|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
VM semifinaler Uruguay - Holland (06/07) och Tyskland - SPanien (07/07)
fick precis igenom det här bettet:
World Cup 2010 Finalist Double: Germany and Holland 2.70 Uruguay - Holland : 2 1.60 Tyskland - Spanien : 1 2.90 Trippel Totalt odds: 12.53 Får man kombinera såhär? Att gå till final och att vinna sin match är ju olika saker. Gå till final kan man ju göra genom både förlängning och straffar. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
brukar inte fungera tyvärr, men man kan ju alltid pröva!
vilken sida?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
Risken finns att spelet ogiltigförklaras om det blir vinst men inte om det blir förlust om det är så att det bryter mot någon regel.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kundtjänst visste inte. Så det ska bli snack med oddsavdelningen.
edit: 11:14:56 : Lasse: T.o.m odds-avdelningen var osäkra på detta. Det vore ju tråkigt om det blev problem med den senare p.g.a detta så jag skickar detta vidare till våran tekniska avdelning så dom får undersöka saken närmare. Senast redigerad av maometto den 2010-07-04 klockan 11:18. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Spelet måste gå igenom eftersom du fortfarande kan gå med förlust på de två matcherna om lagen går vidare efter förlängning. skulle du däremot spela ML på de matcherna så går bettet inte igenom.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag hann spela denna trippel:
Finalist Double, Du spelade på:Germany and Holland Uruguay - Holland: 2 Tyskland - Spanien, Avancemang, Du spelade på:1 Men nu verkar inte spelen gå att kombinera alls. Visar väl sig hur dom väljer att lösa detta. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Du verkar kombinera olika språk också, är det tillåtet
![]() Jag har spelat Holland (ordinarie tid) @1,70 PAF Ett ganska bra odds tycker jag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
..............
Senast redigerad av Babbe den 2010-07-04 klockan 20:33. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sharp$: 1540greedys betting Stats: 141 - 122 - 17 ROI: 107.69% Vinstprocent: 53.61% |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
w00t? Klart man får dra till lite andra fotbollsbetts även om tråden handlar om VM. Speciellt om det är en fyrling!
Eller finns de hemlisforum här!? ![]()
|
|
|
|
#12 |
|
Är det någon som inte tror att Tyskland vinner över spanien?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tyskland verkar hantera ledning väldigt bra. Kan Spanien få in ett tidigt mål och börja rulla boll kan det bli väldigt tufft. Tyskarna är snabba och skjuter bra, de penetrerar öppna försvar som spritt ut sig för att göra reduceringsmål.
Jag har inte satsat något men ser jag att Spanien gör första målet sätter jag nog en liten slant på Spanien trots det förmodat låga oddset.
|
|
|
|
#14 |
|
Tyskland utan bollpojken, Müller.
Vem ersätter? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Skulle tro att Cacau får chansen?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dåså :P då tror du ju också på tyskland... tycker själv att tyskland har spelat mycket bättre än spanien... men hur klarar de sig utan muller?... har spanien några skadade/avstängda?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tyskland - Spanien, x
Uruguay - Holland, under 2.5 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
![]() Spanien kan mycket väl stoppa Tysklands offensiv och grisa sig till en seger som de gjort i de två föregående matcherna. Spanien har mycket mer att ge också. Men visst har Tyskland visat upp betydligt mer och borde vara favoriter. Holland -1 @ 2.30. Uruguay har en del tuffa avbräck och jag tror Holland vinner inom ordinarie tid. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Uruguay - Holland:
rak 2a till 1.658 - 5u Holland -1 till 2.30 - 5u Uruguay har flera skador, bl.a. på Suarez. Därför väljer jag att satsa stort på Holland. Tyskland - Spanien: Spanien -0.5 hörnor till 1.787 - 4u Tyskland att avancera till final, 2.070 - 3u. Tyskland har mosat England med 4-1 och Argentina med 4-0. Spanien har haft problem med lag som Schweiz och Paraguay. Ändå tror jag på en jämn match som Tyskarna till slut tar hem. Spelet på hörnor är pga att Spanien är ett lag som fått massor med hörnor alla matcher i VM. Senast redigerad av hejz den 2010-07-05 klockan 22:56. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tyskland +0.5 till 1.72 på 5Dimes känns ju fint, likaså Tyskland to advance till 2 gånger pengarna...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
själv kan jag inte fatta hur "experterna" kan säga att tyskland-spanien är en moralisk final. finns flera andra lag som blivit utslagna som är bättre än spanien. tycker jag!
spaniens matcher har vart målsnåla. tyskarna vinner. bäst odds. och holland också såklart
Senast redigerad av pankbank den 2010-07-06 klockan 09:57. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det känns som Uruguay är grymt överskattade. De har spelat en bra match, den mot Mexiko. Resten har varit rena dödgrävarfotbollen. Senast mot Ghana såg de stundtals riktigt dåliga ut. Tex så studsae bollen ofta ifrån dem på ett lite osydamerikanskt sätt. De har viss organisation och en bra anfallsduo men den är ju splittrad nu. I svt-studion dillar Johanna Fränden om att hon tror Uruguay når finalen och även Ola menar att Holland-Uruguay blir en jämnare semifinal än Tyskland-Spanien
Mitt tips är att Holland vinner med 2-0 och att Tyskland-Spanien blir en målsnål tajt tillställning.
