Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-05, 11:39   #1
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Syrianska FC - Öster 5/9 16:00


Tänkte testa på att göra min första rek och hoppas den ska gå vägen.

Syrianska FC - Öster


I Öster saknas Daniel Petersson och Elmin Nurkic då båda är avstängda. Jabu Mahlangu, Enes Smajlovic, Björn Åkesson och Matteo Blomqvist-Zampi är på skadelisten.

I Syrianska saknas Martin Vunk och Dwayne Miller, då båda är på landslagsuppdrag för Estland respektive Jamaica. Besim Kunic är som tidigare borta hela säsongen. Därefter kommer förmodligen inte Imad Zatara eller Obi Etie spela då de drabbats av bristningar. Inga större avbräck då man ställer upp med en väldigt stark elva.

Syrianska är inne i en storform och är med 7 matcher kvar uppe på en 3:e plats. 3 poäng bakom Sundsvall men med en match mindre spelad. Just därför är detta en måste match för att kunna hänga med och störa både Norrköping och Sundsvall.

Stämningen i laget är på topp och målskytten Peter Ijeh är glödhet för dagen efter sina två mål förra matchen. Spelarna är alla fullt medvetna att de måste ta 3 poäng för att hänga med i toppstriden. Nästa match spelas mot Norrköping på hemmaplan och 3 poäng är därför ett MÅSTE.

På hemmaplan (7 2 2) är Syrianska ett helt annat lag än på bortaplan (4 5 3). Då matchen spelas på en söndag kl.16.00 så tror jag på en publikfest i Södertälje Arena.

Öster däremot är inne i en jobbig formsvacka och det är inte mycket som talar för att dem ska vinna idag. Ett flertal skadade spelare och ett par avstängda. På bortaplan har Öster endast skapat ihop 9 poäng på elva matcher. Man har även fem raka förluster i serien.

Jag sitter då och funderar på vad jag ska spela. Eftersom Syrianska förmodligen kommer inleda matchen lite försiktigt då de vet att det är en avgörande match kan Öster göra ett tidigt mål är jag ganska säker på att Syrianska kommer trycka dit 2-3 mål och det blir en målrik match.

Över 2,5 eller 3,5 mål är därför ett av alternativen på dagens match.

Det andra alternativet är -1,25 på hemmalaget.

Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 11:46   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jag max spelade Över 2.5 i torsdags till 1.72, tänkte även göra en REK men struntade i det, så det var bra att du gjorde en Jag rekommenderar att spela över 2.5 samt liten peng på över 3.5.

BOL!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 11:48   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag håller faktiskt med dig i hela inlägget och ska själv åka och se på matchen idag Dock livebettar jag istället då jag är där. Men har väldigt svårt att se syrianska förlora denna. Dessutom ponera nu att öster får in 1a målet är det ett perfekt läge att spela på syrianska vändning, otroligt bra odds och det sker ofta. För att inte tala om att även över 2,5mål sitter isåfall.
Syrianska HT är bra även såhär i förhand. Men som sagt jag kommer se matchen och göra vägval där sen.

edit: rättade till siffran
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 12:00   #4
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

gött, vi testar öster att göra första målet för en liten peng så länge.

KP, kom med en liverapport under matchen vettja!
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 12:05   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag håller faktiskt med dig i hela inlägget och ska själv åka och se på matchen idag Dock livebettar jag istället då jag är där. Men har väldigt svårt att se syrianska förlora denna. Dessutom ponera nu att öster får in 1a målet är det ett perfekt läge att spela på syrianska vändning, otroligt bra odds och det sker ofta. För att inte tala om att även över 3,5mål sitter isåfall.
Syrianska HT är bra även såhär i förhand. Men som sagt jag kommer se matchen och göra vägval där sen.

Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 12:33   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Ja lite felräknat, över 2,5 menar jag.


DenDära öster förstamål? Är du tokig? Jag sa, OM de får in första då ska man spela vändning för syrianska. Öster får max in 1 mål. Syrianska minst 2.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 12:40   #7
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

pfff... utan galenskap ingen framgång. Nu kör vi.
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 13:54   #8
 
Ozzas avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: norrland
Inlägg: 34
Sharp$: 0

Ozza Fotboll
Stats: 8 - 12 - 0
ROI: 114.23%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Jättebra rek må jag säga, ryggar och tror på över 2,5 mål. Sett Till Syrianskas hemmafacit de senaste 5 matcherna har man 10-2 och då ryggar vi.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ozza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 15:12   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 158


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

försenad enligt målförmål?
__________________
]
bemeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 22:28   #10
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Gick väl lite som väntat, dock trodde jag på att Öster skulle ett mål framåt då Syrianskas defensiv inte är den bästa men men, själv så fegade jag och tog aldrig över 3,5 mål. 2/2
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 05:22   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Gick väl lite som väntat, dock trodde jag på att Öster skulle ett mål framåt då Syrianskas defensiv inte är den bästa men men, själv så fegade jag och tog aldrig över 3,5 mål. 2/2
De missade ett helt friläge. De var i princip 4 man mot målvakten men missade ändå att få in den. Sedan gjorde målvakten ytterligare en drömräddning.

Själv spelade man endast syrianska ht. Den satt med tur kan jag säga, målen som kom i 2a halvlek förtjänade de men inte första.
Sedan hade även syrianska ett par spelare borta som kommer att återkomma mot peking.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 06:33   #12
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Mot peking är det gratis inträde till arenan.. publikstödet kommer vara enormt vågar jag tro. Kanske kan Syrianska knipa ytterliggare en trepoängare där? Ska titta lite närmare när oddsen har släppts till den matchen.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td