Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-23, 15:35   #16
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 59
Sharp$: 597
Standard

nix inte än, frågade han som har hand om jokersystemet och han för en diskussion med ATG så kan komma senare.
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-23, 15:42   #17
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Är detta inte ett löjligt försök att konkurrera/ta andelar av Stryktipset. Det går inte att konkurrera med 50-60 åriga travtipset. Det sitter i ryggraden på äldre, nu även yngre att spela stryktipset och europatipset. Samma som Svenska Spel vill in på travmarknaden
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-23, 17:37   #18
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 59
Sharp$: 597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Är detta inte ett löjligt försök att konkurrera/ta andelar av Stryktipset. Det går inte att konkurrera med 50-60 åriga travtipset. Det sitter i ryggraden på äldre, nu även yngre att spela stryktipset och europatipset. Samma som Svenska Spel vill in på travmarknaden
går ju väldigt enkelt att konkurrera med de är ju giriga. Hade de haft en 80% återbetalningsgrad hade väldigt många fler varit benägna att ge det en chans. Att man tror att man ska kunna behålla 35% av det man omsätter är ju bara trögt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+10)
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-23, 17:55   #19
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storkillen Visa inlägg
går ju väldigt enkelt att konkurrera med de är ju giriga. Hade de haft en 80% återbetalningsgrad hade väldigt många fler varit benägna att ge det en chans. Att man tror att man ska kunna behålla 35% av det man omsätter är ju bara trögt.
Lägg därtill stöld.

Jag kanske spelar någon gång men bara med en fet jackpot, vilket iofs lär vara nästan konstant...

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-06, 18:56   #20
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 59
Sharp$: 597
Standard

tror ni någon löser 9 rätt idag efter att chelsea spelat 1-1. Jag tror inte det och hoppas att där blir en jackpot så man får reda på vad den blir.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+9)
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-08, 11:34   #21
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storkillen Visa inlägg
tror ni någon löser 9 rätt idag efter att chelsea spelat 1-1. Jag tror inte det och hoppas att där blir en jackpot så man får reda på vad den blir.
77.000

Förvisso bra betalt.

ATG hade uppenbarligen jackpot i sikte när de valde in Chelsea, Atalanta, Real madrid Alaves mfl men det sket sig tack vare nämnda X.

Själv gjorde jag några småsystem ett med spik X under i Chelseamatchen, ett med 1X2 under och ett med 1ÖU och skrällar på andra håll.

8 sjuor på 108 kr satsade med potential för ensamvinst.
Missade mitt val 1X under i Celta - Barca på alla tre kupongerna och slösade Wildcard på Juve-matchen.

Sjukt kul att följa iaf fast så prickade jag också X i Chelsea-matchen.


Inget dumt spel B9, fast kupongen är mer än lovligt knölig....



Edit:
Vad som fick mig att spela var att jag lyssnade på ATGs tipsprogram om B9, när de avrundade med att de minsann skulle ha många rätt och att omgången såg enkel ut var jag bara tvungen att göra några lappar som gick hårt för potten.
Ju större de är desto tyngre faller de

Det finns inga "enkla omgångar", bara dito utfall.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-11-08 klockan 11:41.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-08, 15:18   #22
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Ny Lina

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-11-08 klockan 16:20.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td