Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-03, 08:13   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL 3/12


Såhär ser det ut. Verkar som det gick väl för majoriteten igår, ös på med tankar kring kvällens spel.

NHL (Internationell)
2011-12-03 21:35: Los Angeles Kings vs Montreal Canadiens
2011-12-04 01:05: Boston Bruins vs Toronto Maple Leafs
2011-12-04 01:05: Washington Capitals vs Ottawa Senators
2011-12-04 01:05: Tampa Bay Lightning vs New York Rangers
2011-12-04 01:05: Winnipeg Jets vs New Jersey Devils
2011-12-04 01:05: Carolina Hurricanes vs Pittsburgh Penguins
2011-12-04 02:05: Nashville Predators vs Buffalo Sabres
2011-12-04 02:05: St. Louis Blues vs Chicago Blackhawks
2011-12-04 02:05: Phoenix Coyotes vs Philadelphia Flyers
2011-12-04 02:35: Dallas Stars vs New York Islanders
2011-12-04 04:05: Edmonton Oilers vs Calgary Flames
2011-12-04 04:35: San Jose Sharks vs Florida Panthers


Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 08:17   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jag gick själv plus för första gången på runt 7 nätter med NHL, dessa nätter har det varit -4 units som snitt per natt, och äntligen fick jag gå plus hela +0.49 U en natt.

Ogiltigt spel-ID: 644418


Ogiltigt spel-ID: 644945


Ogiltigt spel-ID: 644953


Ogiltigt spel-ID: 644946



Sådär ser det ut hittils för mig. Även småsugen på Canes hemma @ 2.4 ML då Pens verkar starta Brent Johnson med sina härliga stats 1-3-2. Tankar kring den matchen?
Clemmensen är trolig starter för Panthers mot Sharks och Clemmensen + LaBarbera är ligans sämsta målvakter, har nästan tvångstankar att jag måste spela emot dessa lag om de startar LaBarbera eller Clemmensen. Men oddset sitter på 1.91 rak @ Sharks och Panthers är starkare i år och speciellt starka på bortaplan. Får fundera.


Annars är Montreal som finns till 2.29 ML @ Pinny kvällens bästa spel i mina ögon.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-03 klockan 08:21.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 08:47   #3
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Annars är Montreal som finns till 2.29 ML @ Pinny kvällens bästa spel i mina ögon.
Utveckla gärna den tanken. Jag tyckte spontant att det såg ut som en riktigt solid och fin hemmaseger till 2.10 på raka spelet.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 09:53   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LimeStreet Visa inlägg
Utveckla gärna den tanken. Jag tyckte spontant att det såg ut som en riktigt solid och fin hemmaseger till 2.10 på raka spelet.
Well inbördes möten visar 7 vinster för Montréal och 1 för Kings de senaste tio åren. Kings startar Bernier istället för Quick.
Kings är tama offensivt och vinsterna man skapar är ofta matcher med få mål och då är det A & O med en klippa i mål som Quick är, litet - för Kings att ha Bernier där bak istället.
Montreal har varit svaga på hemmaplan men starka på bortaplan, man var bättre än Sharks men släppte in ett mål med 1 minut kvar och förlorade på straffar. Tycker Kings är överhypade och jag ser noll värde i 1.72 ML på Kings. 2.29 på Montréal å andra sidan tycker jag absolut är bra. Dock har jag troligtvis jinxat spelet ned till helvetets avgrund genom att tala positivt om det, så sätt hela din lön på Kings så löser det sig.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-03 klockan 09:55.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 09:57   #5
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, okej. Jag tror inte på jinx, så jag tar nog din utläggning i beaktande. Tack för infon.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 10:31   #6
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kollade upp matchen lite extra nu. Canadiens skadelista är ju tillräcklig för att skapa ett helt nytt lag i NHL i en expansionsdraft. Herregud.

Willie Mitchell och Mike Richards klev båda av för LA senast och är day-to-day. Knepigt läge. Jag tror jag avstår spel. Känslan är att oddssättaren är rätt ute här.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 11:21   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LimeStreet Visa inlägg
Kollade upp matchen lite extra nu. Canadiens skadelista är ju tillräcklig för att skapa ett helt nytt lag i NHL i en expansionsdraft. Herregud.

