Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-14, 14:06   #1
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stryktipset 16/4


Hallå!

Det brukar vanligtvis inte komma upp några sådana här trådar, men en annan som är rätt färsk inom ämnet så kan det vara intressant att diskutera lite.

Hade funderat något sånt här, men har knappt någon koll alls i engelska andra-divisionerna så folk som har det får gärna kommentera!
Spoiler:


Ifall det finns folk som är intresserade av att starta bolag tillsammans så kan det också diskuteras här, roligt ifall folk sätter sig samman här på sharps!

Vi får naturligtvis se hur populärt detta blir, är det bara några som svarar så kanske det inte är direkt lönt att starta en sådan här tråd. Men man måste alltid testa!

vad har ni för rader?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-14, 17:36   #2
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Då blev man väl drabbad här borta, ser bilden. Men det är väl fullmatat med virus, trojaner och skit ändå i den här burken så ingen skada skedd.
Haha, isåfall måste min också vara fullproppad med skit. Kan inte se hur bilden kan ha virus i sig, men men.. Ber om ursäkt isåfall!

Men det ändrar ju ändå inte trådens mål, få fram en liten diskussion nu!

Försöker ladda upp samma igen, fast via en annan dator

__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 06:55   #3
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Suck...det är inget virus...bara att den är via fuskbugg som är en "osäker" sida.

Fondell: imponerande sheet. Men varför lägger du en rad som ger dig om tur kanske 10 tusen i utdelning?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 08:22   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard


OT RENSAT!
Nu diskuterar vi stryktipsomgången och inte huruvida bilden har virus i sig eller ej. För det har den inte. Reagerar den får ni kontakta er antivirusleverantör. //MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 12:30   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

sunderland svenska folket har 12% på den average bookies 28% både på x och 2a.

Birmingham har 65 % hos svenska folket och bara 42 % hos avg bookies

Everton SF 69% AVG Bookies 55% o 26% på x

Hull och Leeds kraftigt överstreckade hos SF över 70% ,Bookies avg ruint 50 %

Borde nog va lite mer streck på sunderland oxå??

Svenska folkets Oms lite drygt 6 miljoner när dom här siffrorna togs.

bookies siffror från Oddsportal.

dessa matcher e dom som är anmärkningsvärda skillnader på. bra att kolla upp!

Senast redigerad av robbson11 den 2011-04-15 klockan 12:33.
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 14:31   #6
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ja Birmingham är årets hetaste fade hittils - helt orimligt överspelad.

Då en del sidor har Birmingham som "säker match" kan vi nog räkna med att de letar sig upp över 70% tills imorgon.

Robbson, då engelsk fotboll alltid är hårt spelad på Betfair skulle jag säga att det är ett bättre riktmärke än oddsportals snitt, även om de ibland ger liknande odds...

Senast redigerad av Portugisen den 2011-04-15 klockan 14:32.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 01:14   #7
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Håller på att analysera mötena nu. Kommit halvvägs, lägger ner 8-12 kr på stryktipset, ditt system verkar många kronor dyrare
Jag hoppas West Brom "skräller" mot Chelsea och kryssar. Hoppas också på att Sunderland kryssar borta, känns som något båda lagen skulle vara nöjda med.

EDIT: blev följande

Senast redigerad av hardballs den 2011-04-16 klockan 12:11. Anledning: +Kupongen
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 01:16   #8
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Suck...det är inget virus...bara att den är via fuskbugg som är en "osäker" sida.

Fondell: imponerande sheet. Men varför lägger du en rad som ger dig om tur kanske 10 tusen i utdelning?
Hallå!

Angående mitt sheet, så tippar jag inte längre (därför det inte rör sig) är nog också lite för lite matcher för att bli imponerande. Men en bra start onekligen, tack!

Är inte alls van vid att spela på stryktipset/europatipset. Lirat det två gånger nu, och ska köra det lite nu då jag tar en/två veckors paus från tippandet (har inte tid just nu).

Och jag är inte ute efter skrällar, jag är ute efter lite kaffepengar

Men intressant det med streckningarna, var kollar man bookies??
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 08:50   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 16
Sharp$: 3
Standard

Tittar man på förra veckans rad så var väl den helt utan skrällar men gav ändå 8000 spänn. Skulle fondells rad sitta med ett gäng kryss tror jag nog den skulle kunna ge en bit över 20000.
1X på Mjällby känns osäkert. Jag tror mer på Kalmar där faktiskt. Mjällby passade runt bollen fint på sin egen planhalva i matchen mot AIK men skapade faktiskt inte en enda riktig målchans på hela matchen. Det enda skottet på mål man hade kanske skulle resultera i mål en gång på tusen. Svår match, men jag kan inte utelämna KFF här.
Vad gäller Birmingham håller jag med skribenterna ovan om att de blivit alldeles för stora favoriter.
probie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 09:57   #10
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

rak etta på Mjällby! De spelar mot Kalmar hemma nu, 3 poäng är ett måste. Efter det möter man MFF borta där man inte räkna med poäng. 0 eller 1 poäng är för lite efter 4 matcher. Ni kan säga vad ni vill, men Mjällby kommer vinna detta - inside information!

raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 12:21   #11
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av probie Visa inlägg
Tittar man på förra veckans rad så var väl den helt utan skrällar men gav ändå 8000 spänn. Skulle fondells rad sitta med ett gäng kryss tror jag nog den skulle kunna ge en bit över 20000.
1X på Mjällby känns osäkert. Jag tror mer på Kalmar där faktiskt. Mjällby passade runt bollen fint på sin egen planhalva i matchen mot AIK men skapade faktiskt inte en enda riktig målchans på hela matchen. Det enda skottet på mål man hade kanske skulle resultera i mål en gång på tusen. Svår match, men jag kan inte utelämna KFF här.
Vad gäller Birmingham håller jag med skribenterna ovan om att de blivit alldeles för stora favoriter.
Har inte kört den raden, i nya så har jag helgardering på mjällby. Men raabin tror han är kung bara för att han lirar där

Citat:
men Mjällby kommer vinna detta - inside information!
Heja för mig också, mr mjällby!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-04-16 klockan 12:24.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 13:18   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard



Inga kommentarer =))
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td