Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-17, 15:53   #16
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 1185
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Håller med och tror på barca oxå. Även Ö 2.5 till 1.70 lockar
Jag kör på den
lillnilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:29   #17
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Ni som tror på Real idag ska komma ihåg att Real är betydligt starkare på hemmaplan än på bortaplan. Jag tycker man ser en avsevärd skillnad i deras spel så fort man har publiken i ryggen på Bernabeu-stadion, mycket mer självförtroende.

Sedan ska man komma ihåg att Barcelona spelade med EN renodlad försvarare (Abidal) i förra mötet vilket Real borde tagit tillvara på. Det kändes som dom hade sin chans att verkligen sätta Barca på plats en gång för alla men den chansen sumpade dom. Nu tränade Busquets idag, samt att Pique ryktas vara tillbaka i försvaret, vilket kommer göra enorm skillnad. Sedan kanske Cesc får göra debut, men det återstår att se.

Barcaseger och överspel känns bra!
Var inte direkt så att Real Madrid spelade dåligt då de mötte Barcelona return i CL på CN. Hade inte domaren förstört ytterligare en match där så hade de kunnat vunnit. Så jag förstår inte riktigt vad du menar med det. Men självklart är man oftast bättre hemma än borta.

Om man ska tänka i dina banor så brukar Barcelona oftast spela som sämst i början av säsongen (Numancia och Hercules som exempel på det). Vilket ska tala för Real Madrid i den här matchen.

D. Alves räknar jag iaf som försvarare, vilket gör att de spelade med TVÅ renodlade försvarare. Utan Alves hade nog kunnat blivit fler mål i baken (med andra ord han gjorde en bra match).

Sedan spelare som inte direkt är i matchform är alltid en chansning om de kommer göra en bra match eller inte. Så det är inte säkert att Busquets och Piqué kommer kunna bidra med samma kvalité som vanligt. Att Cesc som har spelat/tränat ännu mindre än de övriga i laget ska kunna göra någon markant skillnad känns väldigt långsökt och drömtänkande.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:33   #18
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

En fråga, varför är matchtid satt till 23:00? Det är väl väldigt sent sett till att det är europeisk fotboll vi pratar om.

Har för mig att senaste matchtiderna i Spanien var 22:00 förra säsongen, ändrat eller är det bara någon slags högtidsdag?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:45   #19
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4079

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Jag tycker Ronaldo att göra mål till 3.00 är för högt, inte ofta man får så höga odds på att han ska göra mål!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 21:57   #20
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jackee Visa inlägg
Var inte direkt så att Real Madrid spelade dåligt då de mötte Barcelona return i CL på CN. Hade inte domaren förstört ytterligare en match där så hade de kunnat vunnit. Så jag förstår inte riktigt vad du menar med det. Men självklart är man oftast bättre hemma än borta.

Om man ska tänka i dina banor så brukar Barcelona oftast spela som sämst i början av säsongen (Numancia och Hercules som exempel på det). Vilket ska tala för Real Madrid i den här matchen.

D. Alves räknar jag iaf som försvarare, vilket gör att de spelade med TVÅ renodlade försvarare. Utan Alves hade nog kunnat blivit fler mål i baken (med andra ord han gjorde en bra match).

Sedan spelare som inte direkt är i matchform är alltid en chansning om de kommer göra en bra match eller inte. Så det är inte säkert att Busquets och Piqué kommer kunna bidra med samma kvalité som vanligt. Att Cesc som har spelat/tränat ännu mindre än de övriga i laget ska kunna göra någon markant skillnad känns väldigt långsökt och drömtänkande.

Jag nämnde inte D.Alves då hela deras spelsystem kretsar kring att dom har stabila mittbackar. Alves är bland de offensivaste högerbackarna i världen och han är med lika mycket i anfall som en vanlig högerytter. Jag ser han verkligen inte som en renodlad försvarare. Däremot gör han det väldigt bra i försvaret men då krävs det att han har två eller åtminstone en (Pique / Puyol) som täcker upp där bak när han gör sina offensiva löpningar. I förra mötet mot Real spelade man Mascherano / Abidal och Abidal gör det oftast väldigt bra när han hoppar in som mittback, men då krävs det som sagt att han har en säkerhet bredvid sig att lita på (återigen Pique / Puyol. Det hade han inte vilket resulterade i ett otroligt darrigt försvar.

Sen vet jag inte vem som sagt att Busquets eller Pique inte har matchform? De kommer tillföra väldigt mycket . Real hade som sagt sin chans i första mötet. Där borde man absolut vunnit. Lyckas man inte göra det på hemmaplan när Barca spelar otroligt dåligt så kommer man inte göra det på Nou Camp heller.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:05   #21
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Jag tycker Ronaldo att göra mål till 3.00 är för högt, inte ofta man får så höga odds på att han ska göra mål!

Får du detta odds även om han inte startar...?



/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:27   #22
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4079

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Bara om han startar tror jag, men VARFÖR spelade jag inte!!??
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:36   #23
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Bara om han startar tror jag, men VARFÖR spelade jag inte!!??

Har det droppat rejält, eller?


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:37   #24
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Har det droppat rejält, eller?


/Badass
Ronaldo nätade efter 20min.

Jävligt synd perry men mycket bra tänkt.l
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:40   #25
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Ronaldo nätade efter 20min.

Jävligt synd perry men mycket bra tänkt.l

Aah, missade att den börjat redan - sorry! Ser den på Tv4 Sport nu!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td