Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-03, 08:50   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Dagens Fotboll 3/4


För att starta en tråd så är det viktigt att det framgår något konkret inför dagens matcher, tanke, intressanta stats etc.
Att starta en tråd genom "många matcher, återkommer" tas direkt för att sharp$-hora!
I framtiden kommer autobottar sätta dessa starttrådar för att minska på just detta, men tills vidare får vi poängtera detta manuellt.
Tråd öppen för dagens fotboll 3/4, Shoot\\MOD
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 12:02   #2
 
LadyDeWinters avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 156
Sharp$: 160


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Chievo mot Sampdoria idag verkar onekligen vara sönderspelad av camorran, eller har någon annan info? Inga småspelarkulor som flugit in på krysset där.

Edit* Jo, så verkade det vara. Man kan undra hur lagen ställer sig till att spela läggmatch när det är såhär synligt. Nåja, blir enkla x i den på europatipset iaf då streckfördelningen där inte var i närheten.

Senast redigerad av LadyDeWinter den 2011-04-03 klockan 12:08.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 12:09   #3
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Adeccoligaen startar idag i Norge, och det går att gräva en del guld innan bolagen inser vilka lag som kommer att vara fast förankrade i botten. Bolagen har innan säsongen alltid en förmåga att placera in alla lag som på förhand inte är tippade att ingå i en toppstrid i samma fack. Därmed finns det chanser att hitta rejäla överodds i början.
Anyway...

Nybergsund IL-Trysil - Alta IF 2.74, 4u

Nybergsund har inför säsongen tvingats byta ut stora delar av laget pga ekonomiska problem, och det vill inte säga lite. Lagets stjärna som burit laget under de senaste säsongerna har stuckit till Tippeligaen bl.a. Vad gäller resultat så har Nybergsund överlag inte skördat frukt under försäsongen och har endast 1 seger på sina 10 matcher (1 mål gjort senaste sju, 2 oavgjorda 5 förluster). En av dessa matcher spelades mot just Alta (0-1 förlust, knappt ett enda skott på mål för Nybergsund).

Alta har under flera år varit ett lag som blandat och gett. När det väl fungerat så har man kunnat slå alla lag, men likväl förlora mot de som på förhand klassats som underlägsna motståndare. Detta har i sin tur lett till att man undervärderats inför varje säsong. Från Alta-lägret hör man dock goda förhoppningar om att kunna göra en bra säsong, och kanske till och med blanda sig i toppstriden. Försäsongen har haft flera ansikten. Bottennapp mot lag som Tromsdalen (0-3 förlust), men också övertygande insatser mot Tippeligaen-lag (2-1 seger mot Tromsö, samt oavgjort 3-3 mot Stabaek). Sammanlagt har man gått 4-3-2 på sina 9 träningsmatcher.

Senaste 4 Tävlingsmatcherna lagen emellan
2010-09-08 Alta - Nybergsund 1-1
2010-09-05 Nybergsund - Alta 0-1
2009-11-01 Alta - Nybergsund 1-1
2009-05-21 Nybergsund - Alta 1-2

Premiär med allt vad det innebär, men 2.74 är skyhögt.
För min del alltså: Alta IF @ 2.74, 4u

Må alla ha en god dag!
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 12:45   #4
 
Ljungans avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 253


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Syrianska - Gefle idag och jag tror inte riktigt på hemmalaget. Arneng är skadad och Barsom tveksam till start. Hemmalaget har en backlinje som håller S1-klass och jag tror man får det jobbigt att hänga med Frempong på Gefles vänsterkant.

För övrigt lite märkligt att det pratas så lite om Frempong då han är nyckeln till Gefles offensiv och avslutade förra året mycket starkt. Bakåt ser det stabilare ut för Gefle den här säsongen då Olof Mård tagit över Omar Jawos plats i fyrbackslinjen. Rikspressen och en del "experter" tycker det är ett kap av Syrianska att värva Jawo men vi som ser Gefle spela regelbundet är ganska nöjda att slippa se honom bli frånsprungen gång efter annan.

Jag är inte opartisk här då jag håller på Gefle (det finns faktiskt folk som gör det) men jag brukar väldigt sällan spela på Gefles matcher. Idag gör jag dock det och spelar Gefleseger.
Ljungan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 12:49   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
Adeccoligaen startar idag i Norge, och det går att gräva en del guld innan bolagen inser vilka lag som kommer att vara fast förankrade i botten. Bolagen har innan säsongen alltid en förmåga att placera in alla lag som på förhand inte är tippade att ingå i en toppstrid i samma fack. Därmed finns det chanser att hitta rejäla överodds i början.
Anyway...

