Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-07, 23:54   #16
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Har också kört på Usa mot Polen då USA har många bra spelare med sig.

Sedan blir det Vietnam DNB mot Indien då Vietnamn visat helt ok resultat mot lag som China, Syrien, medan Indien känns ganska värdelöst som har problem med lag som Libanon och Thailand.

Argentina som senast slog Spanien med 4-1, där man hade 3-0 i halvtid, spelas. Aguero och Samuel saknas, men man har gott om stjärnor på plats. Spelare som Messi, Aguero, Higuain, Di Maria, Maschrano och Diego Milito kommer att spela, och då känns 1.85 på Argentina som klart spelvärt. Dagens bästa spel enligt mig. Spelar även 0.5u på Argentina HT.

Sedan spelar jag även Tyskland hemma mot Turkiet. Lite av ett hatmöte där hemmaplan kommer spela en stor roll. Mycket prestige i det här mötet där Tyskland sen VM haft riktigt bra form medan Turkiet inte känns lika starka som förr. Tyskland -0.5 och -1 spelar jag.

Lycka till!
Tror att du är ute och cyklar när du säger att hemmaplan spelar stor roll angående Tyskland. Du är medveten om att matchen spelas i Berlin och det kommer vara massvis av turkar på plats?
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 01:03   #17
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexybt Visa inlägg
Tror att du är ute och cyklar när du säger att hemmaplan spelar stor roll angående Tyskland. Du är medveten om att matchen spelas i Berlin och det kommer vara massvis av turkar på plats?
Du verkar inte veta hur man använder uttrycket "ute och cyklar" på rätt sätt, då hemmaplan spelar en stor roll även om det finns många turkar i Tyskland. Dessutom känner jag till att det finns många turkar i Tyskland, över 4 miljoner faktiskt. Men du kanske har glömt att det finns över 80 miljoner invånare i Tyskland?

Så du kan förvänta ett ett ordentligt tryck från tyska fansen. Dessutom spelas matchen fortfarande på hemmamark för tyskarna, och bara det betyder mycket! Spela hur du vill, men jag tror att turkarna kommer ha stora svårigheter, risk för att de blir utspelade.

EDIT: Någon nämnde att Schweinsteiger är skadad, jag tycker att turkarna har ett större avbräck i Arda, som också är skadad. Tyskland har bredare trupp och kan ersättare Schweinsteiger lättare än Turkiet kan ersätta Arda.

Senast redigerad av hejz den 2010-10-08 klockan 01:09.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 07:55   #18
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Norge ska enligt Norska tidningen VG inte se Cypern som en Walk in the park!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 08:39   #19
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det bör de inte göra heller!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 10:46   #20
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir bara ett spel idag och det blir Cypern.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 12:30   #21
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Du verkar inte veta hur man använder uttrycket "ute och cyklar" på rätt sätt, då hemmaplan spelar en stor roll även om det finns många turkar i Tyskland. Dessutom känner jag till att det finns många turkar i Tyskland, över 4 miljoner faktiskt. Men du kanske har glömt att det finns över 80 miljoner invånare i Tyskland?

Så du kan förvänta ett ett ordentligt tryck från tyska fansen. Dessutom spelas matchen fortfarande på hemmamark för tyskarna, och bara det betyder mycket! Spela hur du vill, men jag tror att turkarna kommer ha stora svårigheter, risk för att de blir utspelade.

EDIT: Någon nämnde att Schweinsteiger är skadad, jag tycker att turkarna har ett större avbräck i Arda, som också är skadad. Tyskland har bredare trupp och kan ersättare Schweinsteiger lättare än Turkiet kan ersätta Arda.
Jag tycker bara det är konstigt att du nämner hemmaplan som om det vore en riktigt stor fördel i denna match, det är väl det minsta man kan säga om tysklands chanser idag. Trupp,rutin och kvalite är en annan sak :>

Senast redigerad av alexybt den 2010-10-08 klockan 13:05.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 16:57   #22
 
Godfathers avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 10
Standard

Någon som vet varför oddset på Belgien stiger så förbannat? Har gått från 1.55 till 1.75 på några minuter.
__________________
När Kinas flagga innehåller mer grönt än mitt spreadsheet så är det något som inte stämmer
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Godfather är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 17:30   #23
 
tjuves avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godfather Visa inlägg
Någon som vet varför oddset på Belgien stiger så förbannat? Har gått från 1.55 till 1.75 på några minuter.
Vet inte, har inte koll på senaste nyheterna. Kanske har cappers dragit
slutsatser kring Belgiens senaste resultat på bortaplan vilket har varit uselt.
Dessutom är ju Vermaelen och Dembele inte tillgängliga...
__________________
Intellect is invisible to the man who has none
tjuve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 21:21   #24
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Skoj,en jävla helvetesdag.... HOR SERBIEN !!!!!!!!!!

Tur att jag la livebet på Estland,inte helt körd då iaf...
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 22:04   #25
 
Godfathers avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 10
Standard

Ja, min sjuling sprack på Bosnien till 57ggr pengarna :(
__________________
När Kinas flagga innehåller mer grönt än mitt spreadsheet så är det något som inte stämmer
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Godfather är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td