Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-28, 17:29   #16
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Helsingborgs IF - Mjällby AIF @ 2.95
(Insatsen betalas tillbaka om matchen slutar oavgjord under ordinarie matchtid)
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 17:35   #17
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kokice Visa inlägg
Sluta skriva HeIF, det är inte Heleneholms IF som spelar. Dessutom häckar det andra HIF i superettan nuförtiden och kallas för Bajen i folkmun.
AMEN!

-

Cupmatcher är förrädiska ur spelsynpunkt och jag kommer därför inte sätta en krona på matchen. Dock, håller jag inte med om X2 eftersom grabbarna (i HIF) innerst inne (även om de säger annat inför kameran) vet att guldet med största sannolikhet kommer gå till Malmö. Med tanke på den fantastiska säsong man ändå haft så tror jag man inte vill gå tomhänt. (Hade det varit ombytta roller i tabellen, att HIF hade haft fördel i målskillnad över Malmö; så hade jag varit fullständigt överrens med rekskaparen, då man kanske medvetet skulle riva ut sig ur den förhållandevis meningslösa cupen.)

1-1?
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 18:52   #18
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Har också spelat X2 men hoppas på HIF seger...
HIF har haft klart fler giftiga målchanser och borde leda i paus iaf,men tror nog att det löser sig i 2a,dock har MaIF inte varit helt ofarliga.
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 19:20   #19
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Fan, 1-0.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 19:36   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 541
Standard

Klasskillnad som sagt.
kokice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 19:54   #21
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Absolut,ska bli gött med cupguldet iaf nu om sop MFF tar guldet...
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 21:35   #22
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Var helt klart klasskillnad idag, Mjällby kom aldrig in i matchen och blev riktigt griniga (som vanligt?) ju mer matchen led. El Kabir, Ekenberg, Lövquist och Asper fick alla snetändning. Sen måste jag även säga att Peter Swärdh förmodligen är Allsvenskans sämsta tränare, riktigt konstiga beslut och coaching.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 21:39   #23
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Var helt klart klasskillnad idag, Mjällby kom aldrig in i matchen och blev riktigt griniga (som vanligt?) ju mer matchen led. El Kabir, Ekenberg, Lövquist och Asper fick alla snetändning. Sen måste jag även säga att Peter Swärdh förmodligen är Allsvenskans sämsta tränare, riktigt konstiga beslut och coaching.
Hans meritlista säger ju något helt annat....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 21:45   #24
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

En lista måste bestå av en sak, vad jag kommer ihåg så har han inte gjort mycket mer än att föra upp Mjällby i Allsvenskan. De hade de klarat utan tränare med det laget.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 22:09   #25
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
En lista måste bestå av en sak, vad jag kommer ihåg så har han inte gjort mycket mer än att föra upp Mjällby i Allsvenskan. De hade de klarat utan tränare med det laget.
Lätt att säga det i efterhand....

Mjällby var inte i närheten av att gå upp innan Swärdh tog över. Säsongen han tog över slog man rekord vad gäller hålla nollan samt defensiven. Mjällby spelade en HELT ANNAN fotboll som var MYCKET pga Swärdh. Han hade en JÄTTE-STOR del i att Mjällby gick upp.

När han tog över Åtvidaberg var de ett tippat bottenlag i superettan, han gjorde dem till topplag i superettan....

Då får gärna förklara för mig hur de ALLA de andra 15 tränarna i allsvenskan har gjort det bättre än Swärdh utifrån materialet....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 22:16   #26
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Gissar att jag är färgad som HIF-supporter då kanske, efter hans minst sagt mediokra år hos oss.

Sen är jag inte säker på att han är sämsta tränaren, där av förmodligen (eller FÖRMODLIGEN om jag ska skriva som dig).
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 22:23   #27
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Gissar att jag är färgad som HIF-supporter då kanske, efter hans minst sagt mediokra år hos oss.

Sen är jag inte säker på att han är sämsta tränaren, där av förmodligen (eller FÖRMODLIGEN om jag ska skriva som dig).
Jo, jag tänkte skriva det också, att du ser det enbart med hif ögon....många vänner som säger likadant, bara dömer honom efter vad han uträttade, eller snarare INTE uträttade i hif. Men han är den tränaren som gör underverk med mindre "kännt" material....

Kan ju säga som så här att det var ett underverk nästan att han kom till Mjällby....just det du kritiserade Swärdh för, det var regel snarare än undantag under en lång tid i Mjällby....

För mig är han top4 av årets tränare, vad gäller prestation efter material....

Conny Karlsson, Rolle och Sixten i Örebro är de jag tycker har lyckats bättre.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 22:25   #28
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Gissar att jag är färgad som HIF-supporter då kanske, efter hans minst sagt mediokra år hos oss.

Sen är jag inte säker på att han är sämsta tränaren, där av förmodligen (eller FÖRMODLIGEN om jag ska skriva som dig).
Du tycker väll även att Sören Cratz är dålig också då?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 22:28   #29
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Sören Cratz var ett one hit wonder, har väl inte lyckats med någonting någonstans sen Hammarby :P
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 22:57   #30
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Sören Cratz var ett one hit wonder, har väl inte lyckats med någonting någonstans sen Hammarby :P
Hammarbys trupp passade Cratz som handen i handsken.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td