Nybergsund IL-Trysil - Alta IF 2.74, 4u

Nybergsund har inför säsongen tvingats byta ut stora delar av laget pga ekonomiska problem, och det vill inte säga lite. Lagets stjärna som burit laget under de senaste säsongerna har stuckit till Tippeligaen bl.a. Vad gäller resultat så har Nybergsund överlag inte skördat frukt under försäsongen och har endast 1 seger på sina 10 matcher (1 mål gjort senaste sju, 2 oavgjorda 5 förluster). En av dessa matcher spelades mot just Alta (0-1 förlust, knappt ett enda skott på mål för Nybergsund).

Alta har under flera år varit ett lag som blandat och gett. När det väl fungerat så har man kunnat slå alla lag, men likväl förlora mot de som på förhand klassats som underlägsna motståndare. Detta har i sin tur lett till att man undervärderats inför varje säsong. Från Alta-lägret hör man dock goda förhoppningar om att kunna göra en bra säsong, och kanske till och med blanda sig i toppstriden. Försäsongen har haft flera ansikten. Bottennapp mot lag som Tromsdalen (0-3 förlust), men också övertygande insatser mot Tippeligaen-lag (2-1 seger mot Tromsö, samt oavgjort 3-3 mot Stabaek). Sammanlagt har man gått 4-3-2 på sina 9 träningsmatcher.

Senaste 4 Tävlingsmatcherna lagen emellan
2010-09-08 Alta - Nybergsund 1-1
2010-09-05 Nybergsund - Alta 0-1
2009-11-01 Alta - Nybergsund 1-1
2009-05-21 Nybergsund - Alta 1-2

Premiär med allt vad det innebär, men 2.74 är skyhögt.
För min del alltså: Alta IF @ 2.74, 4u

Må alla ha en god dag!
Berra du är rätt ute i dina tankar. Den absolut viktigaste skillnaden på Trysil i år och ifjol är att dem står utan Kim Ojo som gått till Brann i Tippeligan. En spelare som har toppklass och som ordnade massvis med poäng helt på egen hand 2010. Bara för att förklara hur pass vass killen är så gjorde han 1 mål på Rosenborg samt spela fram till det andra och hade därutöver 3 ribbträffar, som ensam forward dessutom.

NIL slår mycket långbollar och det var ju lyckat då man hade en forward som löpte ifrån alla försvar och vann allt av huvuddueller. Men i år har man sin svagaste länk framåt men trots det har man valt att behålla samma spelstil. Jag har sett laget ett par gånger i år och det luktar bottenstrid lång väg.

Endaste hotet framåt ser jag i "Mendy" som ofta spelar i en kantroll där han utmanar varje gång men han får nog svårt utan sin lagkompis Ojo i år.

Alta har fått tillbaka mittfälltsdirigenten Gauseth som stundtals var överlägsen i den rollen 2010. En viktig bricka idag och kan bara Alta komma upp i normal standard så vinner man detta. Oddset känns spelbart ner till 2.20
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 12:51   #6
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg
Chievo mot Sampdoria idag verkar onekligen vara sönderspelad av camorran, eller har någon annan info? Inga småspelarkulor som flugit in på krysset där.

Edit* Jo, så verkade det vara. Man kan undra hur lagen ställer sig till att spela läggmatch när det är såhär synligt. Nåja, blir enkla x i den på europatipset iaf då streckfördelningen där inte var i närheten.
När du är inne på det kan jag påpeka att även Genoa-Cagliari drabbades av att X spelades ner mot 2.1-2.2 ganska tidigt. Det ser dock ut att ha studsat upp en aning nu, typ 2.4. Inte alls lika tydlig som Chievomatchen alltså, men då jag var tidigt ute med mitt europatips så fick det bli singelkryss på båda dessa drabbningar.

Edit: Sen var ju hemmasegern för Brescia igår rätt skum med. Man undrar ju om UEFA har något intresse av att utreda detta italienska fenomen eller om det är så att Platini smäller in halva lönen varje vecka på dessa matcher själv.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end

Senast redigerad av DamageINC den 2011-04-03 klockan 13:04.
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td