Willie Mitchell och Mike Richards klev båda av för LA senast och är day-to-day. Knepigt läge. Jag tror jag avstår spel. Känslan är att oddssättaren är rätt ute här.
Mjo fast vad jag vet så hade Montréal samma skadelista mot Sharks och där hade man övertaget. En sådan skadelista är såklart inget positivt men mitt spel är lagt, tärningen kastad!
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 11:30   #8
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelat buffalo, Dallas och över i Boston inatt.

Buffalo har en diger skadelista och har 2 raka förluster. 2.15 ML på Buffalo känns endå för högt, de är i grunden ett bra lag. Nashville vet vi har problem med målskyttet även om de gjorde 6 mot Van i senaste matchen. En statistik som jag fastnade för var att när Nashville har varit på en roadtrip den här säsongen så har de avslutat dessa med en vinst för att sedan förlora första matchen hemma. Avslappnade med frugan? Tror Buffalo tar det.

Dallas rak är nästa spel. Islanders hängde med bra igår mot Chicago men har även de en dålig statistik den här säsongen. Efter förlust i OT(4 gånger denna säsong) har de förlorat matchen efter. Dallas är farliga iår, även fast de inte har lag till det i min mening. Raycroft har spelat bra sedan Lehtonen gick sönder. Lite rädd för OT här men spelar endå rak för oddset på ML va för snålt tycker ja.

Över i Boston - Toronto. Lagen möttes för några dagar sedan och de slutade över(6-3 Boston). "Monstret" confirmed för Toronto och det bäddar för över, 13 av 14 har slutat Över i hans 14 matcher denna säsong. Målskyttar finns det många av i båda lagen. 10-2 OU senaste 12 i Boston.

Senast redigerad av Vurpan den 2011-12-03 klockan 11:31.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 11:45   #9
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Mjo fast vad jag vet så hade Montréal samma skadelista mot Sharks och där hade man övertaget. En sådan skadelista är såklart inget positivt men mitt spel är lagt, tärningen kastad!
Det är rätt, man ska ta ställning! A´lea iacta est.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 12:00   #10
 
AdamSmiths avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 64
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

Jag tror Carolina är heltaggade ikväll. Förlusten senast mot Rangers speglar egentligen inte deras insats. De gick ut på isen med aggressivitet och rappa ben. Skinner gjorde en fenomenal match. Tyvärr var det otroligt fladdrig puck hela matchen igenom och Rangers drog det längsta strået..Nu får de möjlighet att ladda om och ta emot Pittsburgh. Pittsburgh är inte i någon streak och har so far endast vunnit 2 av de 6 senaste bortamatcherna. Hurricanes vann senaste med 5-3. En repris på det kanske? Sedan 2008 är de 50/50 i inbördesmöten @ Raleigh.

Trolig starter för Pittsburgh är Brent Johnson som enbart har 1 vinst av 6 möjliga denna säsongen. Cam Ward väldigt trolig i Canes kasse. Nä, dags att vända skutan nu för den nya tränaren. ML bjuds ut till 2,35. Nappar.

En annan karamell jag suger på är NJ Devils men jag har inte tid att reka den och jag har enbart sett highlights från matchen mot Minnesota. Att de bekräftat Hedberg i mål redan tycker jag talar för, då han är bättre än Brodeur atm, så är det. Det som talar emot är b2b, men å andra sidan, saknas troligen Bufyglien i Winnipeg som är så viktig för det laget.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 18:32   #11
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Och nu är Reimer confirmed för toronto, inte ofta dailyfaceoff.com sätter fel. Har väl snittat typ 98% 10 säsonger irad när de confirmat en goalie..Aja, får hoppas att Boston pillar dit några baljor iaf!

Betsson ger 2x cashen på Edmonton över 2.5 mål. Lockar rejält!

Senast redigerad av Vurpan den 2011-12-03 klockan 18:34.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 21:20   #12
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Livade Kings nu! dem har varit bättre i första å ligger ofötjänt under! 4.5 x kalaset!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td