Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-15, 11:01   #16
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror på en målsnål match mellan Milan-Tottenham. Har spelat under 2.5 till 1.95. Tottenham kommer förmodligen gå ut väldigt defensivt samtidigt som båda lagen har problem med skador. Bale och Modric är två viktiga offensiva pjäser som är borta för Spurs. Milan har bl.a. Boateng, Pirlo, Ambrosini och Zambrotta skadade. Dom har även Cassano, Emanuelson och van Bommel indisponibla.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 11:25   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 716
Standard

Milan har klarat sig bra utan deras avbräck.

Vi har fått tillbaka Gautuso och Nesta, så det blir bra det här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Astung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 11:44   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror åxå på milan, jag tycker inte att Tottenham har alls samma vida spel som man har med Bale och Modric på plan, och Crouch är inte samma hot vs Nesta å Silva, som zlatan mot Dawson och Gallas, i min mening då..

Sen finns det väl mest rutin av alla lag i detta Milan, så att dem kniper en om än rätt tajt vinst idag känns inte alltför avlägset... Crouch är ju som vi alla vet bäst i luften men utan Bales inlägg tror jag inte vi får alltför mycket sånt spel (Lennon brukar blanda å ge friskt när det gäller inlägg).. Jag tror spelet kommer att centreras och Milans 2 defensiva mittfältare tar över van der Vaart, vilket kommer leda till att VDR försvinner lite ur matchen.

Det är min första känsla iaf, både VDR och Zlatan lär dock vara extra taggade med tanke på deras historia, får se vem som drar det längsta strået idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 12:10   #19
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fel.

Senast redigerad av Iamthelegion den 2011-02-15 klockan 12:11.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 12:55   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 31
Standard

X2 på Valencia - Schalke till 2.11 tycker jag lockar väldigt mycket. Någon som har lite större insikt i klubbarna? Så jäkla bra är ju inte Valencia.
bobie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 12:57   #21
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mim1133 Visa inlägg
Tror att både Milan och Valencia kommer gå för hemmavinster.

De är bättre än lagen de möter och vinner man inte hemma är det svårt att gå vidare i CL.

Tottenham har som ni säkert vet Bale borta och det betyder mycket.
Van der Vaart ska tydligen starta nu ändå dock tror jag inte att han kan gå för fullt.
Modric är med truppen men opererades sig nyligen och får som mest ett inhopp i denna match.
Tottenham är ett bra lag men dessa avbräck så ska milan inte ha några problem att vinna.
Tror på 2-0.

Valencia och Schalke håller jag som jämnbra lag.
Dock tycker jag att Valencia ser starkare ut förtillfället men Schalke kan mycket väl ställa till med problem. Valencia borta tror jag blir försvårt, blir målsnålt då Schalke har en storspelande Neuer i mål! 1-0 eller 2-1 känns rimligt.

Spelar dessa två etter i en dubbel och hoppas den går vägen.
2.80 får jag i odds på Unibet.

Funderar även på att spela Zlatan som målskytt till 2.35 på Unibet.

Vad tror ni?
Va sjukt, har spelat exat likadant. En dubbel på Mil-Vale, och Zlatan som målskytt
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 13:36   #22
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 102

Mina spel
Stats: 51 - 61 - 4
ROI: 112.16%
Vinstprocent: 46.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Va sjukt, har spelat exat likadant. En dubbel på Mil-Vale, och Zlatan som målskytt
Då jobbar vi in den tillsammans!
mim1133 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 13:54   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bobie Visa inlägg
X2 på Valencia - Schalke till 2.11 tycker jag lockar väldigt mycket. Någon som har lite större insikt i klubbarna? Så jäkla bra är ju inte Valencia.
7-2-1 på dem senaste 10 har valencia (1 oavgjord, 1 förlust i copa del rey som man inte priar med tanke på att man är vidare i CL)

Senaste 10 hemmamatcherna för Valencia 8-2-0 27-10 i målskillnad..

