Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-29, 06:40   #1
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Stryktipset 30/10


Så...vad har vi inför helgen.

Burnley, Leeds, Nottingham är några bortalag med stigande värde.

QPR runt 12% överspelat at the moment...

Många fortfarande som tror på Blackburn - som faktiskt är överspelade mot Chelsea.

Nyheten om att Tevez inte är med kanske kan få in värde i Man C-tvåan...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 10:18   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 187
Standard

Tack för Tevez infon. Orkar inte göra reseach denna helg så denna tråd uppskattas.

Är verkligen Blackburn överstreckade på 11% mot Chelsea? Jag anser att Arsenal matchen är mer skrällvarning än Chelsea faktiskt.

Blir nog topptipset för mig idag, mindre matcher att hålla koll på..
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 12:20   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Topptipset

1x
X2
1x
1x
X2
1x2
1x2
1x
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 12:24   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xtrmntr Visa inlägg
Tack för Tevez infon. Orkar inte göra reseach denna helg så denna tråd uppskattas.

Är verkligen Blackburn överstreckade på 11% mot Chelsea? Jag anser att Arsenal matchen är mer skrällvarning än Chelsea faktiskt.

Blir nog topptipset för mig idag, mindre matcher att hålla koll på..
Hur kan du känna så? Arsenal har ju börjat rulla igen och Fabbe spelar väl från start.. Arsenal kommer köra över West Ham idag, 4-0 typ som vanligt ska man fadea allt jag säger då jag har fel runt 99 gånger av 100..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 13:44   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 272


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Hur kan du känna så? Arsenal har ju börjat rulla igen och Fabbe spelar väl från start.. Arsenal kommer köra över West Ham idag, 4-0 typ som vanligt ska man fadea allt jag säger då jag har fel runt 99 gånger av 100..
Kan bara instämma med det du säger. Förra året gick de inte vinnande ur ett enda Londonderby, varav de förlorade alla matcher mot Londonlagen på bortaplan. Med Fabregas tillbaka i laget har jag svårt att se hur West Ham ska plocka poäng här.

Blackburn på Ewood park är ingen lätt uppgift. Förra säsongen kryssade man mot både Chelsea och Manchester United i slutspurten när båda lagen behövde poängen som mest. Lyckades även besegra Arsenal med 2-1. I och för sig har de inte sett lika starka ut inledningsvis i år, men att Lampard är borta för Chelsea har hittills visat sig vara kostsamt.
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td