Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-22, 01:06   #1
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

22/6 VM 2010


Dagens matcher!

Frankrike - Sydafrika

Mexico - Uruguay

Grekland - Argentina

Nigeria - Sydkorea
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 01:11   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Har själv just nu

Mex - Uru 12 @ 2.12 NB - 4u
Gre - Arg 2 @ 1.60 UB - 4u
Gre - Arg ö2.5 @ 2 UB - 2u
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 02:20   #3
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

tänk på att argentina vilar många spelare
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 04:43   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

En defensiv mittfältare är också gone pga 2 gula.
Men har kört på 2:a där ändå.
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 06:20   #5
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Har själv just nu

Mex - Uru 12 @ 2.12 NB - 4u
Gre - Arg 2 @ 1.60 UB - 4u
Gre - Arg ö2.5 @ 2 UB - 2u
motivation på 1-2:an på mexico när hela världen tror att det är en läggmatch?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 07:39   #6
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 5


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
motivation på 1-2:an på mexico när hela världen tror att det är en läggmatch?
Håller med, luktar kryss på långa vägar där, spelar de lika så är båda vidare, ser inte direkt att någon av dem kommer gå för vinst, X spelas till 1.80.

Sen valde jag att spela på grekland till 6.00, argentina vilar 7 spelare eller något sådant och kommer ha stora problem i defensiven, sålänge som argentina inte tappar 5 måls försprång gentemot grekland/syd korea så är de gruppvinnare, tror på 1-0, 2-1 till grekland i den här matchen. Grekland har en slutspelsplats att spela för och de är inte så dåliga när de vill.

Sen spelar jag också sydafrika @ 3.25, ser inte att Frankrike tar den här efter alla problem inom laget, + att de spelar som ett damlag. Sydafrika har spelat hyfsat hela turneringen och har alltid publikens stöd. 3.25 är tillräckligt bra för att lägga en slant.

Exetro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 07:40   #7
 
vigge71s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 825


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Top Notch Visa inlägg
tänk på att argentina vilar många spelare
Visst kmr dom vila en del men har man en bänk som innehåller en Milito i toppform och aguero så ska man slå ett svagt Grekland.
vigge71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 07:59   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kommer troligen lira

Mexico-Uruguay 12
Frankrike live i någon form om de öppnar bra.

Har redan:

Argentina -1
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 08:00   #9
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
motivation på 1-2:an på mexico när hela världen tror att det är en läggmatch?
Jag tror båda går för vinst i denna match, och att Uruguay (med nyvaknad Forlan) tar hem segern.

Tabellen just nu är:
Uruguay 4p +3
Mexico 4p +2
Frankrike 1p -2
Sydafrika 1p -3

Om båda lagen spelar kryss så kommer Uruguay att vinna gruppen, medan Mexico blir 2:a båda på 5 poäng. Vinnaren i grupp A möter tvåan i grupp B, och tvåan i grupp A möter vinnaren i grupp B.

dvs.
Uruguay - Grekland/Nigeria/Sydkorea
Mexico - Argentina

Vill verkligen Mexico möta Argentina i nästa omgång?
Spelmässigt så tycker jag att Argentina visat upp helt annan spel än Mexico gjort. Uruguay vill nog även de slippa Argentina. Så frågan är om båda lagen lägger sig så att Mexico får "svårare" motstånd eller om båda lagen går 100% för att få "lättare" lag.
Just nu tror jag på sist nämnda, och pga vilket spel båda lagen visat så känns Uruguay som ett bättre spel för mig än Mexico.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 08:24   #10
 
Johans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 70
Standard

Håller med om att Uruguay känns bättre än Mexiko,men ska ju komma ihåg att Uruguay går vidare med x också.. Inte speciellt spelvärt odds på halvgardering i den matchen tycker jag. De lär ju inte anstränga sig speciellt mycket i slutet om det står lika, dock kanske Mexiko trycker på och då kan ju såklart kontringslägen öppna sig. Känns faktiskt bäst att avstå den matchen helt ..
Johan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 08:46   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Argentina rak
Sydkorea rak
Uruguay Rak
Sydkorea rak


Sedan massa multi kuponger med matcher ifrån idag och imorgon
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 10:10   #12
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Jag tror båda går för vinst i denna match, och att Uruguay (med nyvaknad Forlan) tar hem segern.