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag kör
Dubbel Holland rak Tyskland +1 odds 2.15 Funderar även Holland - Uruguay över 2 Tyskland - Spanien över 2 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glöm INTE korten!
Jag har väntat på semifinalerna länge och dessa lag ska fixa kort. Alla gula e nollade, sparka ner dem bara, Robben kan fixa 2 gula på motståndarna. Van Persie kan gärna dra på sig ett gult, han har sett pressad, irriterad och övertänd ut. Van Bommel bör ta ett gult! Om ett lag leder matchen kan målvakten försöka maska 10 sekunder och ta ett kort i 90:e minuten. Uruguay e en av de hetaste lagen med gula kort och Holland e inte dåliga heller. Nerver, övertändning, vinnarinstinkt, detta ska ska bli mycket ostskivor! ÖVER 25,5 bookingpoints Uruguay 1,87 Unibet 5 units ÖVER 1,5 cards Holland 1,60 Betsafe 5 units ÖVER 33,5 fouls 2,00 Betsson 5 units Vi behöver en frispark efter 2,5 minuter i snitt, då når vi ca 37 frisparkar med övertiden på 3 minuter. 39 frisparkar mellan Brasilien-Holland, de ska kunna nås inatt också. Mycket närkamper, fult spel på gränsen, gör inget med lite gula, ingen riskerar avstängning.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kattbert - har du sett Hollands matcher? De har inte spelat som ett lag, det har iallafall Uruguay gjort, även om de på flera positioner har sämre spelare än Holland. Utan Sneijder skulle inte Holland kommit dit de är idag - de har spelat dålig fotboll och laget uppträder inte alls som ett lag - med RVP som frustrerad misslyckad striker.
Jag tror dock också att de vinner men att värdet ligger i Uruguay +0.5 @ 2.35 ÖVER 1,5 cards Holland 1,60 Betsafe 5 units är också ett fint spel! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
nån som har kört HOlland HT ?
eller Uruguay - holland över 2.5? Senast redigerad av Babbe den 2010-07-06 klockan 12:31. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lägger till ett spel:
Spaniens bollinnehav över 56.5 till 1.78 på NB - 3u. Alla spel på Spaniens bollinnehav har varit lyckade hittills, så jag fortsätter. Tyskland har vunnit sina senast två matcher stort, men är inte laget som har speciellt mycket boll. Förlorade bollinnehavet mot både England och Argentina. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Sharp$: 1303AvejIshockey Stats: 1336 - 1585 - 25 ROI: 106.97% Vinstprocent: 45.74% |
Citat:
5Dimes har har aldrig erbjudit något sådant odds iaf.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Uruguay - Holland, inom ordinarie @ 1,76
Uruguay - Holland ö 2,5 @ 2,52 Tyskland - Spanien, inom ordinarie @ 2,98 Tyskland - Spanien, går vidare @ 2,06 Spanien kan dock bli farliga, funderar på att slänga in ett litet bet på dom också för att minska förlusterna ifall det skulle krisa sig.. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Spanien tex. har känts hyfsat stabila och haft kontroll i sina matcher fastän de spelat dåligt. Holland har presterat resultat och stundtals varit stabila. Urguay har ingenting som inger nåt sorts förtroende. De har balanserat på en slak lina men nu trillar de av. Så är min känsla och jag tycker värdet finns i 1,70 på Holland. Risken finns förstås att Uruguay går in för att spela extremt defensivt och lyckas ta det till förlängning. Jag tror inte att det inträffar men visst finns risken.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Har spelet rak Holland sedan tidigare med 8-Units.
1-0 el 2-0 Holland tror jag.
|
|
|
|
#35 |
|
Jag trodde nog Holland skulle ha ett större övertag på Uruguay än vad de hade. Lite skral insats. Nåja de hade hyfsad kontroll i andra halvlek men sover och låter Uruguay reducera. Men det blir nog inget tredje gången gillt för Holland i vm-finaler.
|
|
|
|
|
#36 |
|
Spelar 3u på Tyskland imorgon trots att Muller är borta. Spanien imponerar ej och kommer få det tufft
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
fy fan om Tyskland förlorar. Det här forumet som kollektiv kommer att backa med säkert 50k om inte 100k !
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vet inte vad jag ska skriva detta, men måste bara dela med mig av min glädje. Har aldrig skrivit här förut, men varit medlem ett tag.
