Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-20, 22:11   #136
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
200 SEK tillbaka som gratisspel vid förlust

Placera ett spel på valfri ishockeymatch på torsdagar, inklusive NHL på fredagmornar, och om du förlorar så får du pengarna tillbaka som ett gratisspel. Vi matchar din insats upp till 200 kr.

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149884

Man Utd - Wolverhampton: Spela för 100 och få 200
Placera ett spel för 100 kr eller mer på Manchester United - Wolverhampton, så ger vi dig ett gratisspel på 200 kr.

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149870

AIK - Hammarby IF: gratisspel upp till 200 kr
Placera ett spel för 50 kr eller mer på AIK - Hammarby IF, så ger vi dig ett gratisspel upp till 200 kr*.

Den här kampanjen låg tidigare likt de andra på startsidan, men nu under "Betway Plus". Vet ej vad det innebär, kan vara så att erbjudandet bara gäller VIP-kunder av något slag.

100 SEK Riskfritt Bet till BP – Giffarna
Ödesmatch för skandalomsusande Brommapojkarna. På fredag väntar succélaget GIF Sundsvall hemma på Grimsta och vid vinst klättrar stockholmarna över kvalstrecket. Lägg ditt 100 kr Riskfritt Bet på någon av dessa matcher:

VfB Stuttgart – Fortuna Düsseldorf 20:30 CET
IF Brommapojkarna – GIF Sundsvall 19:00 CET
https://promotions.mobilebet.com/se/riskfri-fredag-22#
Bra lista. Betway har varit sjukt generösa på sistone. Gratisspel för flera 100 i veckan. Lär sluta med limmen på en massa konton snart... :(
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-21, 21:46   #137
jhh
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 18
Sharp$: 964
Standard

Pre-Season NHL-kampanj med ComeOn!


Från torsdagens erbjudande från den Svenska Hockeyligan så väljer vi att rikta fokus emot NHL och den försäsong som spelas just nu. Med mindre än 2 veckor kvar till NHL tycker vi det är en perfekt uppladdning!


För att ta del av kampanjen behöver ni:

1. Öppna valfri match från NHL:S försäsongsmatcher

2. Lägga 4 singel-spel (Både före match och live räknas) med minsta odds på 2.0 för summan 100 kronor var.

3. Få ett gratisspel på 200 kronor den 24:e september innan kl 13:00 som kan användas på valfri match och marknad!

Rasmus Dahlin har fått en smakstart på sitt NHL-äventyr hos sitt Sabres och nu den här helgen har vi ett dubbelmöte mellan Toronto Maple Leafs och Buffalo Sabres. New York-derby och Tampa - Nashville står också på agenden nu när NHL börjar närma sig med stormsteg.


* Ditt gratisspel är giltligt till 1:a oktober kl 23:59.
* Comeon:s allmäna regler och villkor för gratisspel gäller
jhh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-25, 13:26   #138
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Är det olika steg på ComeOn eller kan man lägga en dubbel på 2500 direkt? Pratar om free bet club.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-25, 18:16   #139
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Är det olika steg på ComeOn eller kan man lägga en dubbel på 2500 direkt? Pratar om free bet club.
Jag brukar spela 1000kr direkt (nivå 2) och det har aldrig varit några problem. Och jag vet om flera som kör nivå 3 direkt.

Jag brukar dock tycka att avbränningen blir för stor när man jagar de sista 250kr i free bet och därför avstå. Detta framför allt om första spelet sitter och oddsen rör sig åt fel håll för match nummer två.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-25, 19:29   #140
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Jag brukar spela 1000kr direkt (nivå 2) och det har aldrig varit några problem. Och jag vet om flera som kör nivå 3 direkt.

Jag brukar dock tycka att avbränningen blir för stor när man jagar de sista 250kr i free bet och därför avstå. Detta framför allt om första spelet sitter och oddsen rör sig åt fel håll för match nummer två.
Jag har räknat lite på det och jag håller med. Kommer att börja med att spela 1000kr.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-25, 20:31   #141
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Jag har räknat lite på det och jag håller med. Kommer att börja med att spela 1000kr.
Finns en 20% bonus upp till 1000 kr i shoppen varje månad som måste användas på dubblar. Trevlig att kombinera med free bet club, men jobbigt om man vinner och måste omsätta 18000 på dubblar. Lösningen är att underspela kraftigt.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 22:19   #142
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149874

Spel över 1.50 på Göteborg - AIK matchas med ett gratisspel, upp till 200 SEK.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 16:14   #143
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149874

Spel över 1.50 på Göteborg - AIK matchas med ett gratisspel, upp till 200 SEK.
Likadant erbjudande på Chelsea - Liverpool. Här behöver man dock bara satsa 100 SEK för att få 200 SEK gratisspel.

