Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-15, 20:05   #61
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Har försökt reda ut med supporten på MrG angående deras gratisspel då jag inte fått på 2 dagar nu trots att jag spelat både NHL-hockey och OS-curling, men föga förvånande fick jag ju ingen klarhet av dem. De skulle skicka ärendet vidare sa dem. Kan ju hända att de avslutat kampanjen i förtid utan att meddela. Han i supporten prata något om att spelen måste läggas och avslutas samma dag för att de skall gälla. Låter dock som nonsens då jag inte gjort det när jag bettat på NHL. Verkar helt orimligt för övrigt då de flesta OS-marknader är på natten eller tidigt som fan på morgonen så svårt för gemene man att ta del av kampanjen isf. De skulle återkomma på mail så jag väntar... någon annan som varit i kontakt med dem angående detta?
Samma här. När kampanjen kom stod det klart och tydligt att spelen måste läggas och avgöras samma dag. Nu finns raden inte längre där, men ändå påstår det att det gäller. Dock chattade jag med dem även på tisdagen och fick då svaret att det är när man lägger spelet som har betydelse, det spelar ingen roll när det rättas. Jag har även fått gratisspel tidigare dagar utan att alla spel varit avgjorda.

Vi får vänta och se vad/om de svarar, det känns ju som att det vore ganska enkelt för dem att skriva ut precis vad som gäller. Skulle någon kunna lägga in regeltexten på svenska, för jag kommer inte in på andra versioner än den finska så kan jag jämföra om det står samma sak.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 10:09   #62
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Samma här. När kampanjen kom stod det klart och tydligt att spelen måste läggas och avgöras samma dag. Nu finns raden inte längre där, men ändå påstår det att det gäller. Dock chattade jag med dem även på tisdagen och fick då svaret att det är när man lägger spelet som har betydelse, det spelar ingen roll när det rättas. Jag har även fått gratisspel tidigare dagar utan att alla spel varit avgjorda.

Vi får vänta och se vad/om de svarar, det känns ju som att det vore ganska enkelt för dem att skriva ut precis vad som gäller. Skulle någon kunna lägga in regeltexten på svenska, för jag kommer inte in på andra versioner än den finska så kan jag jämföra om det står samma sak.
Det har alltid fungerat precis tvärtom på Unibet/MrGreen/PAF. Bonusen triggas när spelet rättas.

Har supporten rätt i detta fall så innebär det att gratisspelen krediteras manuellt.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 12:04   #63
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 99
Sharp$: 567
Standard

Fick målbonusen från redbet på OS-hockeyn, men ser ut att vara 50kr per mål.
Ska man:
1 vara snabb och lägga spelet
2 kontakta support och påpeka fel

om man lägger snabbt, kan dom ändra beloppet så att det blir rätt? isåfall kommer man ha bokat för dubbelt så mycket på smarkets...
Strangelovee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 12:13   #64
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strangelovee Visa inlägg
Fick målbonusen från redbet på OS-hockeyn, men ser ut att vara 50kr per mål.
Ska man:
1 vara snabb och lägga spelet
2 kontakta support och påpeka fel

om man lägger snabbt, kan dom ändra beloppet så att det blir rätt? isåfall kommer man ha bokat för dubbelt så mycket på smarkets...
Jag valde alternativ nummer ett.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 12:15   #65
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 42
Sharp$: 645
Standard

Eller alternativ 3, chilla

Såhär fungerar det:

- Spela på 1x2 marknaden eller Money line
(oavgjort gäller inte) på laget du tror vinner.
- Ditt spel måste vara på 250kr eller mer (inget minimum odds)
för varje mål ditt lag gör så får du 50kr i form av ett gratisspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strangelovee (+5)
beckman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 13:00   #66
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Ang. MrG OS-kampanj:

"Regler och villkor:
"Kampanjen avser hädanefter hela "Vinter-OS-gratisspel"-kampanjen. Kampanjen pågår från 9:e februari 2018 kl. 12:00 till 25:e februari 23:59. Max ett (1) gratisspel per spelare och dag. För att ta del av erbjudandet och få ett gratisspel måste spelare spela för minst 300kr under en kampanjdag. En kampanjdag räknas som tiden mellan 00:00 - 23:59 under en dag under vinter-os. Endast spel på vintersport eller ishockey räknas. Minsta kvalificerande odds är 1.80. Gratisspelet på 100 kronor krediteras till spelarens konto när de kvalificerande spelen avräknats...."