Tabellen just nu är:
Uruguay 4p +3
Mexico 4p +2
Frankrike 1p -2
Sydafrika 1p -3

Om båda lagen spelar kryss så kommer Uruguay att vinna gruppen, medan Mexico blir 2:a båda på 5 poäng. Vinnaren i grupp A möter tvåan i grupp B, och tvåan i grupp A möter vinnaren i grupp B.

dvs.
Uruguay - Grekland/Nigeria/Sydkorea
Mexico - Argentina

Vill verkligen Mexico möta Argentina i nästa omgång?
Spelmässigt så tycker jag att Argentina visat upp helt annan spel än Mexico gjort. Uruguay vill nog även de slippa Argentina. Så frågan är om båda lagen lägger sig så att Mexico får "svårare" motstånd eller om båda lagen går 100% för att få "lättare" lag.
Just nu tror jag på sist nämnda, och pga vilket spel båda lagen visat så känns Uruguay som ett bättre spel för mig än Mexico.

Precis så jag resonerade när jag la mitt 1-2 spel på den matchen, mexico måste inse att för deras bästa måste man vinna den här matchen för att ha en chans att överleva första rundan efter gruppen. Eftersom dom till och med kan kosta på sej att förlora och fortfarande gå vidare (såvidare inte frankrike tar in 5 måls underläge) så tror jag faktiskt att dom kan komma att pressa på ganska bra vilket kan öppna ganska stora ytor.
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 10:40   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Uruguay och Mexico går båda för vinst, då ingen av dem vill möta Argentina i åttondelen. Uruguay segrar med uddamålet. Frankrike hoppas på detta och ångar på som aldrig förr mot Sydafrika för att ta in målskillnad. Kör över dem med två mål redan i första halvlek så är den klar!

Visst Uruguay kanske inte lyckas vinna, men att Frankrike måste tro på det och gå all in för seger måste väl ändå vara i det närmaste en absolut sanning! De kan väl inte göra läggmatch bara för allt skitsnack som har varit eller? Nog för att grodätarna verkar jäkligt lynniga allmänt, men de är väl ändå tävlingsmänniskor. 2.37 på fransk vinst känns som ett kanonodds tycker jag i alla fall. Dubblar kanske med Uruguay till 10ggr.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 10:46   #14
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
motivation på 1-2:an på mexico när hela världen tror att det är en läggmatch?
Anledningen är som precis många skriver tidigare så tror jag absolut inte på någon kompis match. Tror ingen av vill möta Argentina så tidigt. Tror någon vinner med 1 uddamål (Uruguay)

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Uruguay och Mexico går båda för vinst, då ingen av dem vill möta Argentina i åttondelen. Uruguay segrar med uddamålet.
TOUCHE!
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-22, 10:49   #15
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Uruguay och Mexico går båda för vinst, då ingen av dem vill möta Argentina i åttondelen. Uruguay segrar med uddamålet. Frankrike hoppas på detta och ångar på som aldrig förr mot Sydafrika för att ta in målskillnad. Kör över dem med två mål redan i första halvlek så är den klar!

Visst Uruguay kanske inte lyckas vinna, men att Frankrike måste tro på det och gå all in för seger måste väl ändå vara i det närmaste en absolut sanning! De kan väl inte göra läggmatch bara för allt skitsnack som har varit eller? Nog för att grodätarna verkar jäkligt lynniga allmänt, men de är väl ändå tävlingsmänniskor. 2.37 på fransk vinst känns som ett kanonodds tycker jag i alla fall. Dubblar kanske med Uruguay till 10ggr.
Helt bra resonemang men det är Mexiko som kommer att söka vinsten och jag tror de grejar det. Det satsar vi en liten slant på
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td