Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-06, 15:30   #31
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
2008/2009: Barcelona vann bortamatchen mot Shakhtar med 1-2 och förlorade hemmamatchen med 2-3.
Det var en betydelselös match.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 15:33   #32
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

*Två utav tre klubbar som har gjort fler än två mål på Barça på Camp Nou i CL kommer från Ukraina; Shakhtar och Dynamo Kiev.
*Shakhtar har vunnit 31 utav 35 matcher den här säsongen.
*Shakhtar har spelat mot spanska lag tolv gånger och endast vunnit två – mot just Barça.
*Den ukrainska maskinen har vunnit nio utav deras tio senaste matcher CL i år, med ett målfacit på 26 mål.
*Shakhtar har bäst snitt på deras skott; 57 % av skotten hamnar i mål.

Kan inte påstå att det är speciellt relevant fakta men för en som lagt en (smått ironisk) peng på X2 infinner sig något slags ljus i den för dagen allt för mörka tunneln

Shakhtaaaar
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 17:02   #33
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Samtliga av de där matcherna har dock varit i gruppspelen om jag inte missminner mig och de hade liten för att inte säga ingen påverkan på Barcelonas resultat totalt i turneringen.

Barcelona skojade friskt med Arsenal i 2 matcher, slarvade bort segern på Emirates, men om allt är som en vanlig dag ska ju Barcelona vinna detta. Sen hur många måls skillnad det blir är upp till "ryssarnas" förmåga att producera och hålla tätt.
Det är korrekt att det var grupp spels matcher men det var dock inte på det sättet att det inte hade någon påverkan på barcelona i just grupp spelet.
Både barcelona och inter var ju illa ute då faktiskt de låg 3a samt 4a ett tag.
Det krävdes 1-2 vinster mot just inter för att ta sig vidare, vilket inte alltid kan vara så lätt eftersom det är ett storlag och mourinho tränade dem. Det var väl även det året som inter slog ut barca i semin och vann hem hela turneringen? det behövdes även att inte ett av de rysk/ukrainska lagen tog 2 vinster mot det ena laget, (Rubin låg nog 1a då om jag inte minns fel) för barcelona att kunna knipa första platsen.

Men ja, barcelona ska ju vara klara favoriter i denna match utan tvekan men värdet i att spela den matchen är låg då oddset ligger på 1.20 rak vinst.
Möjligt att det finns något annat spel med värde i men jag avstår då Shakhtar ändå har styrkan att skrälla, deras kontringar kan bli riktigt farliga mot ett högt försvarsspelande barca.
ifall jag spelar blir det nog som några andra nämnt i forumet att Båda lagen gör mål till ja, över 2.0 var det iaf.

Spelar istället United AH 0.25 till 2.08 ikväll.
Såg senaste matchen lagen emellan och United var ju det bättre laget men fick en orättvis straff emot sig vilket blev vändningen för chelsea.
Rooney har hittar formen igen och kommer vara avstängd i ligan vilket kommer att tända till för honom, hoppas jag.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 17:19   #34
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Som sagt Poja_90

Matchen hemma mot Shakhtar 08 var betydelselös för Barca då dom redan var klara gruppvinnare, samtidigt som Shakhtar hade möjlighet att klättra upp till en andra plats vid vinst. Barca hade en reservlagsbetonad laguppställning
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 17:21   #35
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Det är korrekt att det var grupp spels matcher men det var dock inte på det sättet att det inte hade någon påverkan på barcelona i just grupp spelet.
Både barcelona och inter var ju illa ute då faktiskt de låg 3a samt 4a ett tag.
Det krävdes 1-2 vinster mot just inter för att ta sig vidare, vilket inte alltid kan vara så lätt eftersom det är ett storlag och mourinho tränade dem. Det var väl även det året som inter slog ut barca i semin och vann hem hela turneringen? det behövdes även att inte ett av de rysk/ukrainska lagen tog 2 vinster mot det ena laget, (Rubin låg nog 1a då om jag inte minns fel) för barcelona att kunna knipa första platsen.

Men ja, barcelona ska ju vara klara favoriter i denna match utan tvekan men värdet i att spela den matchen är låg då oddset ligger på 1.20 rak vinst.
Möjligt att det finns något annat spel med värde i men jag avstår då Shakhtar ändå har styrkan att skrälla, deras kontringar kan bli riktigt farliga mot ett högt försvarsspelande barca.
ifall jag spelar blir det nog som några andra nämnt i forumet att Båda lagen gör mål till ja, över 2.0 var det iaf.