Schalkes senaste 10 borta 5-3-2 (räknar man bort träningsmatcherna blir det 4-2-1) inte så illa, men har på dem senaste 5 tävlingsmatcherna "bara" gjort 5 mål framåt.. Man är starka defensiva, men i inhemska ligan har man bara lyckats göra 2 mål på 5 matcher i år, inte speciellt bra.

Mata är ett frågetecken för Valencia, Sanchez och Albelda är borta på lång tid.

Schalke verkar ha fullt lag.

Jag gillar kvicka Valencia mot lite trögare tyskar idag, och med Schalkes målgörar problem kontra Valencias skickliga anfall så tror jag på Valencia idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 13:59   #24
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Shoreline, oerhört fina ord, underskatta inte Tottenham!

Många tror på en målsnål match ikväll, det tror inte jag. Gomes & försvaret i Tottenham är allt annat än stabilt, tabbar är vardag.

Harry har gått ut och sagt att man kommer spela sin klassiska offensiva fotboll, full fart framåt!

Jag har lirat över2.5 och det är inte omöjligt att Tottenham tar poäng!


Antar att det är endast fair om jag berättar att jag är tottenhamsupporter

COYS
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:15   #25
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Jag är Arsenal och ska ju egentligen avsky Spurs. Men jag har inte sett dem som en sportslig rival, på allvar, förns i år & har därför svårt att tycka illa om dem.

Men är det någon som på allvar tror att Milan får en lätt match när man ställer upp med Abate och Antonini i backlinjen?
Om Lennon är i form kommer han springa sönder Antonini och förr eller senare hittar han in med ett inlägg till Crouch/V.D.V.
Milan - grym offensiv, absolut. Men trots att Spurs lär ställa Palacios - Sandro centralt så vinner Milan knappt den kampen heller med Gattuso - Flamini.

Jag kör en mindre insats på tvåan som jag tycker är för hög.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:42   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 220
Standard

Att spela Tottenham tycker jag inte alls är nån bra idé, de är nöjda med oavgjort.
BTrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:52   #27
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

Kör Robinho målskytt till 3.00 @ NB
I övrigt inget intressant, möjligen på liven.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 15:53   #28
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 903

Rekarns mix
Stats: 22 - 21 - 1
ROI: 150.95%
Vinstprocent: 51.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
mja, 0-0 hemma är ett bra resultat. då räcker det med kryss borta.

Efter att ha läst lite förhandsintervjuer med Redknapp så verkar det dock som att Spurs kommer gå för mål på San Siro.

Tycker inte alls att Milan är bättre än Spurs. Serie A är RIKTIGT dålig just nu och även om Milan har en stark offensiv så har man ett uselt mittfält (på den här nivån) och har Lennon och V.D.Vaart vaknat på rätt sida så har jag svårt att se hur försvaret ska hänga med.

Spurs känns dessutom rätt sorglösa i sitt spel. Man går in och kör och tänker inte efter så mycket. Hade det inte varit för alla skador hade jag trott till 100% på att Spurs går vidare, nu blir det aningen jämnare.

Hmm.. att säga att 0-0 hemma är ett bra resultat och att påstå att Milan och Valencia skulle vara nöjda med dessa resultat tror jag är väldigt felaktigt.

Som någon tidigare sa i tråden så är hemmasegrar dödsviktiga i CL och eftersom att både Milan och Valencia är favoriter är det självklart att de är missnöjda med ett kryss. På hemmaplan kan både Schalke och Tottenham höja sig några snäpp och därför tror jag Milan och Valencia skulle vara missnöjda med 0-0 hemma.

Rätta mig om jag har fel
Rekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 16:05   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Såhär kände jag det senast jag lirade på Milan hemma i CL.




Dock måste jag säga att det bör vara en klar vinst, tyvärr vågar jag som sagt inte spela på CL..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+5), Lawio (+1), Blixth1958 (+1)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 16:19   #30
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag insåg att jag inte cappar bättre än bookies i dessa stora ligor för länge sedan, sitt bara ner med en kall och njut av matchen istället.

Det är dock väldigt kul att läsa 15olika ideér om varje match.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td