Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-02, 12:57   #31
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Läget i Lyon

Skademässigt ser det dock inte lika roligt ut, man har fortsatt många tunga namn i sjukstugan. Senaste, och tyngsta, adderingen är Lisandro, som väntas bli borta tre veckor med vadproblem. Utöver argentinaren hittar vi även de vanliga namnen, Ederson och Delgado, som båda fortsätter sin rehabilitering, den sistnämnda sägs vara som mest någon vecka bort från spelskick. Detsamma sägs om såväl mittfältsterriern Jérémy Toulalan (fotproblem) som Aly Cissokho (baksida lår).
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:01   #32
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Så här skriver Matte på Svenskaspel:

Men bästa spelet i Champions League ikväll är utan tvekan Benfica som är starka på hemmaplan och behöver vinna ikväll för att kunna gå vidare, Lyon är i det närmaste redan klara för avancemang och saknar Lisandro, Lopez, Bastos, Delgado, Toulalan, Ederson, Maukon, Cissokho och Pjanic är tveksam....utan de spelarna så är Lyon chanslösa mot Benfica.
__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:12   #33
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Jag funderar på att lägga en slant på Rangers... Valencia kryssade mot jumbon Zaragoza senast? Rangers är stekheta i inhemska ligan...vad tror ni? 8.00 är ju ett jävligt högt odds.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:22   #34
 
mowglis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
Jag funderar på att lägga en slant på Rangers... Valencia kryssade mot jumbon Zaragoza senast? Rangers är stekheta i inhemska ligan...vad tror ni? 8.00 är ju ett jävligt högt odds.
Observant detta skall granskas, Valencia har ju inte sett för pigga ut de senaste matcherna.
mowgli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:32   #35
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Rangers kan vara ett mycket bra spel, dock ska Valencia på hemmaplan inte underskattas och vips så kan dom göra en kanonmatch.

Ett intressant spel som jag ev funderar på.
__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:33   #36
 
Swzzis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 31
Sharp$: 302


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Benfica vs Lyon 1a 2.10

Benfica måste i princip vinna ikväll om de vill vara med! Lyon är inte lika stort behov av poäng, saknar en del spelare och dessutom har inget franskt lag vunnit på Estádio do Sport Lisboa!
__________________
De gäller att ha känsla för feeling
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Swzzi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:33   #37
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mowgli Visa inlägg
Observant detta skall granskas, Valencia har ju inte sett för pigga ut de senaste matcherna.
Grejen med oddset är väl att Rangers mer eller mindre går för en pinne här då de har en lätt match kvar som räcker för vidare avancemang. Jag resonerar dock som följande att om Valencia inte för spelet tillräckligt och inte hotar Rangers kommer skottarna sakta men säkert ta allt mer plats i matchen. Tror 1-0 till Rangers.

Förövrigt har jag lagt dagens första spel:

Bet Type: Treble
Benfica v Lyon Match Prices
Benfica1.95
Rubin Kazan v Panathinaikos Match Prices
Rubin Kazan1.50
Tottenham v Inter Match Prices
Tottenham2.50
Possible Payout 3.656,25 SEK
1 bet @
500,00 SEK
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:35   #38
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Suger på karamellen ännu men kan bra tänka mig ett spel på Spurs idag, alternativt X i HT och 1 FT...får fundera lite till innan man trycker av.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 13:46   #39
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Ett spel så länge, Chesterfield - Accrington till 1.75 känns riktigt bra.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:18   #40
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Rubin Kazan - Panathinaikos


Rubin Kazan
Rubin har tagit 2 poäng på 3 spelade matcher i CL-gruppspelet, varav 1 poäng på hemmaplan mot Barcelona samt 0-0 borta mot Panathinaikos i de två senaste matcherna. I första matchen förlorade man mot Köpenhamn på bortaplan med 1-0. Resultatet mot Messi och grabbarna i Barcelona, 1-1 på hemmaplan, visar hur starka man är hemma i den kyliga staten Ryssland. Man har för övrigt tagit 16 poäng av 18 möjliga på hemmaplan de senaste 6 matcherna (CL + Ligan), där det enda poängtappet var mot just Barcelona.

I ligan ligger man 2:a efter 26 omgångar spelade. Senast slog man Krylya Sovetov på bortaplan med 0-2. Innan detta spelade man 0-0 borta mot CSKA Moskva, vilket även det är ett mycket bra resultat. Man är alltså inne i en god form. Formen kombinerat med hemmaspelet gör att Rubin får ses som mycket starka favoriter.


Panathinaikos
Panathinaikos har tagit 1 poäng i CL-gruppspelet och den poängen var på hemmaplan mot just Rubin Kazan. Man förlorade med 5-1 borta mot Barcelona samt 0-2 på hemmaplan mot Köpenhamn. Panathinaikos verkar ha svårt i Europasammanhang, där förlusten mot Köpenhamn (0-2) känns som ett lågvattensmärke från deras sida.

I ligan går det dock bättre. Man ligger på en 2:a plats efter 8 omgångar. Efter en stark seger i cupen på bortaplan med 0-5, samt en ännu starkare seger i ligafinalen mot Olympiakos Piraeus med 2-1, så är det nu dags att åka till Ryssland. Man har tagit 17 poäng av 24 möjliga under säsongsinledningen i ligan, vilket känns starkt. Man har vunnit 2 matcher på bortaplan, samt förlorat respektive spelat oavgjort 1 match vardera i ligan.


Noteringar

* Rubin Kazan är starka på hemmaplan med 5 vinster de 6 senaste matcherna.
* Rubin Kazan spelade 1-1 hemma mot Barcelona = Mycket starkt.
* Panathinaikos har vunnit 2 bortamatcher i ligan av 4 möjliga.
* Båda lagen går bra i ligan
* Klimatet kan komma att ställa till problem för Panathinaikos spel.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:20   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kör ett hörnspel som jag såg på annat håll. FCK över 3.5 till 1.80 på Bet365. Känns ju inte alls omöjligt att danskarna kan få fram 4 hörnor.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:23   #42
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Hur stora är chanserna för Manchester United borta mot Bursaspor? Är 1.67 spelvärt?

Barcelona möter Köpenhamn på bortaplan, hur är deras chanser? 1.42 har jag på Barcelona, känns som ett ganska lågt odds för övrigt. Köpenhamn kan överraska, åtminstone med ett kryss.

Benfica möter Lyon på hemmaplan. Lyon verkar sakna ett antal spelare, är 2.00 spelvärt på Benfica?
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:23   #43
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Sugen på Benfica, Spurs och bremen utan ha kollat upp något om den sista.
Cardoza saknas i Benfica såg jag.. Ska väl gå ändå
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:28   #44
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 83
Sharp$: 48
Standard

jag tar detta som felpost.

Senast redigerad av sahara den 2010-11-02 klockan 14:34.
sahara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:33   #45
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
Jag funderar på att lägga en slant på Rangers... Valencia kryssade mot jumbon Zaragoza senast? Rangers är stekheta i inhemska ligan...vad tror ni? 8.00 är ju ett jävligt högt odds.
Jag har lirat Rangers DNB, känns som ett rimligt spel.
reyad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td