Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-08, 17:16   #16
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bybbe Visa inlägg
Är väldigt sugen på Preston-Leeds 2 till 2.10 på Unibet. Preston ligger klart sist i Championship, samtidigt som varje poäng är viktig för Leeds behöver segrar för att minst hålla sin plats så man får kvala om PL-spel. Men är det någon som har mer koll på tex skador?

Läste nu att Leeds har 0-5-5 på sina tio senaste matcher spelade på en vardag i Championship, haha. Därav åtta av de spelade på en tisdag. Dags att bryta trenden, eller?
Hehe om de varit tvärtom hade du tagit det som positivt också antar jag? Man kan vända och vrida på saker lite som man vill. Jag tror inte att värdet är stort om det ens existerar till 2,1. Det fanns 2,25 på de flesta engelska bookies i morse och det fanns det förhoppningsvis värde i för det lirade jag. Till 2,1 är mitt råd att avstå.
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 17:51   #17
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

Det du säger är korrekt. Det ska även tilläggas att jag kanske inte är den bästa experten när det kmr till ukrainska ligan. Men kollar man på Shaktars målskillnaden den här säsongen och förra så är det tydligt att det är överkörning av andra lag som vi snackar om här. Och de fyra senaste säsongerna har slutat med samma 3 lag i topp hela tiden, med karkiv på tredje plats hela tiden. Samma situation i år också.

Men frågan är om 0-2 till Roma ligger under 4%. Det här är alltså ett Roma som tog andraplatsen i Serie A förra säsongen med endast två poäng bakom CL vinnande inter. Sen visst, den här säsongen är flopp, men inte extrem flopp. Och i min värld är det grunden i laget som är den största förklarande faktorn. Och Shaktar - Roma. Ja frågan är väl vilket lag är bäst just nu? Svaret är väl troligtvis Shaktar, men inte dramatiskt mycket bättre!

Sedan är det väl allmänt accepterat att storlag och rutinerade spelare alltid tänder till extra när de väl hör champions leauge låten spelas.

Men visst, bilden av det här skrämmer mig mäkta mycket
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 17:58   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Preston har ändå visat tendenser till att vara svårslagna sista tiden. De har tagit ledningn i 4/5 senaste och endast förlorat en av dessa matcher. Jag hade nog inte rört Leeds till 2.10, funderar faktiskt på att sälja Leeds till de oddset. Ger Leeds ca 45% chans att vinna.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 17:58   #19
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av madjedo Visa inlägg
Det du säger är korrekt. Det ska även tilläggas att jag kanske inte är den bästa experten när det kmr till ukrainska ligan. Men kollar man på Shaktars målskillnaden den här säsongen och förra så är det tydligt att det är överkörning av andra lag som vi snackar om här. Och de fyra senaste säsongerna har slutat med samma 3 lag i topp hela tiden, med karkiv på tredje plats hela tiden. Samma situation i år också.

Men frågan är om 0-2 till Roma ligger under 4%. Det här är alltså ett Roma som tog andraplatsen i Serie A förra säsongen med endast två poäng bakom CL vinnande inter. Sen visst, den här säsongen är flopp, men inte extrem flopp. Och i min värld är det grunden i laget som är den största förklarande faktorn. Och Shaktar - Roma. Ja frågan är väl vilket lag är bäst just nu? Svaret är väl troligtvis Shaktar, men inte dramatiskt mycket bättre!

Sedan är det väl allmänt accepterat att storlag och rutinerade spelare alltid tänder till extra när de väl hör champions leauge låten spelas.

Men visst, bilden av det här skrämmer mig mäkta mycket
Jag vet ej om de har 4 % chans eller inte. Men du kan få 30x på betfair och det gör mig tveksam till att värde skulle finnas till 23x degen... Du kan få runt 9x på att Roma går vidare. Kanske bättre värde i det isf?
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 17:59   #20
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 118
Standard

Tror också som jag skrev tidigare att Roma kan vinna. Att spika Shakhtar på Europatipset ikväll är totalt uteslutet. Även om de är favoriter på hemmaplan.
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 18:04   #21
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

haha vinner jag på den här så lägger jag väl in pengar i betfair :P

9x roma går vidare, ah jag vet inte. 0-2 oddset är så pass volatilt så jag orkar inte bry mig typ.
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 19:49   #22
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon mer än jag som haft problem med att komma in på sharps ikväll?

Vad tror ni om matchen Kidderminster vs Crawley Town i Conference?
Jag har lagt en liten peng på Kidderminster till 3,75 på bet365. Det har sjunkit något nu.

3,75 på Kidderminster låter högt. Kidderminster är i mycket bra form och är urstarka på hemmaplan. De har sex raka vinster på hemmaplan och 11-2 i målskillnad. De spelade bra borta mot topplaget Luton och borde ha vunnit.
K. Briggs är skadad. J. Byrne är fortfarande avstängd.

Crawley är det bästa laget i ligan och kommer att gå upp. De har spelat tre raka 0-0 matcher på bortaplan i Conference, så visst går det att slå dem.

P. Mills, back, John Dempster, back är avstängda i Crawley.
Scott Neilson och Craig McAllister är tveksamma till spel.
Corner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 20:31   #23
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har en hel del spel idag, tror mest på Barca -1.5. Ni som såg första mötet i London förstår kanske hur bra Barcelona var i första halvlek, total utklassning skulle jag vilja uttrycka det och 2-0 där och Arsenal skulle vara väck. Spelar Barca som de kan och som de brukar tror jag på kross, iaf seger med minst 2 mål!

Bra spelvärde ligger även i Bournemouth och Queens Park Rangers båda till 2.37!

Jobba in skiten nu!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td