Spelar istället United AH 0.25 till 2.08 ikväll.
Såg senaste matchen lagen emellan och United var ju det bättre laget men fick en orättvis straff emot sig vilket blev vändningen för chelsea.
Rooney har hittar formen igen och kommer vara avstängd i ligan vilket kommer att tända till för honom, hoppas jag.
Ja det där kan man ju diskutera, efter två omgångar så ledde Rubin på 4 poäng följt av Barca 3, Inter 2 och Kiev 1.

Efter tre omgångar var ställningen Rubin 5, Inter 5, Barca 4 och Kiev 2.

Då hade Barca kvar Inter hemma och Kiev borta, ingen dans på rosor på förhand men de vann bägge.

Inter hade således Barca borta och sedan Rubin hemma i sista avgörande alltså var Barca klara redan efter näst sista omgången.

De gjorde inget bra gruppsspel, det stämmer men de tog sig vidare. Årets upplaga är i mitt tycke bra mycket vassare. Finner dock inget värde i Barca som du säger utan sitter på Shakhtar +2 och Utd+0.25 just nu.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 17:21   #36
 
hoops avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 509


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Shaktar +2 finns för 2.20 på bet365 nu. Hoppas på det och över 3.5. Tror detta blir en målrik affär.
hoop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 17:38   #37
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Chygrynskiy missar matchen.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 17:58   #38
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ja det där kan man ju diskutera, efter två omgångar så ledde Rubin på 4 poäng följt av Barca 3, Inter 2 och Kiev 1.

Efter tre omgångar var ställningen Rubin 5, Inter 5, Barca 4 och Kiev 2.

Då hade Barca kvar Inter hemma och Kiev borta, ingen dans på rosor på förhand men de vann bägge.

Inter hade således Barca borta och sedan Rubin hemma i sista avgörande alltså var Barca klara redan efter näst sista omgången.

De gjorde inget bra gruppsspel, det stämmer men de tog sig vidare. Årets upplaga är i mitt tycke bra mycket vassare. Finner dock inget värde i Barca som du säger utan sitter på Shakhtar +2 och Utd+0.25 just nu.
Håller med dig totalt, men det du sa tidigare fick det att låta som en dans på rosor, därav den milda diskussionen

Har samma på united, lycka till!

Zimond, ja det må vara rätt men den senaste diskussionen gick inte ut på mötena med shakhtar utan mötena med rubin och kiev.
och ja, barca möter varken nån av dessa 2 lag ikväll men det är ändå matcher att ha i åtanke inför en sån här match, därför jag påpekade om dom.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 22:10   #39
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Håller med dig totalt, men det du sa tidigare fick det att låta som en dans på rosor, därav den milda diskussionen

Har samma på united, lycka till!

Zimond, ja det må vara rätt men den senaste diskussionen gick inte ut på mötena med shakhtar utan mötena med rubin och kiev.
och ja, barca möter varken nån av dessa 2 lag ikväll men det är ändå matcher att ha i åtanke inför en sån här match, därför jag påpekade om dom.
Nu vann iofs Barca båda mötena med Kiev. Och ja. Dom har haft problem i några matcher mot Rubin. Vad är kontentan av det? Hur har det att göra med Shakhtar?
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 22:11   #40
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Jösses, 18 mål på fyra matcher - och då pratar vi inte om Damallsvenskan utan kvartsfinalerna i Champions League (för herrar). Är man någerlunda begåvad begriper man att det blir 4,5 mål per match. Kul med mycket mål men bara en match känns/är öppen inför returerna, vilket är tråkigt.

Men "This is the fucking Champions League" som herr Baxter en gång sade...

Senast redigerad av Redbull den 2011-04-06 klockan 22:13.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 22:14   #41
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Som sagt tidigare i tråden, vill Barca trasha Shakhtar så gör de det....
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 23:05   #42
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Matchbilden blev som förväntad och självklart satte spelet att båda lagen gjorde mål
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 10:57   #43
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Matchbilden blev som förväntad och självklart satte spelet att båda lagen gjorde mål
Om du skulle kunna utelämna ordet "självklart" i CL sammanhang så vore jag mfl tacksamma.

Posta fortsatta inlägg rörande spel som redan gått in i:

https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/

Som du säkert vet finns det en tråd där du kan avreagera dig om dina CL lir mot förmodan inte skulle sitta.

Tack på förhand.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 11:17   #44
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Om du skulle kunna utelämna ordet "självklart" i CL sammanhang så vore jag mfl tacksamma.

Posta fortsatta inlägg rörande spel som redan gått in i:

https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/

Som du säkert vet finns det en tråd där du kan avreagera dig om dina CL lir mot förmodan inte skulle sitta.

Tack på förhand.
Ska tänka på det till nästa gång!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+5)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td