Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-03, 09:12   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Ulvåkers IF - Kållereds SK


Här har ni ett mycket bra spel på Kållered till hela 1,95 på Expekt, Nordicbet gav 1,90 såg jag.
Ligger 2.a i serien samt vunnit 8 av de 9 senaste matcher med målskillnaden 27-4. Vinst ett måste för att ha chans att gå upp och fick mess från en målgörare som ska göra allt för att pytsa lite....;-)

Lägg stort på en singel samt kombinerat ordentligt med Sverige mot Ungern samt Tyskland borta mot Belgien så är helgen räddad och inga fler spel behöver göras.

enjoy
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 09:47   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kan inget om dom divisionerna men Ulvåker är starka på hemmaplan och har 9 5 2 2 18 - 11 i stats

Kålered borta har 9 3 1 5 12 - 12

Ulvåkers IF | Fotboll | everysport.com

Senaste inbördes möte slutade 4-2 till Kållered dock på hemmaplan.

edit: Klämde in 2u på den iaf, fråga mig inte varför
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 09:52   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Sorry KP, men måste fråga... varför?

Det enda som tyder på bortavinst är tabellplacering, form och att TS skriver att det är ett bra spel
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 09:56   #4
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Sorry KP, men måste fråga... varför?

Det enda som tyder på bortavinst är tabellplacering, form och att TS skriver att det är ett bra spel
Han har ju pratat med en målgörare också som vill göra mål
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:03   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Han har ju pratat med en målgörare också som vill göra mål
Missade det, Kållered kan säkert ta detta. Men trodde inte att sharps som KP gick in och slaskade units på spel med så lite info
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:10   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Det enda som tyder på bortavinst är tabellplacering, form och att TS skriver att det är ett bra spel
Well, bollen är rund, stolpar finns i vägen, allt kan hända och det är ett fritt land. Löp eller köp. Fick i alla fall ett mess från en som ska försöka pytsa lite men det betyder inte att tvång att lira. Om det är bättre än att reka matcher samt kolla på stats för att utläsa en utgång i en match får var o en avgöra.

För MIG är detta mer än tillräckligt att lägga ett lir men jag fråntar mig all ansvar om speldjävulen tar tag i någon och det inte går som hoppats.

God Jul
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:13   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Well, bollen är rund, stolpar finns i vägen, allt kan hända och det är ett fritt land. Löp eller köp. Fick i alla fall ett mess från en som ska försöka pytsa lite men det betyder inte att tvång att lira. Om det är bättre än att reka matcher samt kolla på stats för att utläsa en utgång i en match får var o en avgöra.

För MIG är detta mer än tillräckligt att lägga ett lir men jag fråntar mig all ansvar om speldjävulen tar tag i någon och det inte går som hoppats.

God Jul
Hoppas självklart att du vinner, om spelet är bra eller dåligt vet jag inte. Kommer själv att avstå för att jag inte kan något och reken inte övertygade mig.

Det jag kommenterade var att KP motsa sig själv lite men ändå spelade, var lite roligt
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:35   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Inte visste jag att man var tvungen att försvara sina spel man lägger men visst

RobinD jag tycker faktiskt att spelet är bra trots att lite stats talade emot. Men dessa stats baserar sig på ett så fåtal matcher att de är obetydliga. Det som existerar är helt klart bättre inbördes möte. Kållered har vunnit mot lag som Ulvåkers förlorat emot. Kållered har vunnit inbördes möten. Kållered har bättre form än Ulvåkers och har motivation, något som Ulvåkers också har.


Citat:
I och med segern gick vi upp på andra plats vilket är lika med kval till division 2. Vi har nu fem raka segrar och 17-2 i målskillnad på dessa fem matcher. Vi har vunnit åtta av de nio senaste och målskillnaden på de nio är 27-6.

Fyra matcher återstår och vi skall fortsätta vara ödmjuka inför varje fight. Kan vi vara lika välorganiserade som vi varit på slutet samtidigt som alla har rätt attityd så har vi chansen i varje match. Vi skall göra allt som står i vår makt för att ta så många poäng som möjligt och vi hoppas på stort publikstöd i slutspurten.

Jag har ett spreadsheet där jag ryggar "rekar på sharps.se" dock inte alla, men de flesta med motiveringar och som jag tror lite granna på. Började med den i måndags faktiskt. Där rekare som abyss, madmax mfl finns med. Jag tror att rekar på sharps plussar i längden och därför valde jag att rygga. Antalet rekar är få men när någon tar steget att starta en tråd på forumet och outa sig själv inför alla medlemmar så borde han ha lite kött på benen, för annars hade personen hållt den för sig själv.

edit: och slår man tabelltvåan med 5-1 (http://www.proteamonline.se/customer...&NewsId=179930)
Så tror jag nog att man slår Ulvåkers
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:41   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Vill poängtera att detta kan väl inte kallas som en REK egentligen då det är baserat på samtal...fast jag anser ju det vara bättre än rek men det är min åsikt.

god tur
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:45   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Inte visste jag att man var tvungen att försvara sina spel man lägger men visst

RobinD jag tycker faktiskt att spelet är bra trots att lite stats talade emot. Men dessa stats baserar sig på ett så fåtal matcher att de är obetydliga. Det som existerar är helt klart bättre inbördes möte. Kållered har vunnit mot lag som Ulvåkers förlorat emot. Kållered har vunnit inbördes möten. Kållered har bättre form än Ulvåkers och har motivation, något som Ulvåkers också har.





Jag har ett spreadsheet där jag ryggar "rekar på sharps.se" dock inte alla, men de flesta med motiveringar och som jag tror lite granna på. Började med den i måndags faktiskt. Där rekare som abyss, madmax mfl finns med. Jag tror att rekar på sharps plussar i längden och därför valde jag att rygga. Antalet rekar är få men när någon tar steget att starta en tråd på forumet och outa sig själv inför alla medlemmar så borde han ha lite kött på benen, för annars hade personen hållt den för sig själv.

edit: och slår man tabelltvåan med 5-1 (K)
Så tror jag nog att man slår Ulvåkers
Det var inte meningen som en förolämpning mot vare sig dig eller ts, om ni tog det så så ber jag om ursäkt.

Tyckte ditt inlägg var lite lustigt när du skrev "fråga mig inte varför men jag slängde in 2u "

Kändes som du gjort ett impulsbet som du ångrade och eftersom du skrev "fråga mig inte varför" så skulle jag skoja med dig och fråga dig varför.

Onödigt kanske, men inte illa menat till någon av er.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:52   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

No offence taken från min sida på ngt sätt. Har varit i denna bransch alldeles för länge för att ens reflektera över att bli förolämpad..:-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 10:52   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

För övrigt så känns spelet bättre med infon du postade KP och jag testar nog en slant jag med.

Återigen, ibland när man försöker skämta i skrift så får man inte fram det man hade fått i ord, har aldrig för avsikt att håna någon som postar spel på sharps. Komma med motsägande fakta eller andra åsikter visst, men inte håna. Det hör hemma på RoK och det vill jag inte ha på mitt samvete.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 15:56   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

2-0 vinst så gratz till de som lirade.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 16:16   #14
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Grattis! Var det din kontakt som satte den? Eller det kanske man inte vill säga
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 16:22   #15
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Snyggt!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td