Satsade stort på Uruguay - Holland igår, var bombsäker på att Holland skulle vinna så körde stenhårt och kände att det var ett läge nu eller aldrig att tjäna storkovan. 5% på att Holland skulle vinna med 3-2 till 41 gånger pengarna. 30% på Holland till 1,66 5% på Holland till 1,73 5% på att Uruguay åker ut i semifinal till 2,10 (tippade denna när de vann sin åttondel) Resultat 3-2 och alla spelen gick in. Lyckans dag! |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Grattis. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
![]() Jag har spelat Spanien (och Argentina) som slutsegrare så jag backar inte så mycket om Spanien tar sig till final ![]() Dock känns det som att Tyskland är lite starkare och känslomässigt skulle Tyskland gärna få gå till final. Men har jag och mitt spreadsheet råd med det efter utflykterna i veikkausligan?
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Paul the Octopus: Spanien !
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nJYv5rul11M]YouTube - Oracle Paul 'Psychic' Octopus puts Spain, not Germany to WC final[/ame] |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
så körde stenhårt och kände att det var ett läge nu eller aldrig att tjäna storkovan. Låter som bäddat för en fantastisk spelarkarriär
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
En sjättedel?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
AVSLAG!!!
Inget spel på Tyskland. Bläckfisken tippar Spanien vidare.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Har detta ballat ur nu eller? Who the f.. is the squid?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
vem bryr sig om bläckfisken
, den tippade på att tyskland skulle vinna mot serbien också
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
AWESOME
|
Jinxen har fått ett ansikte
|
|
|
|
#51 |
|
Haha, e så bissart, sitter o kliar i fingrarna, e så sugen på Tysklnad dnb satsa hårt. Dom är ju bättre helt enkelt.
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
30% på Holland till 1,66 5% på Holland till 1,73 Men då är det ju en sjättedel på höfre spelvärde och inte på lägre spelvärde. Jag antar att han spelade Holland i ett tidigt skede och sen steg oddset och så spelade han lite till.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Tysklands dipp kommer idag, beware!
Sen om det räcker till spanien vinst är en annan femma
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Eh nej, Paul tippade faktiskt på Serbien och är 100 %ig i denna VM, o 80% i förra EM
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
blir glad bara tyskland vinner eller om det blir x
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
jag tror med på tyskland... Spanien har inte alls varit bra
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Spanien hit och Spanien dit. Jag spelar Tyskland -1 hcp hårt! Att tyskarna vinner är jag 100 på, två bollar minst..
|
|
|
|
#59 |
|
Följer ovanstående, Tyskland -1 för 5,85. De borde kunna kontra in en tvåmålsvinnst iom deras effektivitet.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Spanien kommer vinna med 2-1
![]() Edit: 10.63 ggr pengarna |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Lägger Villa som målskytt "i matchen" 2.10@bet365
Lägger Klose som målskytt "i matchen" 3.0@bet365 over/under 2 mål [email protected] spelat på byn sen blir det kort och hörnor live Ölen är kall let the game begin BOL
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Har gillat tyskarna, men tror att spanien har mer att ge.
Scenariot är att spanien får 1-0, då är dom jobbiga. Kommer hålla boll bra, spela runt den och tyskarna blir stressade och får jaga o jaga, och det är jobbigt att jaga boll! Torres har vart mycket dålig, men alla vet att det kan lossa för honom! Muller har vart GRYMT bra för tyskarna, han är ju i strålande form. Hur blir det utan honom? Svar får vi senare ikväll ![]() Får se hur jag gör. Ska kika på lite olika spel! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Vad sägs om:
Spanien Ö 5.5 hörnor @ 1.90 ?? Dom har ju haft grymt mycket hörnor. Verkar som deras spel skapar mycket hörnor. Villa på kanten driver in och backen bryter ut, mycket skott som styrs ut. Tyskland Ö 4.5 hörnor @ 2.0 ?? Skjuter mycket oxå. Men dom spelar mer rakt på än spanien tycker jag mig ha sett, nån som kan/vill rätta mig? Är ändå inte mycket av ett lag som tyskland att skrapa ihop 5 hörnor? Shoot med fler "specialspel" då kan man njuta mer av matchen vilka som än vinner om dom "andra" spelen sitter :P |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bläckfisk FTW! Sluta analysera grabbar, bara att lyssna på squiddie.
Välförtjänt får man säga, trots att jag egentligen håller på tyskarna. Det blir nog en roligare final nu dessutom. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Spanien vinner finalen.....
Hollands backar kommer inte klara av alla små instick och dribblingar runt straffområdet :P |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Forumet ner 50-100k
Gj Jag tänkte ta tipset RobinD sa till mig men när bläckfisken sa emot så gick det inte. Hade även mina egna teorier emot det. Fy fan visste det ... helt jävla sjukt GG gubbar. Bettar vad bläckfisken säger nästa.
|
|
|
|
#69 | |
|
Sharpest
|
Citat:
![]() edit: Självklart glömde man bort bronsmatchen Ignorera mitt inlägg! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Vi får hoppas på bättre fotboll i finalen, det kan bli en målrik historia, inte som
denna tråkiga tillställning, både Spanien och Holland har finna offensiva kvaliteter som säkert kommer fram när det gäller final ![]() Den som vågar vinner
|
|
|
|
|
|
|
|