar alltså statistik med andra förutsättningar inför matchen, går inte bara att gå på statistik.

Ikväll har Kalmar flera avbräck samtidigt som Norrköping verkligen är på g. Kalmar ska enligt uppgifter (inte säkerställt) spela med en ensam 17 åring på topp och lär backa hem med hela laget. Om Norrköping bara försöker komma runt på kanterna ( vilket är ett måste mot en köttmur) bör de klara ö 6,5 hörnor!

Tack för fina länkar!
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 19:14   #8
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

54 min tog det för Norrköping att skaffa sina 7 hörnor. Fick 1.66 på Unibet.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 19:15   #9
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Spännande final ikväll! Tror Real Madrid klarar Över 5,5 hörnor till runt 1.80. Juve har världens bästa försvar, är otroligt följsamma och släpper således till en del hörnor mot storlag. De släppte till rätt många mot både Barcelona och Monaco på bortaplan. Då ska man veta att Real snittar många fler hörnor än Barca.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td