Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-27, 15:14   #1
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

2010-10-30 QPR - Burnley (The Championship)


Datum: 2010-10-30
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: The Championship
Match: QPR - Burnley

Spel: QPR -1
Insats: -
Odds: 2.60
Bolag: Bet365

Motivering:
QPR har tre oavgjorda i rad och Burnley har tre oavgjorda bortamatcher i rad. QPR's fem senaste har sett fyra oavgjorda och en uddamålsvinst. Burnleys sex senaste bortamatcher har sett fyra oavgjorda och två uddamålsförluster. Det finns många trendbrott som ligger och väntar här:
QPR ska vinna för första gången på tre matcher, Burnley ska vinna borta på första gången på sex matcher. Något av lagen ska vinna ELLER förlora för första gången på tre matcher, något av lagen ska förlora ELLER vinna med två eller fler mål, QPR ska förlora och/eller släppa in ett mål på hemmaplan.

QPR började ligan fantastiskt och har nu en svacka men är fortfarande obesegrade. På grund av klass, hemmaplan och timing väljer jag att spela en lite högre insats på asian -1, dvs att QPR vinner med ett mål eller fler med insatsen åter vid uddamålsförlust samt en liten liten peng på att de vinner med 3 mot mot 1 och att då Burnley också spräcker QPR's 0:a hemma denna säsong.

QPR -1 @ 2.60
Correct score: 3-1 @ 15.00

:smile:
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 15:25   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
spela en lite högre insats på asian -1, dvs att QPR vinner med ett mål eller fler med insatsen åter vid uddamålsförlust samt en liten liten peng på att de vinner med 3 mot mot 1 och att då Burnley också spräcker QPR's 0:a hemma denna säsong.

QPR -1 @ 2.60
Correct score: 3-1 @ 15.00

:smile:
Trevlig rek, men jag måste bara fråga en sak. "asian -1, dvs att QPR vinner med ett mål eller fler med insatsen åter vid uddamålsförlust".

Det kan ju inte bli insatsen åter på QPR -1 AH vid uddamålstorsk för hemmalaget? Eller spelar du på någon specialbookie?

ED: Jag är rätt säker på att du menar vid uddamålsseger.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 05:41   #3
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

@speedmagic - you are correct sir. Min miss. Vinst tillbaka vid uddamålsseger ska det givetvis stå.

Senast redigerad av Portugisen den 2010-10-28 klockan 06:26.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td