Det är från mailet som jag fick före OS drog igång. Det känns inte glasklart att spelet måste läggas och avgöras samma dag. Jag ser vad som står, men tycker att det kan tolkas olika. Det frågade jag också supporten före OS som då intygade mig att jag bara kan få ett gratisspel om dagen och att spelet måste avgöras samma dag för att få gratisspel den dagen, men att det inte spelade någon roll när jag la spelen. Jag kunde alltså lägga 4 spel samma dag men där avgörandet var olika dagar och således få 4 gratisspel. Men nu verkar det ju vara annat... väntar också fortfarande på svar från supporten. De sa att de skulle maila.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 16:11   #67
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Vilken besvikelse MrGreen är, har lagt spel varje dag och inte fått något gratisspel. Varje gång jag försöker kontakta supporten via chatt står det "Vi ber om ursäkt för besväret. För närvarande finns ingen agent för ditt valda språk ledig. Du kan antingen vänta tills en agent på ditt valda språk finns ledig, eller så kan en av våra engelsktalande agenter hjälpa dig nu".

Dessutom att de håller på och ändrar i sina villkor på en redan publicerad och aktiv kampanj mitt under OS, riktigt fult.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 12:42   #68
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Hej ******!


Hopaps att allt är bra med dig.

Jag återkommer till dig med dina missade free bet från våran OS kampanj.

Det är som så att det spel man placerar för att kvalificera sig måste rättas samma dag för att man ska kunna få sitt frispel.

Den 12 februari la du ett spel som rättades den 13 februari på natten. Detsamma gäller spelet som du sedan la den 13 februari men blev inte rättat förän 14 februari.

Av denna anledning så har du inte kvalificerat dig för frispelen och vi kan dessvärre inte lägga till dom i efterhand.

Är något oklart så återkom till oss så ska vi kika vidare på detta.

Har du fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss via chatt, E-post eller telefon.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning,

Michell
Kundservice
Mr Green
https://www.mrgreen.com/

---------------------------------------------
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 12:47   #69
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hej ******!


Hopaps att allt är bra med dig.

Jag återkommer till dig med dina missade free bet från våran OS kampanj.

Det är som så att det spel man placerar för att kvalificera sig måste rättas samma dag för att man ska kunna få sitt frispel.

Den 12 februari la du ett spel som rättades den 13 februari på natten. Detsamma gäller spelet som du sedan la den 13 februari men blev inte rättat förän 14 februari.

Av denna anledning så har du inte kvalificerat dig för frispelen och vi kan dessvärre inte lägga till dom i efterhand.

Är något oklart så återkom till oss så ska vi kika vidare på detta.

Har du fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss via chatt, E-post eller telefon.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning,

Michell
Kundservice
Mr Green
https://www.mrgreen.com/

---------------------------------------------
& ditt problem eftersom du postar här är ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 15:01   #70
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hej ******!


Hopaps att allt är bra med dig.

Jag återkommer till dig med dina missade free bet från våran OS kampanj.

Det är som så att det spel man placerar för att kvalificera sig måste rättas samma dag för att man ska kunna få sitt frispel.

Den 12 februari la du ett spel som rättades den 13 februari på natten. Detsamma gäller spelet som du sedan la den 13 februari men blev inte rättat förän 14 februari.

Av denna anledning så har du inte kvalificerat dig för frispelen och vi kan dessvärre inte lägga till dom i efterhand.

Är något oklart så återkom till oss så ska vi kika vidare på detta.

Har du fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss via chatt, E-post eller telefon.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning,

Michell
Kundservice
Mr Green
https://www.mrgreen.com/

---------------------------------------------
Mr Greens oddsavdelning har alltid varit oseriösa och inkompetenta. Trist att vi har följt reglerna men inte får våra gratisspel ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
& ditt problem eftersom du postar här är ?
Högst relevant för tråden, var inte otrevlig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Morgan007 (+5)
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 17:33   #71
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Mr Greens oddsavdelning har alltid varit oseriösa och inkompetenta. Trist att vi har följt reglerna men inte får våra gratisspel ändå.



Högst relevant för tråden, var inte otrevlig.
Absolut relevant.

Har fått typ samma mail. Ringde då upp dem istället och personen jag fick prata med då ansåg absolut att jag borde ha gratisspelen och att man inte skulle behöva lägga spelen och att de rättats samma dag (något vi båda ansåg som ett orimligt krav då de flesta events är på natten och tidigt på morgonen). Han skulle ta det vidare, men jag har dock inget svar ännu.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 18:10   #72
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 99
Sharp$: 567
Standard

Någon som fått freebetet från den här kampanjen?
https://se.unibet.com/promotions/spo...Code=000227458

Eller är det nästa helg man får det?
Strangelovee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 18:12   #73
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strangelovee Visa inlägg
Någon som fått freebetet från den här kampanjen?
https://se.unibet.com/promotions/spo...Code=000227458

Eller är det nästa helg man får det?
Ja, jag har fått det. Fanns när jag loggade in i morses.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 20:24   #74
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Fick också mitt från Unibet imorse. Mrgreen har jag precis samma problem som ni andra med, men har börjat lägga spel samma dag, får se om de t hjälper...
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-17, 21:21   #75
jhh
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 18
Sharp$: 964
Standard

Har lagt mina spel samma dag som avgörande på MrGreen och fått alla freebet så det har funkat fint.
jhh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td