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149880

Glöm inte att man även får upp till 200 SEK i gratisspel vid förlust på hockey som spelas idag (samt NHL i natt).
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-28, 11:37   #144
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 30
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Likadant erbjudande på Chelsea - Liverpool. Här behöver man dock bara satsa 100 SEK för att få 200 SEK gratisspel.

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149880

Glöm inte att man även får upp till 200 SEK i gratisspel vid förlust på hockey som spelas idag (samt NHL i natt).
Betway forsätter med dessa erbjudanden: 200kr matchat gratisspel om man satsar på valfri match i allsvenskan 30/9.

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149879
ZlatanVM18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-29, 09:10   #145
jhh
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 18
Sharp$: 964
Standard

SUPERLÖRDAG -Derbyhelg med ComeOn!


Lördag betyder den här helgen två stekheta derby. Det första hämtar vi från Italien och är mellan Roma - Lazio. Däremellan följer det en hel del fotboll från bland annat Premier League innan kvällen kröns med Real Madrid - Atletico Madrid.


För att ta del av kampanjen behöver ni:

1. Spela på derbymatcherna, Roma - Lazio och Real Madrid - Atl Madrid.

2. Lägga 4 singelspel för 100 kronor totalt sett över de två matcherna (Både före match och live räknas) med minsta odds på 1.80 för summan 100 kronor var.

3. Få ett gratisspel på 200 kronor den 1:e oktober innan kl 13:00 som kan användas på valfri match och marknad!
jhh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 10:24   #146
jhh
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 18
Sharp$: 964
Standard

NFL-söndag hos ComeOn!


Dags för ytterligare en omgång från andra sidan Atlanten och i NFL!


Några av söndagens höjdpunkter är New England Patriots som möter Miami Dolphins kl 19.00, det följs av Arizona Cardinals - Seattle Seahawks klockan 22.00. Sista matchen för kampanjen spelas mellan Pittsburgh Steelers och Baltimore Ravens. Den startar 02.00 natt emot måndag. Samtliga matcher sänds på Viasat Xtra och nattmatchen sänds dessutom på TV3 Sport.


Det ni behöver göra är:
1. Välj valfri NFL-match
2. Lägg 2 singelspel på 250 kr med ett minsta odds på 1.90 per spel
3. Erhåll ett gratisspel på 200 kronor som tilldelas på måndag 1:a oktober



* Ert gratisspel är giltligt tom 8:e oktober kl 23:59.
* Comeon’s generella regler och villkor för gratisspel gäller.
jhh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 07:14   #147
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanVM18 Visa inlägg
Betway forsätter med dessa erbjudanden: 200kr matchat gratisspel om man satsar på valfri match i allsvenskan 30/9.

https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=149879
Någon som fått detta eller Chelsea-Liverpool spelet än? Jag har uppfyllt bägges krav men inte sett röken av några gratisspel... Och deras support går inte att nå. Beteay, vilket skämt.
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 09:37   #148
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Någon som fått detta eller Chelsea-Liverpool spelet än? Jag har uppfyllt bägges krav men inte sett röken av några gratisspel... Och deras support går inte att nå. Beteay, vilket skämt.
Ifall det intresserar någon. Fick tag i supporten. En "senior trader" hade visst granskat mitt konto och beslutat att limitera det. Vidare fick jag reda på att beslutet togs på en högre nivå (styrelsemötet...?! haha) och var oåterkallerligt.

Dvs ytterligare ett spelbolag som hamnar i slasken.
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 10:29   #149
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 30
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Ifall det intresserar någon. Fick tag i supporten. En "senior trader" hade visst granskat mitt konto och beslutat att limitera det. Vidare fick jag reda på att beslutet togs på en högre nivå (styrelsemötet...?! haha) och var oåterkallerligt.

Dvs ytterligare ett spelbolag som hamnar i slasken.
Tråkigt.. Gick in och kollade och jag har fått 3 av 4 gratisspel krediterat. Vet inte vilket som blivit missat, kan vara det allsvenska igår som är kvar.

Sjukt segt med spelbolag som inte kan ge en förklaring till sina beslut bara "Ja, alltså.. hm.. det är så för vi säger så."
ZlatanVM18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 10:36   #150
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanVM18 Visa inlägg
Tråkigt.. Gick in och kollade och jag har fått 3 av 4 gratisspel krediterat. Vet inte vilket som blivit missat, kan vara det allsvenska igår som är kvar.

Sjukt segt med spelbolag som inte kan ge en förklaring till sina beslut bara "Ja, alltså.. hm.. det är så för vi säger så."
Jag fick inte gratisspelet ifrån torsdagens hockey-kampanj, där ett förlorat spel om 200 SEK skulle ge ett gratisspel om 200 SEK. Kanske är det du saknar? Mailade i fredags, ännu inget svar.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td